Bikester.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
vld-mtbbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 6 maart 2011, 23:54

Ook vaak genoeg bij deze shop besteld. niks mis mee!! prijzen zijn prima en voor een Duitse shop ook snel geleverd, doet echt niet onder voor sommige Nederlandse webshops

ow en ook vorige week gewoon besteld in de vakantie...3 dagen later had ik binnen wat ik besteld had dus ze kunnen het wel degelijk :-q
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Zwager van me heeft dit weekend besteld bij Bikester. Zal laten weten hoe het is gegaan.
Kracht door eenvoud
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1611
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

heb ook weer wat besteld, goede communicatie en snelle levering weer
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Gebruikersavatar
sieger
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: za 5 januari 2008, 20:11
Mijn mountainbike: Sonder Signal St + Pace RC129
Contacteer:

Ik heb gisteren ook wat besteld:
shimano ZEE derrie en schakelding, waren in stock

vanavond on 19:00 dit in mijn postvak
Afbeelding

nog geen man overboord, maar vind het wel typisch gezien de eerdere berichten in dit topic
Sonder Signal -> 12.95 Kg

Mijn Strava
ThomasIO
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 augustus 2013, 14:17

Ik kreeg gisteren hetzelfde bericht helaas :(
De website is inmiddels ook niet meer bereikbaar: 503 Service Unavailable, No server is available to handle this request.
bohaco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 181
Lid geworden op: di 8 januari 2013, 15:18
Mijn mountainbike: Specialized camber comp

de website doet het gewoon bij mij
Gebruikersavatar
sieger
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 803
Lid geworden op: za 5 januari 2008, 20:11
Mijn mountainbike: Sonder Signal St + Pace RC129
Contacteer:

ik krijg mijn bestelling morgen binnen, wel handig die T&T
Sonder Signal -> 12.95 Kg

Mijn Strava
Gebruikersavatar
patronics
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: za 12 november 2011, 19:58
Mijn mountainbike: 2018 S-Works Custom

DRAMA!

Volgens de site: "voor 16:00 besteld, dezelfde dag verzonden."
Op een maandag het een en ander besteld (ruim voor 16:00). Alle componenten waren voldoende op voorraad en zou meteen verzonden kunnen worden.
Die avond een mail gekregen dat het niet gelukt was te verzenden, kan gebeuren maar dan verwacht je wel dat het de volgende dag dan zeker verzonden wordt..
Niet dus! Donderdag werd het pas verzonden..

Het is nu dinsdag, een week en een dag na plaatsen van de bestelling, en ik heb nog niets binnen! Helemaal Kilo Utrecht Tango dus!

Wat ik niet wist is dat het uit Duitsland moet komen, maar dat mag verder niets uitmaken, normaal bestel ik altijd bij Bike-Discount en daar had ik de laatste keer een bestelling op maandag ochtend gedaan en dinsdag middag was het al binnen (origineel waar!)
Normaal is bike-discount ook goedkoper, alleen voor de componenten die ik nodig had dit keer niet, zo zie je maar goedkoop is vaak duurkoop ;-(

Conclusie, ik bestel NOOIT meer bij Bikester, 1 klant minder.
2018 S-Works Epic XX1
2017 Specialized Epic Comp Carbon XX1 (Sold)
2018 Cube Elite Gravel
2014 Cube Elite SLT XX1 (Transformed 2018)
2013 Bulls Copperhead 3 XTR (Sold)
Prehistoric Cannondale M500 (RIP)
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Ik heb donderdagavond een Gravity Dropper besteld, die ik uiterlijk as. donderdag 'moet' hebben (voor ik met de mtb dit weekend weg ga) maar het lijkt erop dat het goed gaat komen. Dit zegt DHL:

Fri, 16.08.2013 19:33 h Köngen, Germany

The international shipment has been processed in the parcel center of origin

Sat, 17.08.2013 03:33 h Krefeld, Germany

The international shipment has been processed in the parcel center of origin (foutje, er stond eerst parcel centre of..?.. ;iets anders dus :P )

Mon, 19.08.2013 16:41 h --

The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

Ik ben dus benieuwd of hij op tijd ga komen, ik had gehoopt vandaag nog wel wat veranderingen te zien maar dat helaas niet.. Ik hou jullie op de hoogte :-q

Oja, goede service ook; Ik had geen bevestigingsmail gekregen dus de volgende dag (vrijdag) had ik ff gemaild wat er aan de hand was.. Al heel snel een reactie dat ik een punt te veel in m'n mailadres had gezet. Dat kan anders; bij CRC bijv. duurde het dagen voordat ik antwoord kreeg!
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Ik had beloofd nog even van me te laten horen hier.

Zwager bleek iets later besteld te hebben, maar kreeg dezelfde melding: vertraging in de levering. Als ik het goed heb, nu een paar dagen extra levertijd. Houdt jullie op de hoogte.
Kracht door eenvoud
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Zwager bleek uiteindelijk een dag of 3 extra dagen te hebben moeten wachten. Verder geen klachten.
Kracht door eenvoud
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Yes! Net DHL aan de deur, met mijn Gravity Dropper!! :-D Top mensen van Bikester :-q Helemaal tevreden!
Gebruikersavatar
Jakkel
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: di 3 juli 2007, 19:51

Ik heb een vraagje ivm deze shop.

Misschien een domme vraag. Maar als je er handvatten besteld, moet ik in aantal dan 2 aanklikken om er 2 te krijgen? Of wordt dit geleverd als set (aantal: 1 = 2 handvatten dus)?

Voorbeeldje: http://www.bikester.be/fietsonderdelen/ ... 98646.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
MaoSan
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: za 27 april 2013, 03:28
Mijn mountainbike: Sensa Sella TNT Comp Special 29er

Grips worden over het algemeen per 2 verkocht! ;)
Vjenne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: do 13 september 2012, 21:57

Zie dat je hier ook helmen kunt bestellen.
Maar is het geen wijsheid om te passen?
Plaats reactie