NK MTB politie ambu, brandw, & gemeente ambtn. Oss, 3-10-14

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
tukko
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: wo 10 maart 2010, 23:53

Glenn-biker schreef:Vervelend man, motiveerd niet echt. Er zijn nog wel wat wedstrijdjes hier en daar. GOW veldrijden en de veluwse wintercompetitie zijn ook leuke wedstrijden! Kun je misschien revanche nemen deze winter. Verschijn je ook beresterk aan het OTK 2016 ;).

Ze hebben alles op één hoop gegooid bij de politie, enkel tot 39, masters 40 & 50. wordt dus lastiger om podium te halen.

Wordt er wel samen gestartt dan?
Ik heb eigenlijk geen idee maar de voorgaande jaren in elk geval niet maar wie weet. Dan ga ik er maar vanuit dat de master 40&50 bij de brandweer ook samen zijn gevoegd. :winkie:
tinn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 157
Lid geworden op: za 27 september 2008, 19:16
Mijn mountainbike: MTB: Storm Makani Race 1: Cinelli Very Best Off Race 2: Cinelli Estrada
Contacteer:

Alle info + het programma staat hier: http://nkmtb2015.123website.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Kijk ook op Facebook

En inderdaad Den Helder ligt niet centraal. Het is echter niet eenvoudig om een enthousiaste club mensen (+ genoeg muntjes) te vinden die dit wil organiseren. In NH-Noord hebben we zo'n club mensen gelukkig wel.

Tot nu toe hebben we ruim 90 inschrijvingen (Politie/Kmar + Brandweer)
We maken er een mooi evenement van met een feestelijke afsluiting!
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

tinn schreef:Alle info + het programma staat hier: http://nkmtb2015.123website.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Kijk ook op Facebook

En inderdaad Den Helder ligt niet centraal. Het is echter niet eenvoudig om een enthousiaste club mensen (+ genoeg muntjes) te vinden die dit wil organiseren. In NH-Noord hebben we zo'n club mensen gelukkig wel.

Tot nu toe hebben we ruim 90 inschrijvingen (Politie/Kmar + Brandweer)
We maken er een mooi evenement van met een feestelijke afsluiting!
MTB Noordwest of Noordbikers al geprobeerd, die hebben en veel ervaring met wedstrijden organiseren en hun eigen Chips. En een eigen parcours in beheer Als je daar aanklopt voor een samenwerking weet ik zeker dat ze ervoor open staan en voor kostprijs willen helpen.

PS als er dan toch een NK Pliesie en spuiters is, waarom dan de rest vd ambtenaren daar niet aantoevoegen. en nog beter maak er een Nk (rijks) ambtenaren van, in 3 leeftijds catergorien tm 34, tm 44 en 45 en ouder. ieder een eigen wedstrijd van 75 min.
Het is bijna knapper om bij de brandweer geen kampioen te worden. :) dus wat je daar nou voor waarde aan moet hechten.
Robert-JanS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: di 27 november 2012, 22:19
Mijn mountainbike: Merida FLX-3000Disc

De wattes? Brandweer makkelijk kampioen? Ik zal het Maarten Janssen doorgeven...
Zal hij blij mee zijn!! :p

Maar wat betreft de verdeling in categorieën ben ik het mee eens!
0-39 en dan opeens maar 10 jaar 40 tot 50 en dan de rest..
0-39 mag er best nog een tussen 0-30 bijvoorbeeld. Of
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Robert-JanS schreef:De wattes? Brandweer makkelijk kampioen? Ik zal het Maarten Janssen doorgeven...
Zal hij blij mee zijn!! :p

Maar wat betreft de verdeling in categorieën ben ik het mee eens!
0-39 en dan opeens maar 10 jaar 40 tot 50 en dan de rest..
0-39 mag er best nog een tussen 0-30 bijvoorbeeld. Of
ja maarten deed niet mee heh.. vorig jaar bij de 30+ 2 deelnemers... dus tja.. de nummer 1 zette ik bijna op een ronde terwijl ik later starte. maw een gedevalueerde titel. ik werd zelf kampioen 40+ bij de Overige ambtenaren.. maar vond het niet van waarde in zo een klein startveld. Beter alles op een hoop gooien, dan kan je nog een beetje trots zijn op het truitje.
Robert-JanS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 294
Lid geworden op: di 27 november 2012, 22:19
Mijn mountainbike: Merida FLX-3000Disc

Ook dit jaar weer echte NK vlak na dit NK dus ook vast weer wat echte die dit overslaan (waaronder Maarten weer).

Nouja ik heb er wel zin in in ieder geval! :D
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

Een wedstrijd is een wedstrijd. Als het dan niet zoveel voorstelt dan kom de titel maar ophalen!
Je kunt er ook een open wedstijd van maken, krijg je nog meer deelnemers.

Ik denk dat een wedstrijd binnen de afdelingen van de ambtenarij prima zijn. Dualeren met collega's is mooi. Als je er een rijksambtenarendag van maakt weet ik bij god niet tegen wie ik strijd en wordt het zowaar een open wedstrijd. Die rijden we al genoeg. Het is juist prima op deze manier :).

Er zullen altijd mensen die sneller zijn. Maar als ze niet op komen dagen mag je de titel zelf ophalen toch?
rundfunk rudi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 570
Lid geworden op: wo 15 augustus 2007, 11:52
Mijn mountainbike: Ghost HTX lector (26-er0 en Scott scale Pro XX (29-er)

Glenn-biker schreef:Een wedstrijd is een wedstrijd. Als het dan niet zoveel voorstelt dan kom de titel maar ophalen!
Je kunt er ook een open wedstijd van maken, krijg je nog meer deelnemers.

Ik denk dat een wedstrijd binnen de afdelingen van de ambtenarij prima zijn. Dualeren met collega's is mooi. Als je er een rijksambtenarendag van maakt weet ik bij god niet tegen wie ik strijd en wordt het zowaar een open wedstrijd. Die rijden we al genoeg. Het is juist prima op deze manier :).

Er zullen altijd mensen die sneller zijn. Maar als ze niet op komen dagen mag je de titel zelf ophalen toch?
ik wil de titel best komen öphalen "maar ik mag niet meer meedoen :(

welke catergorie reed je vorig jaar glenn?
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

<30, dus ik ben na aankomende nk nog steeds regerend nk :p. Mijn cat wordt nu <39.
Gebruikersavatar
Glenn-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 659
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 02:22
Mijn mountainbike: Is een bij elkaar geraapt zooitje

Heb het parcours even bestudeerd, wat me opvalt is het geringe hoogteverschil. Wel jammer, hierdoor wordt in wedstrijden het kaf wel van het koren gescheiden.
Plaats reactie