RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Brambobeers
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 1 januari 2017, 14:28

Levert rcz bikeshop ook in een postbus in Nl ( ik woon in België levert rcz bikeshop niet )
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

KleinPalomino schreef:Wat is jullie ervaring hoe lang het duurt als het verzendbewijs eenmaal is uitgegeven?

Ik heb vrijdagochtend al de track&trace ontvangen. GLS zegt dat het pakket vandaag (maandag 9 april) zou moeten aankomen. Echter op de track&trace staat dat het pakket nog niets eens is opgehaald...

En dat terwijl UPS normal erg accuraat is. Dus ik heb het vermoeden dat het pakket nog steeds bij RCZ vertoeft..

Vandaag dan eindelijk ontvangen. Gisteren de tweede verzendbevestiging en vandaag dan al in huis.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16811
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Vorige week heb ik ook weer wat spulletjes bij RCZ besteld maar ben toen vergeten te kijken of het allemaal meteen leverbaar was... domdom.
Dus ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Ik heb inderdaad ook al een mail gehad met een UPS-aanmaakticket maar sindsdien is het stil :D

Edit: Hoe snel kan het gaan, check ik net mijn mail, zit er een verzendbericht van RCZ bij... :-q
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Victor1977 schreef:
Bij mij 3 dagen levertijd voor de Pike :-q
3 dagen? Dat is echt mazzel hebben zeg

Heb ook een pike in bestelling sinds 19-03, nog niks bekend over levering. Maar wacht op meerdere dingen waaronder een frame dus geen haast.
Ik zit ook te wachten op een pike. Heb je al iets gehoord? Het duurt mij nu wel erg lang.. of ik begin gewoon ongeduldig te raken..
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ik zit ook te wachten op een pike. Heb je al iets gehoord? Het duurt mij nu wel erg lang.. of ik begin gewoon ongeduldig te raken..
haha nou ik ben nu blij dat ik niet de enige ben zeg. Nee heb nog niks gehoord maar pas morgen zijn we echt precies een maand verder dus ik wacht nog even 1 a 2 dagen. Ik heb mijn hele fiets al klaar voor die pike dus ik ben zeker zeer ongeduldig.
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Herkenbaar... mijn wielen en stuurpennen zitten in de post en dan is het een kwestie van schroeven.. maar zonder vork is het wat lastig afbouwen.
Ik sta op het punt om te annuleren en dan maar wat meer uit te geven.. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik er volgende week 1 heb..
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

hendrikjan schreef:Herkenbaar... mijn wielen en stuurpennen zitten in de post en dan is het een kwestie van schroeven.. maar zonder vork is het wat lastig afbouwen.
Ik sta op het punt om te annuleren en dan maar wat meer uit te geven.. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik er volgende week 1 heb..
wanneer heb je de bestelling gedaan dan? Voor mij heeft nu annuleren geen zin meer, blijf in de hoop dat het om dagen gaat nog.

En weet jij of iemand anders hoe het zit om bij hun orders te annuleren wanneer ze nog open staan? Meen iets te hebben gelezen dat het niet kon.
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

ik heb volgens mij op 18/3 besteld, iig in hetzelfde weekend en het zal om dezelfde batch gaan.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

hendrikjan schreef:ik heb volgens mij op 18/3 besteld, iig in hetzelfde weekend en het zal om dezelfde batch gaan.
dat zal wel zo zijn ja. maar dan is het toch zonde man om nu te gaan annuleren en voor meer geld iets anders te kopen.
Als ik binnen 1 a 2 dagen geen mail krijg dan ga ik contact met ze opnemen
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Ik ben benieuwd. Laat maar weten wat ze zeggen.. Ik heb hen vandaag een mailtje gestuurd met het verzoek om info..
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

top! we houden elkaar op de hoogte dan.
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

"Dear sir,,
Thank you for your email. We understand your situation. As it was a
private sale, there is a delay before shipment.
Even if we do not have an effective date of receipt, your order is
booked and we are currently awaiting delivery of the supplier. We do our
best to receive the products as soon as possible for shipping it to
your."
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Ik heb toevallig een uurtje geleden ook via het contactformulier verzocht om een statusupdate.
Ik denk dat ik precies hetzelfde antwoord ga krijgen dan.
hopelijk komt die batch elk moment bij ze binnen.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

4 april een KS lev besteld die gewoon op voorraad was, ook nadat ik em besteld had.
Ik zit er nog op te wachten.... Nu snap ik er niks van.
2 weken ervoor nog een wielset besteld op voorraad die was met een week binnen...
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Bij zo een "private sale" snap ik dat je die bepaalde termijn moet wachten. Als iets op voorraad is snap ik het ook niet. Het kan zijn dat het een foutieve melding was of dat iemand anders net de laatste heeft gekaapt voor je en hun site past dat niet meteen aan
.
Heb in het verleden ook dingen besteld die op voorraad waren en die kreeg ik netjes binnen 2 a 3 werkdagen.
Plaats reactie