Wintercompetitie Steenwijk-Havelte

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

2e wedstrijd wintercompetitie Steenwijk zondag 25 januari gaat door.
Diepduiken
All rounder
All rounder
Berichten: 118
Lid geworden op: do 4 februari 2010, 10:43

was goed te berijden vandaag.. alleen de steile afdaling werd gevaarlijk op het einde en een aantal beste val partijen tot gevolg..
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Zaten een paar gevaarlijke punten in het parcours, maar dat maakt de wedstrijd. Vond het een unieke ervaring om al glibberend en glijdend in de sneeuw een wedstrijd te rijden. Volgens mij ben ik jouw in een van de laatste rondes voorbij gegaan. Leek erop dat je banden niet echt geschikt waren voor deze omstandigheden.
Pjotr57
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 januari 2015, 19:51

Door opdooi was de ondergrond gevoelig voor slijtage. In sturen doormiddel achterrem hielp eraan mee dat er een wat dieper gat is ontstaan. De valpartijen en slibpartijen waren uiteindelijk zonder gevolgen. Hooguit sommige ego waren wat aangetast. Na een slibpartij in 1 van de eerste rondes een korte witte Barend gevonden. Af te halen bij Wolter Bosscha.

mvg de rondjesbouwer
Gebruikersavatar
Shakespeare1978
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: ma 27 oktober 2014, 16:03
Mijn mountainbike: Canyon cf slx 9.9sl

Mooi rondje, lekker technish door de weersomstandigheden. Laatste rondje ook lekker over mn stuur bij de stijle afdaling.Alleen iid een deukje in mn ego :D
Diepduiken
All rounder
All rounder
Berichten: 118
Lid geworden op: do 4 februari 2010, 10:43

ah mijn barend.. super dat ie er nog is..
En ja speedfreak, het voelde als een jong hert op glad ijs, heeft mij redelijk wat plaatsen gekost.
Jammer maar helaas, volgende x beter
fv1262
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 11:34

Beste deelnemers,

Wij als organisatie Steenwijk Havelte zijn erg blij met de enorme grote aantallen deelnemers in alle categorieën.
Helaas brengt een groot aantal deelnemers ook een nadeel met zich mee.
Wij maken vooraf aan de wedstrijd altijd de rugnummers een transponders al aan in het systeem.
maar bijvoorbeeld vandaag tikte de teller bij de fun 18+ de 120 deelnemers aan over 2 wedstrijden. Het is dus niet meer te doen om hiervoor allemaal transponders klaar te maken.
Helaas zijn er ook een groot aantal komt niet opdagen om wat voor reden dan ook.

Daarom willen wij graag dat iedereen zich die 8 februari gaat rijden in de 3e wedstrijd van de wintercompetitie zich opnieuw even aanmeld middels een mailtje met je:
naam, woonplaats en de categorie waarin je start.
Wanneer je een eigen transponder bezit dan ook graag het transpondernummer.
Dit mailtje graag naar frankveen@ziggo.nl
Zo komen we tot een opgeschoonde startlijst.
Bvd.

Met vriendelijke groeten,
Frank Veen
Stichting MTB Steenwijk 2000
MTB vereniging Havelte E.O.
Plaats reactie