all4bikes.be

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
De Wreter
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: di 14 september 2010, 09:30

Iemand al enige ervaring met deze webshop ? Afhandeling, levertermijn ?
wezep
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 452
Lid geworden op: vr 5 november 2004, 14:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 20, XTR, American Classic, Magura Durin, SLR, Syntace

Van de week m'n eerste bestelling gedaan, zit nu op de post.
Goede communicatie, echter mij was de status van voorraad onduidelijk.
Had 2 artikelen besteld die op voorraad zouden zijn.
Echter dit betekende op voorraad bij de leverancier (als er een doosje bij staat, dan is het ook op voorraad bij all4bikes).
Vervolgens bleek 1 onderdeel toch niet op voorraad te zijn bij de leverancier...
Wel netjesen snel een mail over gekregen en gevraagd wat ik wou: wachten of geld retour.
Gilo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: di 4 mei 2010, 17:26
Mijn mountainbike: Scott 29 Pro Carbon xl

Hele goede ervaringen!!

Al twee keer voor weinig geld, goed spul kunnen kopen. Komt vanuit België naar Nederland voor een paar euro verzendkosten. Tevens kun je aankruisen, dat je aanbiedingen wilt ontvangen. Dan krijg je een keer in de week een lijst gemaild met zeer interessante aanbiedingen. Binnen 2 a 3 dagen in huis. Goed verpakt. Veel betaalmogelijkheden.
mimarron
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: di 25 oktober 2011, 11:59
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Carbon3 , 2014

heb een negatieve ervaring
had iets besteld wat zou passen , maar met peter overlegt en die wist ook niet of t zo zou zijn dus toch door laten gaan en de mededeling gekregen dat geld terug zenden de optie was als t niets was

was dus niet de goede , netjes aangetekend opgestuurt en week of wat later een amil met een tegoed bon
mail gestuur nu 2 weken terug maar geen reaktie nog ontvangen
wil geen tegpoed bon maar gewoon geld retour

wordt wellicht vervolgd
Ramon 73
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:33
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3

Positief!
Heb er een binnenwerk voor mij helm (Selev Mito) besteld. Was de enige bekende webshop die ze had. Meteen 2 flesjes NoZisch latex erbij gedaan. Bevestigingsmails kwamen door vreemde oorzaak maar niet binnen. Na een paar dagen gemaild, zelfde dag antwoord. Ik bleek als land België te hebben ingevuld. Ontbrekende verzendkosten overgemaakt en drie dagen later kwam het pakketje aan.
Ik ben dik tevreden.
Gratis GPS topo kaarten? Kijk eens op:
OpenMtbMap en de weekly updates.

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Metool
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 15
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 15:42

Zeer positief! Prolink progold lube gekocht en muc off disc break cleaner. Pakje op 1 dag bij mij!
tempthai@yahoo.com
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 1 april 2014, 07:45

Wiel lagers besteld die in Thailand niet te koop zijn. Ik wist niet zeker welke ik nodig had maar de verkoper had goed en juist advies. Zelfde dag nog verzonden naar Thailand. Zou ze in de toekomst zeker wederom gebruiken indien nodig.
Duty
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 12 september 2013, 18:03

Zeer goede afhandeling van de orders!

Prijs/kwaliteit op en top!

Al een paar keer bij deze shop besteld en telkens tevreden geweest!
tempthai@yahoo.com
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 1 april 2014, 07:45

Perfecte service. Twee maal gebruikt voor een verzending naar Thailand aan de hand van een foto.
whitecore
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 27 mei 2014, 19:53

Ik heb al een paar keer besteld bij All4bikes en heb daar enkel maar goede ervaringen mee.
Zelfs als er verschillende zaken onvoldoende op voorraad zijn, kan je hen dit laten weten en dezelfde dag krijg je nog antwoord over de levertermijn. bij mij hebben ze zelfs de moeite gedaan om naar hun leveranciers te bellen om te vragen of ze mijn gevraagde zaken sneller konden leveren waardoor ik maar een dag langer moest wachten. betalingen liepen telkens perfect. Zolang ze mij deze service en prijzen kunnen blijven geven zie ik niet in waarom ik elders zou gaan zoeken.
Gebruikersavatar
ARi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: zo 10 augustus 2008, 15:24
Mijn mountainbike: Liteville 301MK14

Eerste ervaring met All4Bikes was erg goed. Snel antwoord gehad op mijn mails. Bestelling ook vlot geregeld, zondag besteld, woensdag in huis.

Het onderdeel wat ik zocht heb ik nergens anders kunnen vinden. Blij met de service.
Google is your friend :-)
Tjeus
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: za 21 april 2012, 00:52

Hier vindt je onder andere een ruim aantal lagers voor de fiets, had er 4 besteld voor mijn BB maar van de leverancier kregen ze uiteindelijk niet mijn gevraagde abec 3.
Deden niet moeilijk en kreeg de betere abec 5, klasse !
Cheeze
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 30 oktober 2010, 15:30

Dit is een goeie webshop http://all4bikes.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een vrij complexe bestelling geplaatst met allerlei klein spul, alles correct geleverd! Dat is zeldzaam bij webshops :-D
Der_Rudi
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 09:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 2019

Kende de winkel niet, maar ik had wat lagers nodig voor mijn fiets, en dit was een van de weinigen waar ze allemaal op voorraad waren.
Tot mijn grote verrassing was het ook nog eens de volgende dag al binnen (BE->NL). Top!
Plaats reactie