YT Izzo Core 2

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brul78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 471
Lid geworden op: do 31 oktober 2019, 10:50
Mijn mountainbike: YT Izzo Comp

Een full suspension voor €2300.-
https://www.yt-industries.com/products/ ... nt=variant

Pre corona heb ik voor ongeveer dezelfde configuratie nog €2999.- voor betaald.
Daarna is de prijs nog gestegen naar €3200 - €3400.

Nu dus in de uitverkoop, volgens mij kan je niet veel beters vinden voor deze prijs.
En veel maten zijn gewoon op voorraad.
Gebruikersavatar
Mark_EL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 235
Lid geworden op: do 9 september 2021, 07:51
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8 / Canyon Torque AL

Ik had deze ook al gezien idd. Ik voel me langzaamaan ook wel aardig bekocht met mijn Trek Fuel EX die ik een jaar geleden kocht voor € 3600,- :roll: Goed, ik heb er inmiddels een paar duizend kilometer plezier van gehad maar toch.... Maar deze YT deal is wel echt heel scherp. Geeft ook wel weer aan hoe de fietsindustrie erbij staat momenteel...
rho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 26 november 2010, 08:33
Mijn mountainbike: Orbea Occam H20 / Orbea Rise H20

De Jeffsy core 2 is anders ook wel een goeie deal. Die staat aan €1999.
Nel!s
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 5 augustus 2020, 15:31

Zat al te kijken naar een jeffsey primus junior 24"... maar vind zelf de Marin Rift Zone Junior een mooiere bike..
En dan nog de vraag of je uberhaupt zoveel moet neerleggen voor een junior bike - voordeel is dat junior dan vaker mee gaat fietsen...
grote nadeel is dat meneer junior dan erg de blits maakt vergeleken met al z'n vriendjes met decathlon fietsjes.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Om het weer even on-topic te brengen, die Jeffsy Primus Junior 24 is nu ook €500 goedkoper.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Nel!s
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 5 augustus 2020, 15:31

ThaSingleTrackMastah schreef: do 7 september 2023, 22:19 Om het weer even on-topic te brengen, die Jeffsy Primus Junior 24 is nu ook €500 goedkoper.
Ja, vandaar mijn post - het is zeker aantrekkelijker maar zeer de vraag of Junior dit 'nodig' heeft ;)
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Heel simpel: ja, hij heeft absoluut zo'n fiets nodig. Denk eens in hoe zijn leven verrijkt wordt met een YT Jeffsy?? Dat misgun je hem toch niet??
Nel!s
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 5 augustus 2020, 15:31

:lol:

Ik zal binnenkort even een topic openen over junior bikes zodat we het hier kunnen hebben over de Izzo Core 2. Toch een mooie aanbieding.. ;)
Plaats reactie