6&7 juli 2013 Aia software KNWU NK Mountainbike in Groesbeek

Voor aankondigingen, uitslagen en het voor- en nabespreken van wedstrijden.
Plaats reactie
Wiljan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 20:29
Contacteer:

Sinds gister is de website voor het Aia software KNWU NK Mountainbike in Groesbeek online. Hiermee is ook gelijk de inschrijving voor de FUN geopend maar ook voor het NK-teams. In dit concept kun je met 3 of 4 vrienden/collega's/teamgenoten een team vormen en waarbij het resultaat van de eerste 3 rijders zal worden gebruikt om een klassement op te maken.

Meer informatie over het NK-teams, het tijdschema of om je direct in te schrijven voor 1 van de wedstrijden kun je terecht op http://www.aiankmountainbike.nl
to0n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 492
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 21:05
Mijn mountainbike: Canyon #2

Wiljan schreef:... of om je direct in te schrijven ...
Tja, meteen maar gedaan. Mijn eerste NK...!
(funklasse, weleenswaar...)
Kon ik maar wennen aan het knarsen van modder tussen mijn tanden...
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

En meld je aan op onze Facebook-pagina om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws omtrent het NK!
http://www.facebook.com/NKGroesbeek" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Beste mountainbiker,
Vorig jaar heb je deelgenomen aan de Nissim Yabo Bike Tropy in Groesbeek. Wil je ook dit jaar weer op je Mountainbike door de Groesbeekse bossen? Doe dan mee aan het Nederlands Kampioenschap Mountainbike op zaterdag 6 & zondag 7 juli 2013. We hebben een spannend en uitdagend parcours voor jullie uitgezet in de bossen en heuvels bij Groesbeek. Het parcours heeft een totale lengte van 5,9 KM en circa 100 hoogtemeters per ronde. Zowel voor profs, amateurs en recreatieve mountainbikers is het mogelijk om deel te nemen aan de wedstrijd.
Ik snap best dat je het vroeg aan wilt kondigen, maar is dit niet een pietsie overdreven om er NU al een mailing over de deur uit te doen?

Daarbij, met dat takkeweer van 2012 ben ik ECHT NIET in Groesbeek geweest.. Brrrr.. Om in de woorden van een wijs man te sprejken: ik ga niet rondfietsen in een betonmolen :tong

Desalniettemin wel zin in Groesbeek!

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Tsjakka: die beker wil ik wel op de schoorsteenmantel :winkie: Ingeschreven dus.
carbon bike, titanium collarbone...
Wiljan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 20:29
Contacteer:

shiverer schreef:
Ik snap best dat je het vroeg aan wilt kondigen, maar is dit niet een pietsie overdreven om er NU al een mailing over de deur uit te doen?

Daarbij, met dat takkeweer van 2012 ben ik ECHT NIET in Groesbeek geweest.. Brrrr.. Om in de woorden van een wijs man te sprejken: ik ga niet rondfietsen in een betonmolen :tong

Desalniettemin wel zin in Groesbeek!
Wij willen de oud deelnemers graag als eerste op de hoogte brengen van de mogelijkheid tot inschrijven. Gezien het tiental inschrijvingen sinds de mailing zijn veel oud deelnemers er ook blij mee. Sommige mensen vinden het nogal vroeg, anderen zaten al 2 maanden terug op de FB pagina te vragen wanneer ze 'eindelijk' konden inschrijven.

We zijn in ieder geval blij dat je er nu al zin in hebt en zien je graag bij 1 van onze wedstrijden verschijnen!
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 625
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Betalen op de dag van de wedstrijd zelf of via online inschrijving?
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Wiljan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 20:29
Contacteer:

Trekrules schreef:Betalen op de dag van de wedstrijd zelf of via online inschrijving?
Beide kan, nu inschrijven is nu betalen en anders op de dag zelf. Datum inschrijving is wel bepalend voor startplek.
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 882
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

Ingeschreven voor de Funklasse. Ben benieuwd hoe dit is, niet eerder zo'n korte race gereden...

Ik ben wel benieuwd hoe het parcours er uit ziet. Is het vergelijkbaar met eerdere ritten rondom Groesbeek (hel van Groesbeek etc.), of zoals een Bergrace, of meer een 'gemaakt' parcours met veel draaien en keren?
the-edge60
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 26 oktober 2009, 16:31
Mijn mountainbike: Scott Scale 900 rc 2016 ENVE

Het in ieder geval een heeeeeel mooi parcours!!! :-q Afgelopen jaar dan ten minste.
Its better to burn out, than to fade away......

[bUnbranded Ventoux Racing Team[/b]
Lefty29
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 882
Lid geworden op: za 26 november 2011, 12:40

the-edge60 schreef:Het in ieder geval een heeeeeel mooi parcours!!! :-q Afgelopen jaar dan ten minste.
Tsja, maakt wel nieuwsgierig....maar het is ook maar wat je mooi vindt! :D
Uncle Knobby
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: za 9 augustus 2008, 23:51
Mijn mountainbike: GAZELLE Custom/ P20/ BREEZER/KOGA/ KOGA carbon Team/ Peugeot fillet Team/ Road Logic/ GRISLEY Team

Daarbij, met dat takkeweer van 2012 ben ik ECHT NIET in Groesbeek geweest.. Brrrr.. Om in de woorden van een wijs man te sprejken: ik ga niet rondfietsen in een betonmolen

Desalniettemin wel zin in Groesbeek!
...en wat te denken van het pokkeweer van 2011!...
Bar-End

Member ''Vancouver Connection''
trekmaster
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: do 21 maart 2013, 21:28

dit jaar maar eens in de amateurs klasse strijden
mac79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 21:38
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2010

Vanaf heden is het mogelijk om in te schrijven als licentiehouder via Mijn KNWU.

Let op, zoals de reglementen voorschrijven is inschrijven mogelijk tot 2 weken voor het NK en dus tot 22 juni!

Bijschrijven op de wedstrijddagen zelf is nog mogelijk maar kost € 25,-
de zeeleeuw
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 19:44
Mijn mountainbike: zeeleeuwnonameframe
Contacteer:

Ik kan bij Mijn KNWU nergens vinden waar ik me kan inschrijven voor het NK. Wie weet waar ik dan moet kijken. Kalender voor inschrijven gaat maar tot eind juni.

Gr Pim
Plaats reactie