Bikester.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trek7
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 juli 2013, 11:53
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 7

FAIL!!!!

Vandaag order geplaatst bij bikester.
Alles goed gegaan en bij de ordergegevens op hun site stond dat de bestelling was doorgegeven aan LVS.

Alles goed dus.... totdat ik deze mail binnen kreeg:


"Wij hebben zojuist opgemerkt dat als gevolg van een ongewoon hoog aantal bestellingen wij onze leveringsbelofte voor uw bestelling vandaag helaas niet na kunnen komen.

Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Wees ervan overtuigd dat wij ons best zullen doen om uw bestelling zo snel mogelijk aan u te verzenden.

U ontvangt uiteraard een verzendbevestiting zodra uw bestelling ons magazijn verlaten heeft.

Met vriendelijke groet,
Uw Bikester team "

Hoog aantal bestellingen of te weinig mensen ivm vakantie?

Op naar de volgende shop...

FAIL!!!!!
Riding a Trek Fuel EX 7
Do-pe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 31 juli 2013, 19:06

Heb ik toevallig ook binnen gehad de volgende dag kreeg ik wel een mail dat het verstuurd was. Vandaag een telefoontje gehad van een NL bedrijf dat ze morgen het pakketje komen brengen tussen 8 en 4.
Misschien zijn ze wat onderbezet ivm verlof van personeel
Gebruikersavatar
Trek7
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 juli 2013, 11:53
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 7

Do-pe schreef: Misschien zijn ze wat onderbezet ivm verlof van personeel
Denk ik ook, maar pas of de levertijd op de site aan of de tekst in de email.
Riding a Trek Fuel EX 7
Do-pe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 31 juli 2013, 19:06

Volgens mij is de eerste mail die je krijgt een geautomatiseerd email bericht die zij niet zelf eruit kunnen krijgen. Daarna krijg je een mail dat het wat langer gaat duren.
Het is idd niet prettig als je zit te wachten op je spullen die je hard nodig hebt
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik kwam er ook pas later achter dat het een duits bedrijf was. Ik had gedacht het snel te hebben, maar dat viel toch tegen (althans, niet de dag na verzenden)
Maaike_24
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: za 31 maart 2012, 09:55

Hier idem hetzelfde mailtje. Maandag besteld voor 12 uur ergens, in de avond een mailtje. Volgende dag (dinsdag) bericht dat de order verzonden was. Tot op heden (kan natuurlijk nog) de bestelling niet ontvangen. Ga er vanuit dat het vandaag of morgen binnenkomt.

Edit: zojuist, 14:00 uur het pakketje mogen ontvangen.
Laatst gewijzigd door Maaike_24 op do 8 augustus 2013, 14:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trek7
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 juli 2013, 11:53
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 7

Ze hebben mooie producten, alleen moet je niet verwachten dat je de spullen snel krijgt.

Dan is een webshop in Nederland toch handiger/sneller.
Riding a Trek Fuel EX 7
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

ach, ik had Donderdag besteld, vrijdag verzonden en maandag in huis. Zoals ze beloofd hadden dus. Maar ik had gedacht dat het uit NL zou komen en dus zaterdag aan kwam.
Gebruikersavatar
Trek7
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: di 30 juli 2013, 11:53
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 7

Krijg net een mail dat mijn bestelling, die ik woensdag!!! gedaan had verzonden is.... het is nu vrijdag!!!!

Boven de mail staat toch echt duidelijk....

Onze verzendbelofte
Van maandag t/m vrijdag tot 16:00 uur
bestellen en we verzenden nog dezelfde dag.
Riding a Trek Fuel EX 7
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Gebeurt bij zoveel webshops, volgens de letter zou het eerder moeten, maar ach - 2 dagen vind ik een redelijke termijn om te verzenden, zeker in de vakantieperiode, daar zou ik geen problemen mee hebben, genoeg zaken die hetzelfde adverteren maar zelfs enkele dagen niet halen. Zoals je zelf aangaf, als je iets binnen een dag nodig hebt naar de winkel rijden of bestellen bij een bekende NL shop waarvan je weet dat die dat wel waarmaakt.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8735
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Tja, ook bij webshops kan het ooit anders lopen dan gepland. Dat kun je ze toch ook niet kwalijk nemen?
Ik snap ook wel dat ze soms verwachtingen scheppen die ze niet niet altijd waar kunnen maken, dat is bij een winkel niet anders.

Ik vind wel eens dat er ooit veel te snel gezeken wordt over webshops. Het zijn kostenbesparende bedrijven waardoor ze goedkoop aan kunnen bieden. Hier profiteren we allemaal van.
Dan kan het toch ook wel eens gebeuren dat er iets door bepaalde redenen een levering wat langer duurt of dat ze wat trager reageren?
Die mensen hebben het ook druk en worden steeds van het werk gehouden door al die telefoontjes en mailtjes.

Geef ze wat ruimte, dan kunnen ze ook scherp aan blijven bieden!
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Ik heb ook wel die gedachte, en wilde ook wat tikken.

Maar ze hebben zelfs een klok die afteld waarbij ze zeggen dat het binnen zovel tijd vandaag nog verzonden word. Dan moet je dat ook gewoon doen
Do-pe
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 31 juli 2013, 19:06

Ik heb donderdag m'n bike binnen gekregen. Netjes verpakt, kreeg woensdag een belletje van het vervoersbedrijf dat ze het de volgende dag kwamen afleveren (tussen 8 en 4)
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

byorka schreef:Tja, ook bij webshops kan het ooit anders lopen dan gepland. Dat kun je ze toch ook niet kwalijk nemen?
Ik snap ook wel dat ze soms verwachtingen scheppen die ze niet niet altijd waar kunnen maken, dat is bij een winkel niet anders.

Ik vind wel eens dat er ooit veel te snel gezeken wordt over webshops. Het zijn kostenbesparende bedrijven waardoor ze goedkoop aan kunnen bieden. Hier profiteren we allemaal van.
Dan kan het toch ook wel eens gebeuren dat er iets door bepaalde redenen een levering wat langer duurt of dat ze wat trager reageren?
Die mensen hebben het ook druk en worden steeds van het werk gehouden door al die telefoontjes en mailtjes.

Geef ze wat ruimte, dan kunnen ze ook scherp aan blijven bieden!
Als ze dingen beloven wat ze niet na komen, hebben we reden genoeg om te zeiken. Het ligt niet aan de vakantie, want 7 Juni toen ik bestelde, had ik precies het zelfde. S'morgens rond 9uur besteld, en die avond mooi een mailtje "Het mailtje dat hier ook al genoemd werd dat het wegens drukte niet verzonden kon worden"

Maar ieder vrij om daarover te denken wat die wil :bier: Mij zien ze niet meer terug :tong
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Je komt over als een zure ze*kerd, Trek7... met "fail" en 5 uitroeptekens... :-?
Het kan een keer niet helemaal gaan zoals je verwacht had, en zoals ook Bikester wellicht verwacht had.

Is dit de eerste negatieve ervaring met Bikester, of is het continue? Gezien de overige reacties valt het allemaal wel mee.
Kracht door eenvoud
Plaats reactie