Winstanleysbikes

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

...en de rugzak is al binnen, geleverd door GLS. Lekker snel vanuit de UK. Top !
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik dacht vandaag ook een koopje te slaan. 223 euro voor een HOPE R8. Helaas bleek na het afrekenen dat de site de creditcard met ponden belast en dat de prijs van 223 dus ponden zijn. Fout op de site.... uiteindelijk is het dus niet meer zo'n koopje dus de boel maar geannuleerd...

Dus let goed op prijs in ponden en kijk dan hoe de site dat converteert naar euro's. Als daar geen verschil in zit dan geldt de prijs in ponden!!!

Ben verder wel goed te woord gestaan. Dus prima afgehandeld maar wel balen. Zit al een tijdje te azen op een R8...
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Een Yari voor 435 en 455! Koopje denk ik!
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Heel wat dingen te vinden die goedkoper zijn dan bij de Duitse webshops (vooral hope is pakken goedkoper). Had er maandag voor de 1ste maal iets besteld en het was gisteren al binnen. Voor verzending vanuit de UK is dat best snel. Aanrader!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Deze week voor het eerst bij WS besteld, een paar Hope remmen en een helm. De Hope's waren goedkoper dan bij een aantal andere shops die ik bekeken heb (Duitse en Engelse).
Over de service kan ik niks zeggen (nog geen problemen gehad ;-) ) maar de levering ging imo prima: maandagavond besteld, vrijdag geleverd.
De verpakking was blijkbaar ook in orde, het spul is iig onbeschadigd aangekomen.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
hurck
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 419
Lid geworden op: ma 7 maart 2011, 11:17

Een tijdje terug 2 sets dmr vault pedalen besteld, die waren daar veel goedkoper dan bij andere webshops. Er was slechts 1 set op voorraad maar ik werd goed op de hoogte gehouden van hun nabestelling bij de leverancier. De actuele levering kwam goed overeen met wat ze beloofden bij de nabestelling.
Plaats reactie