Heeft iemand ervaring met deze webshop? Per e-mail reageren ze in ieder geval vlot. Blijkbaar kunnen ze alles leveren (even een mail als het niet op de site staat) en de prijzen zijn scherp. Heb wel het idee dat het geen echte liefhebbers zijn (gezien de kennis) maar dat hoeft de pret niet te drukken.....
http://www.fietshokje.nl/
't Fietshokje (fietshokje.nl)
- mud mate
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 7840
- Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
- Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
- Contacteer:
Geen ervaring maar ik kom er in ieder geval geen high end parts op tegen
Klik je stuurpen aan krijg je er één aangeboden:
En voor stuurmoffen loop ik ook nog niet erg warm...
Klik je stuurpen aan krijg je er één aangeboden:
En voor stuurmoffen loop ik ook nog niet erg warm...
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 263
- Lid geworden op: do 26 januari 2012, 17:01
- Mijn mountainbike: Whyte T-130 trail
Haha! Nee daarom gaf ik ook aan, mail ze. Ik zag b.v. dat ze van SRAM wel veel shifters aanbieden maar b.v. dan weer niet de matching derailleurs. Na een mail bleek dat ze deze wel weer kunnen leveren. Heb nu een mail uitstaan met wat onderdelen die ik nodig heb. Ben benieuwd....
Saru mo ki kara ochiru
Even monkeys fall from trees
Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
Even monkeys fall from trees
Fietsverleden:
Djerba Laser(90's)
Mongoose Rockadile SX (90's)
Cube
Scott Spark 930
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2219
- Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:33
- Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3
Gewoon de fietsenmakert op de hoek. Niet interessant.
Gratis GPS topo kaarten? Kijk eens op:
OpenMtbMap en de weekly updates.
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
OpenMtbMap en de weekly updates.
Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 4900
- Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
- Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
- Contacteer:
ehm ze kunnen wel wat webhosting gebruiken en er in investeren.
De eerste indruk die ik krijg als ik hun site open is he een fietssloperij.
De eerste indruk die ik krijg als ik hun site open is he een fietssloperij.
-
- All rounder
- Berichten: 139
- Lid geworden op: wo 21 mei 2008, 11:42
- Mijn mountainbike: KTM Aera Pro
Ik heb geprobeerd om een product van Fietshokje te kopen waarvoor er een advertentie op marktplaats staat.
Op de vragen in mijn eerste mail werd geen antwoord gegeven, enkel dat het product was zoals het op de foto staat afgebeeld.
Na diverse mails werd uiteindelijk wel aangegeven hoe hoog de verzendkosten zouden zijn. Ondanks dat die nogal hoog zijn heb ik gevraagd om de betaalgegevens door te sturen, na weer 2 mails van mijn kant heb ik de reactie ontvangen dat er zo spoedig mogelijk op terug gekomen zou worden na het checken van het magazijn. Die laatste reactie is meer dan 7 dagen geleden, niets meer van gehoord...
Achteraf blij dat ik geen geld over gemaakt heb voor het geval dat de levering net zo slecht loopt als de communicatie.
Op de vragen in mijn eerste mail werd geen antwoord gegeven, enkel dat het product was zoals het op de foto staat afgebeeld.
Na diverse mails werd uiteindelijk wel aangegeven hoe hoog de verzendkosten zouden zijn. Ondanks dat die nogal hoog zijn heb ik gevraagd om de betaalgegevens door te sturen, na weer 2 mails van mijn kant heb ik de reactie ontvangen dat er zo spoedig mogelijk op terug gekomen zou worden na het checken van het magazijn. Die laatste reactie is meer dan 7 dagen geleden, niets meer van gehoord...
Achteraf blij dat ik geen geld over gemaakt heb voor het geval dat de levering net zo slecht loopt als de communicatie.
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2031
- Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 18:59
- Mijn mountainbike: Staal:Ritchey P29, Genesis Croix de Fer 20
Ik weet niet of ze een beetje kunnen klimmen in hun fietshokje, maar anders zou ik zeggen "de boom in", voor hun tien anderen.catena schreef:.... Die laatste reactie is meer dan 7 dagen geleden, niets meer van gehoord...
En wat is hier het praktisch nut van?
Mijn ervaring is dat ze snel mailen en als ze het geld binnen hebben weinig tot niets van zich laten horen, je mailadres blokkeren, pas als je laat weten de overeenkomst te ontbinden het product leveren en vervolgens de wettelijke regels voor verkoop op afstand aan hun laars lappen. Daarom heb ik aangifte gedaan wegen internetoplichting. Zelfs op verzoek van politie ondernemen ze niets om e.e.a. op te lossen. Links laten liggen en als je in de verleiding komt even andere commentaren op bijv. Google maps lezen. Hè, dat is er uit!
Ja, ik heb ervaring met deze website. Mijn advies is nooit bij fietshokje.nl kopen. Ja, ze zijn snel met het beantwoorden van email als het makkelijke vragen zijn. Echter, het woord service komt echt niet in hun woordenboek voor. Hier mijn verhaal in een notendop.
In augustus 2014 heb ik een nieuwe fiets gekocht bij fietshokje.nl. Bij levering bleek de fiets beschadigd.
