Sportvoeding webshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
mtb-peter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 296
Lid geworden op: do 13 oktober 2011, 17:43
Mijn mountainbike: Heeft 2 wielen

Hier bestel ik ook altijd m'n sport drankje (sponsor long energie) en ze hebben vaak ook leuke aanbiedingen tijdje terug een boel gelletjes kunnen kopen waar niet zo'n hele lange datum meer op zat, en hier hou ik wel van :D
Verder een goed service met een leuke bidon en goodys op de koop toe.
Aanrader dus :-q
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

vandaag stond er een mooie doos op tafel :D. prima service/advies van de jongens! dinsdagavond bestelling doorgegeven vandaag dus al in huis! en gratis verzonden (boven 50 euro)! en nog sampletjes en een gratis bidon erbij, altijd handig. en wat repen (in overleg) ter aanvulling gekregen omdat er 1 drank goedkoper was dan de bestelde die niet op voorraad was. prijzen zijn ook erg scherp volgens mij.
aanrader +1! :-q
life starts @ 150bpm...
Job1
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1098
Lid geworden op: vr 4 januari 2008, 15:51

Toch maar weer even een compliment maken naar de Sportvoedings-webshop. Vorige week heb ik een flinke lading repen besteld, waarvan ik er een aantal zaterdag nodig had. Vandaag voor 15.00u besteld is morgen in huis, werd mij 100% gegarandeerd. Helaas was dat niet het geval en moest ik het zonder deze repen doen.. Hier was ik uiteraard niet erg van gecharmeerd en heb dus contact met de winkel opgenomen.

Nu is dus gebleken dat DPD mijn pakket is kwijtgeraakt.. Ongelooflijk maar waar. Als je iets snel moet hebben raken ze je pakketje kwijt, heb je iets niet per se nodig staan ze de volgende dag om 9u voor je deur.. Nu had ik op een andere website de repen voor het aantal dat ik had besteld, voor een lagere prijs gezien. Als compensatie krijg ik nu een aantal extra repen!

Ik had er een hard hoofd in, maar het is uiterst netjes opgelost. Mijn complimenten dus weer en ik zal de volgende keer zeker weer bij ze bestellen :-q
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Gisteren weer een lading besteld.
Morgen word het geleverd :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Inmiddels een paar keer bij deze webshop besteld...goeie prijzen en veel keuze. Service is ook goed. Bij de laatste bestelling miste ik 5 magnesium ampullen in een doos. Deze hebben ze na reclamatie een dag later nagestuurd. Top dus !
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
mikstad
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: do 26 februari 2009, 22:42
Mijn mountainbike: Wil fietsen!

Hoi, weet iemand wat er met sportvoedingwebshop aan de hand is? Ze zijn onbereikbaar op telefoon en mail :~

Vorige week maandag (25 augustus) een bestelling geplaatst en betaald van meer dan €200,- Na anderhalve week nog niks van hun gehoord, geen verzendbevestiging, alleen wel de orderbevestiging. Terwijl ze zeggen dat ze de volgende dag leveren en ik in het verleden ook altijd zeer goede ervaringen had met deze webwinkel. Al dagen lang proberen te bellen (wordt niet opgenomen), 2 mailtjes gestuurd, ik krijg geen contact met hun. Weet iemand van jullie misschien hoe ik met sportvoedingwebshop in contact kom? Of hebben jullie hetzelfde probleem?
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Probeer het eens via Instagram, daar hebben ze gisteren nog wat gepost.
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
mikstad
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: do 26 februari 2009, 22:42
Mijn mountainbike: Wil fietsen!

Net met hun buren gebeld (die zitten in hetzelfde gebouw en volgensmij zijn de eigenaren familie van elkaar), en die zei dat ze nu in de vakantieperiode zwaar onderbezet zijn en dat er niemand aanwezig is maar dat als er iemand komt dat ze dan een briefje voor me achter laat. Er zit dus beweging in!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29958
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Er zit beweging in sportvoeding. LOL
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
mikstad
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 593
Lid geworden op: do 26 februari 2009, 22:42
Mijn mountainbike: Wil fietsen!

haha, mailtje is terug, er was iets niet op voorraad en ze hebben zware onderbezetting in de vakantie. Maar het wordt dus opgelost gelukkig.
Plaats reactie