Bikester.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
frenkadelic
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 15:21
Mijn mountainbike: YT Capra CF Pro 2016

Ik heb nu 3x iets bij bikester besteld. Met de levering had ik geen probleem. Ik kan niet klagen of een artikel nu binnen 1 of 3 dagen geleverd wordt. Maar het gratis terugsturen is wel een grote grap. De retour labels die je af moet drukken worden door post NL niet geaccepteerd. De eerste keer heb ik de verzendkosten dus maar zelf betaald in de hoop dat ik deze van Bikester teruggestort zou krijgen. Maar dat doen ze dus gewoon niet. 13 euro weg want het moet naar Duitsland. In plaats van dat ze het retourlabel aanpassen zetten ze gewoon een waarschuwing op hun site dat ze gemaakte verzendkosten niet vergoeden! Nee, ik heb het helemaal gehad met Bikester. Dus je bent gewaarschuwd retourzendingen naar Bikester NOOIT zelf betalen!!!
mickelzzon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: di 27 januari 2015, 13:51

Hmm, ik had een mooie CX bike gezien van Giant TCX SLR 2 en ik stond op het punt deze te bestellen maar door alle berichten hier zie ik daar maar vanaf. Jammer dat dit type Giant verder niet in Nederland geleverd wordt maar er zijn nog wel andere merken leverbaar.
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2181
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

3x los spul besteld en dat ging allemaal zeer voorspoedig.
2 sets Pedalen kostte er bijna de helft tov de lokale fietsenboer.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
vincent10
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 20 mei 2015, 10:04

Ik had bij bikester een paar mooie mountainbikes gezien (http://www.bikester.nl/mountainbikes.html" onclick="window.open(this.href);return false;) die niet overal te verkrijgen zijn en heb hem daarom ook via deze webshop gekocht (normaal ben ik niet zo van het kopen via een webshop) maar ik heb alles netjes en op tijd ontvangen en geen problemen gehad.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Maandag een bestelling geplaatst. Helaas nog geen verzendbewijs terwijl de site toch spreekt over: vandaag besteld voor X uur dan ook vandaag verzonden. Ik had dus dinsdag wel een mailtje verwacht.... Vandaag -woensdag kwam het verlossende mailtje :lol: Bezorging gepland voor vrijdag. Edit: ook keurig aangekomen vrijdag.
Banzai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 16 november 2008, 20:48

Zondag besteld, vandaag binnen. Best oké, maar dan weer wel jammer dat er van de 3 producten maar 1 juiste tussen zit...
Banzai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 16 november 2008, 20:48

frenkadelic schreef: De retour labels die je af moet drukken worden door post NL niet geaccepteerd.
Klopt! Maar als je het pakket met retourlabel bij een UPS punt afgeeft, is het wel gratis :wink:
Gebruikersavatar
crapforbrains
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: di 24 maart 2015, 19:41
Mijn mountainbike: Nordest Bardino 2

Hier al aardig wat bestellingen geplaatst bij Bikester en tot nu toe alleen maar goeie ervaringen. Altijd ontvangen wat ik besteld heb en netjes verpakt. Met name bezorging door UPS is echt een uitkomst. Dag van bezorging is direct zichtbaar en als 't niet uitkomt is het voor de eerste aflevering al aan te passen. Pakketje retour is idd gratis door af te leveren bij een UPS-punt.
markje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1161
Lid geworden op: di 3 februari 2009, 16:50

Ik heb de afgelopen weken 2 bestellingen geplaatst. 1 is deels retour gegaan (broek was US maat 34 ipv EUR maar 34), wat prima gaat met het retourlabel van UPS.

Bij de 2e bestelling zat een sluitschakel slechts 1x, terwijl dat die per 4 moeten gaan. Gebeld en de klantenservice heeft mijn opmerking doorgezet naar het magazijn ter verificatie. Gister alsnog de overige sluitschakels ontvangen.

Ik ben altijd wat huiverig met het bestellen in het buitenland vanwege retourneren en problemen, maar dit gaat prima zo en ik zal hier zeker vaker bestellen. Wat erg prettig is, is de Nederlandse klantenservice. Mijn Duits is niet geweldig en dan is het prettiger communiceren als ik gewoon in het Nederlands kan uitleggen wat ik bedoel.
thonal
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: za 4 augustus 2012, 10:31
Mijn mountainbike: Cannondale Trail SL1 / Titus Rockstar Carbon

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald via ideal, maar tijdens de terugkeer van ideal (sucessvol) kwam ik terrecht bij hun loginscherm. Vervolgens kon ik de bestelling niet in "mijn account" terug vinden, maar het bedrag is wel afgeschreven. Omdat mijn mandje nog vol stond met de artikelen, deze opnieuw besteld, maar vervolgens gekozen voor "bankoverschrijving". Dit heb ik tot heden dus nog niet gedaan, maar een email gestuurd met de uitleg van het verhaal. Op de email geen reactie, behalve de geautomatiseerde "we hebben hem binnen". Nu 3 werkdagen later nog geen gehoor. Ik denk, laat ik ze bellen. Maar het nummer op hun website is afgesloten?!?

Nu lees ik dat "markje" de klantenservice heft gebeld. Welk nummer was dat?
de 010-7980812 doet het iig niet...

Ook maar meteen hun rekeningnummer bij die check van de politie gedaan:
(https://www.politie.nl/aangifte-of-meld ... artij.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
en daar kwam een rood bericht uit dat de rekening bekend bij hun was (=negatief)

Geld kwijt???
Vlietser
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: di 4 november 2014, 16:44
Mijn mountainbike: Merida Big Trail 800

Is er iemand bekend met de snelheid van het terugstorten van het geld na retour sturen?

Ik heb nu ruim een week geleden een artikel retour gestuurd met UPS alleen nog geen bericht gehad.
Banzai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 16 november 2008, 20:48

terugstorten duur meestal wel een week of 2 vanaf dat ze het retour hebben ontvangen.
thonal
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: za 4 augustus 2012, 10:31
Mijn mountainbike: Cannondale Trail SL1 / Titus Rockstar Carbon

Ok, het duurde even, maar heb uitendelijk reactie gekregen op de emails. De bestelling is uiteindelijk keurig geleverd. Reactie op emails heeft in totaal 3 weken geduurd...

Maar blij dat het opgelost is. Ik moet wel eerlijk zeggen, dat de webshop nu wel lager op mijn lijstje staat. Het is dat ze bepaalde producten hadden, die andere webshop niet (of niet in voorraad hadden).
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Eerste keer iets besteld... positieve ervaring meteen. Woensdag avond laat besteld. Vandaag geleverd door UPS. Netjes verpakt, en een mooie prijs.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
MtbSteel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 16 januari 2015, 15:28

Continental banden leuke kortingen.
http://www.bikester.nl/continental.html ... D=15473114" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie