cyclelogics

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Dennis07
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 377
Lid geworden op: di 20 maart 2012, 09:59
Mijn mountainbike: Spec Levo

Ik heb dus zonder enige vorm van communicatie na 2,5 week het geld terug gestort gekregen.
Klazienaveen!
p@home
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: za 26 oktober 2013, 22:35

Eind 2013 heb ik er een fully MTB gekocht van het merk Ghost en zeer tevreden van.

Nu november 2014 meerdere mails verstuurt ivm informatieaanvraag nieuwe fully voor mijn zus maar ik ontvang niets terug. Bestaat deze winkel niet meer misschien?
Ozzeh
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 3 december 2014, 22:22

*** Waarschuwing ***

Ik heb 4 november 2014 besteld via Cyclelogics.net, direct betaald via Ideal, echter tot op heden helemaal niks ontvangen. Ik heb meerdere email gestuurd, maar geen reactie ! Telefonisch ook niet bereikbaar. Tevens 2 weken geleden aangifte gedaan, maar hier ook nog geen reactie op gehad.

Mensen wees gewaarschuwd, en koop beter bij een betrouwbare zaak zoals 12gobiking.nl of Rose.nl
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Hé, da's heel vreemd; heel jammer. Ik heb een paar keer wat spulletjes bij hen besteld en goeie ervaringen daarbij.
Deze jongens deden goed hun best om de klant tevreden te stellen.
Hoewel ze hun uiterste best deden om voor een werkelijk concurrerende prijs de spullen te leveren die ik zocht, koos ik toch vaker voor het directe bestelgemak bij BC of Rose, de kortste lijn zeg maar.
Eigenlijk is dat toch een beetje jammer maar zo loopt het vaak wel; gemakzucht, je wilt nog snel even wat bestellen en daar in wezen met één enkele handeling vanaf zijn.
Bij Cyclelogics had je toch steeds wat mailverkeer heen en weer voordat je spullen werkelijk besteld waren.

Als deze shop dood is denk ik helaas dat dit principe de oorzaak is. Niet hun service, niet de prijzen.

Is er een manier om te checken of de shop formeel nog bestaat?
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Ozzeh
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 3 december 2014, 22:22

Op 12 december is geld zonder enige vorm van communicatie terug gestort...
Ik ben wel blij maar het blijft een vreemde gang van zaken doen.
Gebruikersavatar
PII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: ma 21 maart 2011, 09:33

Idd vreemd, ik heb ook wel goede ervaringen met de shop.
Het verhaal van Jan Willem kan ik mij ook wel in herkennen.
Aan het weer ligt het niet...
Plaats reactie