cyclelogics

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Dennis07
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 20 maart 2012, 09:59
Mijn mountainbike: Spec Levo

Zojuist een Kind Shock Dropzone besteld, werd direct gebeld omdat ik bij mijn ghost een dikkere pen nodig ben, Ruben heeft er direct een shim bijgezocht. Super service!
Klazienaveen!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Mijn ervaringen zijn ook erg goed! Door mijn eigen ongeduldigheid had ik een verkeerde maat droppost besteld en moest deze annuleren en een andere maat besteld. Dit was geen probleem (niet fijn voor de webshop eigenaar natuurlijk, want die had de "verkeerde" maat al bijna binnen) . De bestelling verliep vlekkeloos en er zat zelfs nog een gratis binnenbandje bij. (ik weet niet hoe groot je bestelling moet zijn voordat je deze luxe mag ervaren, :D )

Kort samengevat, super service en aardige gast(en). Ik zou er zeker een volgende koop doen!
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Dennis07
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 20 maart 2012, 09:59
Mijn mountainbike: Spec Levo

Ik heb vandaag ook men Dropzone binnen gehad, gewoon binnen een week!
Op andere sites was de 385 mm. met 125 mm. drop minimaal 20 dagen levertijd.
Klazienaveen!
Gebbetje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1355
Lid geworden op: zo 25 juli 2010, 05:11
Mijn mountainbike: 26er logischerwijs

Ook mijn Dropzone binnen, snel, netjes en met korting op de toch al scherpe prijs. Of het ook echt een goede winkel/webshop is kan ik altijd pas beoordelen als er iets kapot gaat of je hebt ergens anders hun service of garantie voor nodig.
Wa nie rekt da scheurt wa!
Beste MTB voor NL....een CX?
Biking skills or hospital bills
Gravity beats doping
noah06
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 8 oktober 2012, 16:51

CYCLELOGICS is een goede online winkel echt top goed bezig ruben :-q
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Voor wie een verstelbare zadelpen wil proberen maar geen budget heeft voor bijvoorbeeld een RS Reverb:
Scherp geprijsde KS; deze komt op mijn projectje, is geen topklasse zadelpen maar dit bedrag kun je geen buil aan vallen imho.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
doppert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: wo 25 juni 2003, 00:15
Mijn mountainbike: Camber 29 comp '12

Gisteren mijn Kindshock Lev binnengekregen 8) . Ze kwamen hem zelfs persoonlijk langsbrengen zonder meerkosten omdat ik in dezelfde stad woon als waar hun gevestigd zijn. Ik had gekozen om het produkt zelf af te halen maar zij boden mij deze service aan :-q Helemaal toppie dus. Netjes verpakt, en kwam zelfs even mee naar binnen om samen met mij te bekijken of alles naar wens was.

Ook kreeg ik er Gulpener Gladiator bij omdat ik ze geliked had op hun FB pagina. Waar ik dan ook nog een prijs mee zou kunnen winnen, als ik een foto post waar ik moe en voldaan van hun biertje geniet. Verder was het mailcontact ook heel goed te noemen. Mailtjes werden altijd binnen een paar uur en soms zelfs binnen een paar minuten beantwoord.

Wanneer ik de volgende keer iets nodig heb zal ik zeker hun website weer checken om te kijken of ze dat product ook kunnen leveren en als het dan net zo scherp geprijsd is als mijn Lev, er ook zeker bestel.
Gebruikersavatar
PII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: ma 21 maart 2011, 09:33

De fiets maar eens getrakteerd op nieuwe windcutters, deze bleken echter niet voorradig te zijn.
Kreeg direct een mail met de vraag "geld terug" of als alternatief "de starlite's voor hetzelfde bedrag".
Ben voor de laatste optie gegaan. Klasse! en vlot geleverd. Ga zeker vaker bestellen.
Aan het weer ligt het niet...
hhrbosch
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 398
Lid geworden op: di 19 april 2011, 12:04
Mijn mountainbike: Salsa Spearfish 3 2012/ Chinees carbon sleutel project

erg positief over deze web shop.
remschijf besteld, deze was niet spoedig leverbaar.
Tegen de zelfde lagen prijs een duurder exemplaar toegestuurd gekregen, nadat mij dit via email was gevraagt.

TOP
Hoe ver je gaat heeft met afstand niks te maken.
Luuc91
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3245
Lid geworden op: di 25 augustus 2009, 17:12
Mijn mountainbike: N + 1
Contacteer:

Contact is erg goed hier. Vriendelijk en duidelijk. Verwacht eind deze week een pakje met mooie inhoud :-q

Bedankt weer Ruben :-q
Niner17
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 15 mei 2013, 18:36
Mijn mountainbike: NINER JET 9 RDO 2013 Black

mountain-biker schreef:heeft iemand ervaring met deze shop?
http://www.cyclelogics.net/index.php
was op zoek naar een vork (reba) en kwam best wel een aantrekkelijke aanbieding tegen.
Contact verliep ook wel snel en soepel.
Iemand al en zaken met ze gedaan?
Ik had Alligator remblokken besteld (Magura MT), waren niet leverbaaar. Ik kreeg netjes een mail met een duurder alternatief voor de zelfde prijs en de remblokken zijn zonder verzendkosten. Goed contact en goede srevice. :-q
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Deze shop toch weer een keer onder de aandacht brengen, enthousiaste harde werkers die alles in het werk stellen om wat je zoekt snel en goedkoop bij je op de deurmat te krijgen!
(Ook als een artikel niet in de webshop wordt vermeld.)
Inmiddels een mooi zadel voor een heel scherpe prijs ontvangen.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Ik ben niet te spreken over de levertijd en de communicatie. 21e besteld en betaald (remblokken) en de 30e in de bus is lang maar zat er gelukkig niet op te wachten. 28e een mail gestuurd zonder reactie. De 29e een mail met `s avonds een reactie van dat ze de volgende dag bezorgd gingen worden maar verder ook geen uitleg of sorry. Prijs is wel goed en er zijn ergere dingen. Ze sturen zelf een link van dit topic om ze een beoordeling te geven dus dan doe ik dat ook maar.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Dennis07
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 20 maart 2012, 09:59
Mijn mountainbike: Spec Levo

Ik kom ook terug op mijn goede ervaringen.
Vorige week maandag (25/8) een remschijf besteld.
Tot op de dag van vandaag geen levering of reactie op mail.

Baal er ontzettend van!
Klazienaveen!
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Raar, de laatste beoordelingen op hun eigen site zijn ook opeens ronduit slecht. In het begin alleen positief.
"This species has amused itself to death"
Plaats reactie