One One / Planet X

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Lossrijder
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 16 november 2012, 00:12
Mijn mountainbike: Scott Scale 60; Cheetah Mountain Spirit

Nog geen ervaringen over deze winkel gevonden. De aanbieding voor stuurtjes was aantrekkelijk genoeg om eens wat te experimenteren. Heb eergisteren een Fleegle en een Mary besteld, binnen twee dagen netjes verpakt bezorgd. Eenvoudige betaling, goede tracking, bezorgkosten voor eerste paar items lager dan pakketpost van tnt, een klein extra item liet de bezorgkosten echter oplopen van 5 naar bijna twintig euro, dus dat heb ik maar niet gedaan. Mocht je voor handschoenen shoppen, let dan op: de m/l valt klein.
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Ook van alees gekocht daar, frame, sturen,stems, handvatten en nog het een en ander, prima prijzen, snelle levering
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Biker_Jesse
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1128
Lid geworden op: di 1 augustus 2006, 10:55
Mijn mountainbike: Bird Zero TR

Lossrijder schreef:Nog geen ervaringen over deze winkel gevonden. De aanbieding voor stuurtjes was aantrekkelijk genoeg om eens wat te experimenteren. Heb eergisteren een Fleegle en een Mary besteld, binnen twee dagen netjes verpakt bezorgd. Eenvoudige betaling, goede tracking, bezorgkosten voor eerste paar items lager dan pakketpost van tnt, een klein extra item liet de bezorgkosten echter oplopen van 5 naar bijna twintig euro, dus dat heb ik maar niet gedaan. Mocht je voor handschoenen shoppen, let dan op: de m/l valt klein.
Afgelopen week ook een Fleegle en handschoenen besteld, maandag verzonden en woensdag in huis. De handschoenen vallen erg klein. Normaal gesproken heb ik maat M, voor de zekerheid maar XL genomen maar ze zijn toch net te krap. Als iemand ze van me over wil nemen mag je me pb-en :winkie:
"Circles turning circles. Man's most efficient machine."

Garage sale: heel veel spullen voor weinig :bier:
Frameset met vork te koop (ook voor weinig) :bier:
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Al jaren vaste klant, van frames en parts :-q
Netromsa
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: vr 21 augustus 2009, 14:20
Mijn mountainbike: cube en een trek

Een keer een frame besteld en wat onderdelen. Snelle levering, goed verpakt. Erg tevreden.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

Voor degene die nog een nieuwe vork zoekt, er is veel in de aanbieding momenteel: http://www.on-one.co.uk/c/q/forks" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb mezelf getrakteerd op een 2010 Fox F100 RLC, kosste 473 en geen verzendkosten.
Vork was binnen 2 werkdagen binnen met DPD. Dikke :-q
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Hier ook een goede ervaring. Ik heb alleen binnenbandjes meebesteld met Presta ventiel, maar Schrader geleverd gekregen. Heb een mailtje gestuurd, benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Ook hier een goede eerste ervaring. Stuurtje en sokken waren snel binnen.
En de sokken zijn top, zeker voor de prijs: drie paar zomersokken voor 5 euro en 3 paar -deels merino- wintersokken voor een tientje!

en volgens mijn fietsmaat (On One adept) mocht ik ook met On One sokken op een ander fietsmerk :D
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

En de goede banden zijn onderweg, ik mag de verkeerde houden.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

En een nieuwe (wederom verkeerde) zending is gearriveerd. Benieuwd wat nu weer gaat komen....Het verschil tussen een Presta en Schrader ventiel is toch duidelijk of niet?
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Inmiddels nog een tweetal binnenbanden met Schrader ventiel gehad. Na de tweede keer kreeg ik een mailtja van Sue dat het wel "silly" eruit zag en dat ze er persoonlijk op toe zou zien dat de volgende keer de juiste verstuurd werden. Not dus.... Maar weer een mailtje gestuurd met een voorstel. Maar ff afwachten weer.
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4056
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

CC-Rider schreef:Inmiddels nog een tweetal binnenbanden met Schrader ventiel gehad. Na de tweede keer kreeg ik een mailtja van Sue dat het wel "silly" eruit zag en dat ze er persoonlijk op toe zou zien dat de volgende keer de juiste verstuurd werden. Not dus.... Maar weer een mailtje gestuurd met een voorstel. Maar ff afwachten weer.
Gevalletje "pech" denk ik, ik heb al tig zendingen binnen van OnOne zonder enig probleem.
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Gisteren pakket van onone binnengekregen. Bezorgt binnen 3 werkdagen en keurig verpakt
Wel hadden ze een fout gemaakt met de facturering maar dat vind ik niet zo erg :winkie:
De duurdere prijs in ponden werd 1 op 1 overgezet naar euro's waardoor mijn fatbike banden ineens nog voordeliger bleken+1 voor onone :-q
Gebruikersavatar
TDBT
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 21:25

Pas ook voor de 1e keer hier eens wat besteld. Alles verliep prima maar na ontvangst en openmaken van het pakketje bleek een onderdeel (de kettingzweep ter waarde van maar liefst 3pond49 ;) ) te ontbreken. Mailtje gestuurd en met een paar dagen keurig netjes de zweep ontvangen. Niet duidelijk of het ding uit het pakketje geglipt is of dat het er nooit in gezeten heeft maar wel keurig opgelost.
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Planet X maar eens even een hele dikke plus geven :-q

Juli 2013 een Lurcher aangeschaft maar door problemen met een voorvork pas ergens in november 2013 gaan rijden. Na 3 maanden rijden en pakweg 1400km verder had ik steeds een speling op het bottom bracket wat tevens voor een krakend geluid zorgde bij flink aanzetten. Meerdere keren fiets uit elkaar gehaald maar kon nou niet echt een oorzaak vinden. Na nog een keer uit elkaar halen kwam ik er achter dat de Shimano BB91 lager kon beweging in het BB. Vandaar dus ook de speling.
Goed contact opgenomen met Planet X en zij boden mij aan om het frame op te halen en te gaan inspecteren. Zoals afgesproken werd het frame op 9 april opgehaald bij m'n werk. Na wat mail verkeer (reactie altijd binnen 24 uur) boden zij mij een nieuw frame aan. Drie weken later, 1 mei, werd er weer een nieuw frame bezorgd met tevens een nieuwe bb lager en ook de oude! Daarnaast was ook m'n Hope headset weer netjes gemonteerd op het nieuwe frame (had niet de tools op die te verwijderen toen ik het frame opstuurde)
Super service!!
Plaats reactie