Ik heb meteen per email contact gezocht en een foto meegestuurd.
Het probleem zou meteen opgelost worden. Maar helaas... Nooit meer iets van fietshokje.nl gehoord...
In september, oktober, november, december en januari heb ik e-mails gestuurd en daarop geen enkele reactie ontvangen.
In februari 2015 weer een mail gestuurd en nu kreeg ik eindelijk reactie. Eentje waar de honden geen brood van lusten. Het kwam erop neer dat de fiets ontzettend goedkoop is dat ze niets aan service kunnen doen. Bovendien begrijpen ze niet waar ik me zo druk over maak. En daar kan ik het mee doen.
Ik heb nog nooit een dergelijke ervaring gehad met een bedrijf en wil iedereen behoeden om dezelfde fout te maken als ik.
In augustus 2014 heb ik een nieuwe fiets gekocht bij fietshokje.nl. Bij levering bleek de fiets beschadigd.
Ik heb meteen per email contact gezocht en een foto meegestuurd.
Het probleem zou meteen opgelost worden. Maar helaas... Nooit meer iets van fietshokje.nl gehoord...
In september, oktober, november, december en januari heb ik e-mails gestuurd en daarop geen enkele reactie ontvangen.
In februari 2015 weer een mail gestuurd en nu kreeg ik eindelijk reactie. Eentje waar de honden geen brood van lusten. Het kwam erop neer dat de fiets ontzettend goedkoop is dat ze niets aan service kunnen doen. Bovendien begrijpen ze niet waar ik me zo druk over maak. En daar kan ik het mee doen.
Ik heb nog nooit een dergelijke ervaring gehad met een bedrijf en wil iedereen behoeden om dezelfde fout te maken als ik.
- Dice Oldskool
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5574
- Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
- Mijn mountainbike: Mondraker Level R
Zijn er nu daadwerkelijk mensen die een profiel aanmaken en dan hun 1e post plaatsen bij een webwinkel? Dit is al de 2e die ik vandaag zie.
-
- Mtb fanaat
- Berichten: 7
- Lid geworden op: vr 13 februari 2015, 00:01
Excuses beste Jordi, dan ben ik er ook zo één. Helaas is dit topic dan een dumpplaats geworden, maar een reactie van onze kant lijkt me wel gepast.
Mbt "Frank Z", de grote oplichter ben je denk ik zelf... Een peperdure naaf bestellen (uit mijn hoofd een kleine 500 euro), deze per se per post geleverd willen krijgen, de order na ontvangst annuleren, het geld eerder teruggestort willen krijgen en dan sjoemelen met de Proof of Delivery van PostNL. Dit hebben wij tot op de bodem laten uitzoeken, het pakket is geannuleerd en retour aangekomen bij jou, omdat je een verkeerd (post)adres als retouradres had ingevoerd. De naaf heb je dus gewoon retour gekregen, beetje sluw om dan ook nog eens om een credit van 500,- te vragen. Wel leuk geprobeerd!
Mbt "Frank Z", de grote oplichter ben je denk ik zelf... Een peperdure naaf bestellen (uit mijn hoofd een kleine 500 euro), deze per se per post geleverd willen krijgen, de order na ontvangst annuleren, het geld eerder teruggestort willen krijgen en dan sjoemelen met de Proof of Delivery van PostNL. Dit hebben wij tot op de bodem laten uitzoeken, het pakket is geannuleerd en retour aangekomen bij jou, omdat je een verkeerd (post)adres als retouradres had ingevoerd. De naaf heb je dus gewoon retour gekregen, beetje sluw om dan ook nog eens om een credit van 500,- te vragen. Wel leuk geprobeerd!
-
- Mtb fanaat
- Berichten: 7
- Lid geworden op: vr 13 februari 2015, 00:01
Mbt Ester,
Wat fanatiek zeg, je bent alle fora afgegeven die er bestaan op de wereld om je beklag te doen. Ik vrees het ergste, ben je wel klant van ons, of misschien het vrouwtje van de concurrent. In Nederland is het zo geregeld dat je tegenwoordig binnen 14 (!) dagen iets retour kan sturen als het niet bevalt, bij koop op afstand, zonder een reden op te geven. Dat is niet gebeurd (als je al dan niet klant bent...), en zit je dan opeens boven de Nederlandse Wet? Bizar, wat wordt het volgende forum?
Wat fanatiek zeg, je bent alle fora afgegeven die er bestaan op de wereld om je beklag te doen. Ik vrees het ergste, ben je wel klant van ons, of misschien het vrouwtje van de concurrent. In Nederland is het zo geregeld dat je tegenwoordig binnen 14 (!) dagen iets retour kan sturen als het niet bevalt, bij koop op afstand, zonder een reden op te geven. Dat is niet gebeurd (als je al dan niet klant bent...), en zit je dan opeens boven de Nederlandse Wet? Bizar, wat wordt het volgende forum?
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 4900
- Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
- Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
- Contacteer:
Heb net weer even hun site gecheckt en die ziet er nu een stuk beter uit.
Echter is het assortiment misschien niet interessant voor ons soort fietsers.
Echter is het assortiment misschien niet interessant voor ons soort fietsers.