6 juni jeugdwedstrijden (+ funklasse 15+) Wijchense Berg

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
marcel frenk
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 719
Lid geworden op: za 29 november 2003, 16:14
Mijn mountainbike: S-Works Epic Carbon `07

Hallo Bikers,

De kalender staan natuurlijk ramvol mooie evenementen.
Jonge bikertjes kennen de door Licht Verzet georganiseerde wedstrijd op de Wijchense Berg (onderdeel van de Landelijke Jeugd Competitie) al. Maar ook bikers (m/v) van 15 jaar en ouder mogen er een wedstrijd rijden, na de laatste jeugdwedstrijd staat er nog een funklassewedstrijd op het programma, op een parcours dat pittig en uitdagend genoemd mag worden!
Hier als preview een filmpje waarin diverse passage's uit het parcours getoond worden:
https://www.youtube.com/watch?v=2AaoKZJFfI8" onclick="window.open(this.href);return false;

Tot 6 juni?
Laatst gewijzigd door marcel frenk op do 28 mei 2015, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

marcel frenk schreef:Tot 6 juni?
Helaas zit ik dan in Eupen voor de BeNelux-cup. Dat is al het zoveelste jaar dat ik dit misloop. Blijkbaar is deze wedstrijd mij niet gegund... :((
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
marcel frenk
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 719
Lid geworden op: za 29 november 2003, 16:14
Mijn mountainbike: S-Works Epic Carbon `07

Tja, als medeorganisator van die JMW mis ook ik het koersje in Eupen.
Waarom niet ook in een Beneluxcup alle categoriën op zondag? Er zijn UCI punten te verdienen, maar mogen er dan niet meer categoriën tegelijk rijden?
In elk geval, voor wie zich op zaterdag 6 juni een ruim uurtje kostelijk amuseren wil (op de bike) zonder naar de Hoge Venen te hoeven rijden: wij zien jullie graag komen!
Plaats reactie