RCZbikeshop.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Ik krijg het niet aangepast...helaas. Maar mijn school Frans is goed genoeg om een mooie aanbieding te herkennen :-)

Vaak meerdere mailings per dag :D

nu weer DT Swiss vorken in de aanbieding... bv. 29" 120mm voor 300 EUR.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

had ik wat moois gezien op de site van rcz, log ik in om te bestellen is het onderdeel plotseling veel duurder. log ik uit staat er weer de lagere prijs. weet iemand hoe dit in elkaar steekt. heb 2 dagen gelden al een mail naar rcz gestuurd maar nog geen antwoord.
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Kortingcode wel ingevuld?
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Meer mensen die begin december iets besteld hebben, maar nog niets ontvangen hebben?
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Gebruikersavatar
Luc151
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1045
Lid geworden op: do 9 mei 2013, 09:45
Mijn mountainbike: onbelangrijk

edkars schreef:Kortingcode wel ingevuld?
nee, had ik niet.

het heeft zich al opgelost. di avond was er een wezenlijk prijsverschil tussen inloggen en niet inloggen. nu niet meer.
dus nu is de vork uitverkocht.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Freekenstein schreef:Meer mensen die begin december iets besteld hebben, maar nog niets ontvangen hebben?
Je moet goed kijken naar de levertijd. Sommige producten geven ze 20 werkdagen voor.
Ik heb er nu al een aantal keer besteld. Eigenlijk geen klachten, integendeel.
“Old, not obsolete”
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Ik was ook van 20 werkdagen uitgegaan, maar heb via het contactformulier een berichtje gestuurd. Kreeg einde van de middag al een bericht terug. Bleek 30 werkdagen te zijn. Moet nog gewoon even 2 weken extra geduld hebben


Maar dat heb ik niet!! :P
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Die 20 werkdagen klopt inderdaad niet altijd.. afgelopen vrijdag een vork besteld en vandaag bericht gehad dat hij verzonden is. Geen klachten dus van deze kant :D
'BUILT not Bought '
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16789
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Als er sprake is van die 20 werkdagen levertijd staat dat in de nieuwsbrief bij de betreffende aanbiedingen vermeld.
Maar ik heb ook in december iets besteld waar ik maar geen verzendmail van kreeg, dus eens gemaild. Bleek dat de zogenaamde "private sales" ook zo'n lange levertermijn hebben. Nu maakt me dit niet uit, maar als je haast hebt is RCZ niet altijd het beste adres om iets te bestellen ;-)

Ik vind het op zich geen supershop, maar ze hebben gewoon soms aanbiedingen waar je moeilijk omheen kunt.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1406
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Gister briefje op de mat dat UPS heeft geprobeerd de vork af te leveren, maar er was niemand thuis, dus het lijkt erop dat het goed is gegaan!! :D
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

Herman de Biker schreef:Die 20 werkdagen klopt inderdaad niet altijd.. afgelopen vrijdag een vork besteld en vandaag bericht gehad dat hij verzonden is. Geen klachten dus van deze kant :D
Hier ben ik toch van teruggekomen..ik zit namelijk nog steeds op m'n vorkje te wachten :-{
Er is op 17-1 wel een trackingnummer aangeplakt maar niet verzonden, ik heb al 3 keer gemaild en krijg elke keer eenzelfde antwoord van meneer Nieves.. de laatste op 15 februari: 'the order hasn't been shipped yet because it's a private sales, so there is a delay before the shipping of the order. We revieve the goods from the provide in the next few days. We thank you for your patience.'
Dit zijn geen few days meer, en mn patience begint aardig op te raken.. maarja, annuleren is ook zo wat..
Voortaan denk ik iig wel 3x na voor ik weer zo'n 20dagen aankoop doe..
'BUILT not Bought '
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Herman de Biker schreef:
Herman de Biker schreef:Die 20 werkdagen klopt inderdaad niet altijd.. afgelopen vrijdag een vork besteld en vandaag bericht gehad dat hij verzonden is. Geen klachten dus van deze kant :D
Hier ben ik toch van teruggekomen..ik zit namelijk nog steeds op m'n vorkje te wachten :-{
Dat zat ik net te denken toen ik dit topic weer eens doornam en je post van half januari las. Met zo'n "private sales" wordt het product door de leverancier van RCZ naar je verzonden, dus gaat het niet eerst naar RCZ zelf. Ik denk dat ze de intekeningen/verkopen eerst afwachten en zich dan committen aan de volulmes bij de toeleverancier.

Interessante werkwijze, want zij zullen hun leverancier pas betalen als er geleverd is, terwijl zij het geld van de klant al binnen hebben, en hebben geen voorraad. Lekker voor de cashflow, en waarschijnlijk een van de redenen waarom ze af en toe zo extreem goedkoop kunnen zijn.

Ik wacht ook op een vork, die begin februari besteld is. Kreeg ook direct een melding van UPS dat de verzending aangemeld is, maar weet uit ervaring dat het dan nog even op zich laat wachten.

Wat op voorraad is wordt wel altijd heel snel geleverd (2 werkdagen is mijn ervaring).

Enige extra risico is dat als ze binnen die 20 werkdagen failliet gaan, je je centen kwijt bent (maar volgens mij ben je dan ook met Paypal beschermd).

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
henk164
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 547
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 16:50

ze hebben nu ook weer frames van niner in de sale
499 voor een rip9 mt-l en s
Gebruikersavatar
Herman de Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 526
Lid geworden op: di 4 augustus 2015, 12:30
Mijn mountainbike: staal

@Jan the Man, hetzelfde gedoe dus.. ik dacht al dat ik hier de enige was die dit weer had. Heb je toevallig ook een Pike in bestelling? Ik kreeg namelijk gisteren deze mail:
Thank you for your email.
Unfortunately, we had a problem on this delivery: we received forks in 160mm, so we ordered new ones.
We should receive them in about 15 days.

Of course, if the delay is too long for you, we can cancel and refund you the order.

We're sorry for the fail and we thank you for your patience.
:-{ :~ :-{
Normaalgesproken leveren ze wel snel ja, naderhand nog eens kleding besteld en dat was er dus 2 of 3 dagen later al :-q
'BUILT not Bought '
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Ik heb geen Pike in bestelling en heb (gelukkig) ook nog niet zo'n mail ontvangen. Even afwachten dus.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Plaats reactie