Streetrace Goirle 9 Juni 2014

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
TiesT
All rounder
All rounder
Berichten: 112
Lid geworden op: vr 18 januari 2008, 21:51
Mijn mountainbike: rolt op renegades

In juni zal er wederom een streetrace plaatsvinden in Goirle.
Iedereen die al eens mee heeft gedaan weet dat het iets bijzonders is! Bij geen enkele mountainbikewedstrijd in Nederland staat zo veel publiek langs de kant en worden ook de funklasse renners aangemoedigd door de ruim 5000(!) toeschouwers die tijdens de gehele dag langs het parcours te vinden zijn.

Dit jaar zijn er een paar vernieuwingen op en rondom het parcours. Zo zijn we heel blij dat we bekend kunnen maken dat we niet alleen over het winkelcentrum rijden maar ook er onder door! Dwars door de parkeergarage, roltrap af. Spektakel gegarandeerd!

Bij de Elitewedstrijd zullen wederom diverse grote namen aan de start staan en er is zelfs al bevestiging van meerdere wereldbekerwinnaars uit seizoen 2013. :-D

Voor meer informatie zie http://www.streetracegoirle.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Inschrijfplaatsen zijn beperkt dus schrijf op tijd in.
Rechtstreeks inschrijven: https://inschrijven.nl/formulier?id=201 ... ag=j&tl=nl

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Fumi
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 963
Lid geworden op: di 29 mei 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Scott Scale 29 carbon / S-Works HT 29, Epic 29 en Tarmac SL4

Ik ben er Ties! ;-) Ingeschreven en wel... vorig jaar ook weer een érg mooie dag gehad. Eentje om dikgedrukt in je agenda te zetten!
Innovate or die!
Gebruikersavatar
The Stig
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 22:35
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 Eagle NX 12, Zanatta Z82 Potenza
Contacteer:

Ik heb me ingeschreven, maar kan helaas niet. Mocht er iemand willen rijden, die nog niet ingeschreven is, kan mijn startnummer overnemen.
Een bel moet je verdienen
harld
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 18 november 2012, 20:32

Zijn er nog inschrijfplaatsen beschikbaar?
3ckus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: do 2 januari 2014, 20:39
Mijn mountainbike: Sensa Fiori TNT Pro

Ik kan niet door een blessure, mocht iemand mijn start nummer willen overnemen voor een tientje, stuur me dan een mailtje op, Rickvh@hotmail.com!
Plaats reactie