www.sjscycles.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: ma 21 maart 2011, 09:33

Ik ben niet zo'n online winkel fan (beter kopen van het forum :D ).
Maar ik vond dit het melden waard:
Vrijdags 3 rubber seals voor een LX naafje besteld bij http://www.sjscycles.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier kwam ik bij toeval terecht, ze hebben veel vervangingsdelen voor shimano producten.
Maandag hier geen post, Dinsdag werd het aangetekend bezorgd! (vanuit Somerset UK).
Voor de luttele prijs van €12,00. Ik vind het netjes. :-q
Aan het weer ligt het niet...
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Inmiddels een aantal keer wat besteld (derailleur hanger, lagers, brake mounts), allemaal goed en snel geleverd tegen een goede prijs, SJS krijgt ook van mij een dikke :-q
salvatius
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 9 mei 2010, 15:54

sjscycles heeft inderdaad veel shimano onderdelen. Waaronder een nieuwe as, voor mijn toch wel oude FH-RM40 naven. (nieuwe wielen zijn toch duurder)
echter als je hier in NL bol.com en zo gewend bent en je band is lek zijn hun levertijden een beetje wennen.
mail werd bij mij binnen 2 uur antwoord (dat is bij bikester wel anders)
de order die ik afgelopen donderdag heb ingeklopt bleek na 14.00 uur te zijn ontvangen.
Dan pakken ze hem dus pas op vrijdagochtend om 9 uur op.
ze hanteren een normale turnaround van 1 werkdag. In mijn beleving betekent dat 's ochtend een order, einde van de werkdag op de post.
Helaas is dat bij sjscycles pas de volgende werkdag op de post.
En daar zit nu niet alleen een weekend maar ook een bank holiday op maandag bij, dus gaat pas dinsdag op de post.
Hun turnaround 1 working day, is dus in mijn beleving 5 dagen (donderdag ingeschoten, dinsdag op de post)
Je moet er wat voor over hebben om je schwalbe bandje 20 euro goedkoper te krijgen dan bij de lokale LBS
Ben benieuwd wanneer ik de bestelling binnen heb en in welke staat
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2736
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Tja, dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
StAlTiCa
Gebruikersavatar
PII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: ma 21 maart 2011, 09:33

Je kunt het daar ook gewoon afhalen :lol:
Aan het weer ligt het niet...
salvatius
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 9 mei 2010, 15:54

Om mijn beoordeling af te maken:
Besteld: Ahimano steekas, Schawalbe SS transalp, Schwalbe binnenband
assortiment: ++++- (4/5)
met name de oudere onderdelen hebben zij wel op voorraad
prijsstelling: +++-- (3/5)
Per onderdeel zijn ze iets duurder dan in .nl of .de, maar ik had het gevoel dat ik incl. verzendkosten goedkoper uit was
De buitenband was in ieder geval 22 euro goedkoper dan de LBS
response customer service: +++++ (5/5)
Ik kom zelf uit customer service en op werkdagen binnen 3 uur antwoord vind ik netjes.
CS heeft zelfs geregeld dat verzendwijze kosteloos 'geupgrade' werd naar Parcel Force Euro Priority Business
levertijd:-----
8 dagen tussen ordering en afgeleverd, zelfs met priority delivery
wijze van verpakking: +----
je verwacht een omdoos. Maar het werd geleverd in een plastic boodschappentas die met tape was dicht gemaakt.
transporteur: binnen .nl: GLS buiten .nl: parcelforce

bestelling ingeschoten op donderdag 22-8 vanuit engeland zou je dan verwachten dat het op zaterdag in huis is.
Helaas is het door hun werkwijze, weekend en bank holiday pas op dinsdag 27-8 bij de koeriersdienst aangeleverd.
Priority service betekent geen 'levering binnen 24 uur' volgens track&trace is het pakket een aantal keren heen en weer gestuurd vorodat het pas op vrijdag 30/8 werd afgeleverd.
kortom hun logistiek kan nog wat verbetering gebruiken. En ik zal er alleen als ik echt niet anders kan en geen haast heb weer bestellen.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Afgelopen maanden weer een paar keer wat besteld bij SJS, alles binnen ca. 5 werkdagen in huis.

Assortiment en service :-q
Plaats reactie