Bike Light www.mtb-led.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Brum
Genius
Genius
Berichten: 3747
Lid geworden op: wo 5 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: FS + SS en nog een paar
Contacteer:

Birdytje schreef:Dit is een zeer interessant aanbod! Zou iemand die er reeds een heeft aangeschaft misschien de mogelijkheid hebben om een foto te plaatsen waar de lichtopbrengst zichtbaar op wordt gemaakt? In ieder geval alvast bedankt voor de gedane moeite!
Google...

Maar fotos kun je alleen maar mee vergelijken, ik kan zo'n DX apparaat meer licht (wel lelijker) laten geven op een foto dan een triple XM-L die IRL minstens 3x zoveel licht geeft. Camerainstellingen...

Ga er maar vanuit dat het opzich zat licht is, lelijke halo en lekker blauw.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Deze foto komt uit een verkoop topic:

Afbeelding
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

Ik heb hem net besteld via DX, ben wel benieuwd.

Scheelt toch weer 11 euro.

@Brum, iemand bood mij een door jouw zelfgemaakt lampje aan per PB, ik heb hem naar de specificaties gevraagd,
maar daar reageerde hij niet op, dus heb ik dit lampje maar gekocht (de jouwe was waarschijnlijk beter!!)
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Zo, die zijn echt snel!
Gisteren om 20.00 besteld en betaald via Ideal, vandaag om 12.00 verzonden.
Birdytje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 160
Lid geworden op: vr 26 mei 2006, 23:19

Ik ben ervan op de hoogte dat met fotobewerking het een en ander aangepast zou kunnen worden. Vandaar dat ik ook zo mijn twijfels had bij de foto's die ik via google had gevonden. Ik heb meer vertrouwen in jullie ervaringen / foto's.
van Tuyl schreef:Ik heb hem net besteld via DX, ben wel benieuwd.
Is DX een andere site dan deze waar het topic over gaat?
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

Birdytje schreef:Ik ben ervan op de hoogte dat met fotobewerking het een en ander aangepast zou kunnen worden. Vandaar dat ik ook zo mijn twijfels had bij de foto's die ik via google had gevonden. Ik heb meer vertrouwen in jullie ervaringen / foto's.
van Tuyl schreef:Ik heb hem net besteld via DX, ben wel benieuwd.
Is DX een andere site dan deze waar het topic over gaat?
Ja dat is http://www.dealextreme.com/
F. Kuipers
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 23 augustus 2011, 12:33
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT 29"
Contacteer:

Ik heb donderdag ook een lamp besteld bij http://www.mtb-led.com" onclick="window.open(this.href);return false; en net binnen gekregen (zaterdag).
De lamp ziet er goed uit en is lichter dan verwacht ( gewicht en lichtsterkte :tong ).
Ik kan niet wachten om hem deze week uit te proberen.
"It never gets easier, you just get faster"
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Ik heb gisteren mijn setje binnen gekregen en gisteravond een proefritje gedaan.

Er komt veeeeeel licht uit, een heldere witte kern (lichtstraal) en een wat gematigder schijnsel daar omheen. Genoeg licht in ieder geval om het bos in te gaan. Op mijn hoofd heb ik als extra lamp een Petzl Mio XP. Ideaal omdat je dan altijd een lichtstraal hebt waar je naar kijkt.

Lampje ziet er hufterproof uit, kabels zijn ook prima. Enigste zorg is de accu denk ik. dit zijn 4 batterijen met een plastic seal eromheen. Boven en onderkant zijn afgedekt met karton. In natte omstandigheden gaat dit niet werken denk ik. Even een plastic zakje eromheen dus.

Service van mtb-led.com is meer dan top. Lampjes waren tijdelijk uitverkocht en ik kreeg een berichtje wanneer de lampjes weer te bestellen waren. Verzending binnen 24 uur en keurig een track and trace nummer van de zending.

Wat mij betreft een aanrader voor die 5 tientjes.

Als ik in de gelegenheid ben zal ik een filmpje maken tijdens een avondritje.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
grandcherokee
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: di 3 augustus 2010, 17:59
Mijn mountainbike: Specialized epic

Ik heb vorige week ook de xeccon s12 gekocht (is trouwens €48 incl btw maar excl verzenden)
Ik heb de plastic beugel gebruikt van de hoofdband en deze met 2 ti-wraps op mijn helm gezet. Werkt prima!
De lader was na 1 dag defect maar na een mailtje hebben ze meteen een nieuwe gestuurd! top service!
Lampje geeft ook meer dan voldoende licht in het bos. Alleen zere nek de volgende dag.
Mss nog eens een lampje voor op het stuur erbij...
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

Dan vraag ik me toch spontaan af hoezo zo'n lader na 1 dag ermee ophoudt.
Geeft niet echt een positief beeld, vind je niet?
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Vandaag mijn s12 binnengekregen, zaterdagavond laat besteld, gister verzonden en vandaag ook bezorgd (zit nogal eens een dag tussen).
jelledj
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 20 juli 2012, 17:56

Kan iemand mij een idee geven van het verschil met de Xeccon type S6 en S12 qua bevestigingen, de foto's op de website zijn niet duidelijk voor mij. Ik heb verlichting nodig voor de MTB route in Bergschenhoek en vraag mij dus af of dit zou werken.
Panda Aars
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 13 september 2012, 16:35

Zijn degenen die deze lamp hebben gekocht er ondertussen nog tevreden over?
Ik ben nl ook op zoek naar een lampje.

@Globe: Ik heb ook een Petzl Mio XP op mijn helm staan.
Is dit voldoende in combinatie met een goed stuurlicht om in het bos te rijden?
J.I.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 725
Lid geworden op: zo 20 mei 2012, 20:29

Ik heb ook een lamp van mtb led gekocht.
En inderdaad het geheel is heel snel binnen.
Misschien goedkoper bij dx maar verzending kan daar wel veel langer duren.
Ook vind ik het prijsverschil niet zo gek dus ga ik liever voor een Nl bestelling.


De foto's op zijn site vind ik inderdaad niet erg duidelijk.
Ze zijn niet helemaal in verhouding.

Ik heb de s14 en deze is in het echt kleiner dan verwacht wat zeker een plus is.
Het geheel ziet er goed afgewerkt uit en ook komen er de nodige accessoires mee.

De hoeveelheid lumen die bij de specs staan zijn in werkelijkheid waarschijnlijk een stuk minder maar er komt nog steeds een bak licht.
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

goede lampjes . alleen bevstiging is wat slap met rubber ring in het bos trilt het licht bundeltje behoorlijk.
we zullen zien hoe lang het mee gaat
Plaats reactie