www.bakkerracingproducts.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Nielsefiets
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 810
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 18:37
Mijn mountainbike: Just a Surly Krampus black Ops

Giant-E schreef:Toch handig zo'n forum. :wink: Ben zojuist door Erwin zelf gebeld, die netjes z'n excuses aanbood voor wat er zich de laatste weken (niet) heeft afgespeeld.
Uitleg erbij hoe het kwam, dat eraan gewerkt wordt, en dat ze zeker hadden moeten reageren op al mijn mails. Pakketje kwam vanmiddag dan toch eindelijk binnen.
Laat je vooral niets wijsmaken :lol:
Er wordt aan gewerkt?
Mijn verhaal is van 7 Juni 2013.
Waarschijnlijk heb jij gewoon hetzelfde riedeltje gehoord.

Als je nog even wilt lachen...pagina 7.
Resist much, obey little.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Zo, stuitend verhaal inderdaad. En zo jammer, want hij laat een grote kans liggen op succes.
Toch heb ik nog wel hoop voor deze shop, ik ga namelijk ook altijd uit van het goede in een mens.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8734
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Giant-E schreef:Zo, stuitend verhaal inderdaad. En zo jammer, want hij laat een grote kans liggen op succes.
Juist door zijn succes loopt hij hier tegen aan.
Ik schat in dat er daar ongeveer elk jaar een volledige arbeidskracht bij komt om het allemaal weg te kunnen werken.
Zo'n groei gaat natuurlijk niet altijd even vlekkeloos. Maar er wordt wel degelijk aan gewerkt.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Jaja :lol:
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 610
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

Hoe is de kwaliteit van zijn wielsetjes? Overweeg een setje met ztr crest wielen en xt naven. Spaakt hij zelf?
Ride like a maniac on a manic!
Nordin
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 588
Lid geworden op: do 25 juli 2002, 15:01
Mijn mountainbike: 29er only

Mijn hemel, als dit topic nou bol stond van de positieve reacties..... Zoveel leveranciers van goede wielsets en dan kom je hierbij uit?
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 610
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

Klopt, alleen hij Is wel goedkoop en dan is een complete fiets wel verleidelijk. Weet niet of die setjes machinaal of handgespaakt zijn. Vandaar de vraag.
Ride like a maniac on a manic!
Gebruikersavatar
Bergbike
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2992
Lid geworden op: ma 14 november 2011, 22:06
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 2016, Lego Fully 2.7" 2014
Contacteer:

Afbeelding
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

De wielsetjes zijn handgespaakt. Heb er zelf een achterwiel laten spaken. Naaf zelf aangeleverd. Prima wiel.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8734
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Hij spaakt al tig jaar zelf wielsetjes, ook de allerlichtste varianten.
Ook voor veel wedstrijd- en marathonrijders, weet dus echt wel waar hij mee bezig is.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
snoopy
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: wo 6 april 2011, 21:50

Ook ik heb de nodige ervaring opgedaan met deze shop......en dat wat ik ervaren heb
deed mij laten besluiten dat ik daar niets meer koopen.....dinsdag middag een broek besteld,
zou donderdag geleverd moeten worden.
Donderdag moddag geen postbezorger gezien, dus maar gebeld (wat opzich al een hele opgave kan worden
gezien die jongens schijnbaar zo druk zijn) rond 3 uur s'middags de eigenaar gesproken die mij
verzekerde het pakje deze avond nog op de bus te doen :-q
Maargoed, vrijdag ook geen bezorger gezien :(( dus zaterdag maar zonder de spullen op vakantie gegaan :-{

Onbetrouwbare shop dus.
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 610
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

byorka schreef:Hij spaakt al tig jaar zelf wielsetjes, ook de allerlichtste varianten.
Ook voor veel wedstrijd- en marathonrijders, weet dus echt wel waar hij mee bezig is.
Weet je toevallig of hij een spaakspannings meter heeft? Zelf heb ik erg goede ervaringen met wheeltec en bikexperto (racefiets wielen). Twijfel nu tussen een complete mtb of zelf opbouwen. Een complete gaat bij bakker toch wel echt voordeliger uitvallen.
Ride like a maniac on a manic!
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8734
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

gaisdergerman schreef:
byorka schreef:Hij spaakt al tig jaar zelf wielsetjes, ook de allerlichtste varianten.
Ook voor veel wedstrijd- en marathonrijders, weet dus echt wel waar hij mee bezig is.
Weet je toevallig of hij een spaakspannings meter heeft? Zelf heb ik erg goede ervaringen met wheeltec en bikexperto (racefiets wielen). Twijfel nu tussen een complete mtb of zelf opbouwen. Een complete gaat bij bakker toch wel echt voordeliger uitvallen.
Hij heeft een goede Spaakspanningsmeter (niet zo'n goedkope simpele) en ook de zij- en hoogteslagen meet hij met zo'n meter met zo'n wijzer. Dat zit bevestigd aan zijn richtbok om binnen een bepaalde tolerantie te blijven.
Hetzelfde met de onderlinge Spaakspanning.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Nats
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 14:17

Gisteren een Oakley besteld met extra lens ( erg voordelige prijs), vandaag niks vernomen van de bestelling. Even een mailtje gestuurd of ze meer konden vertellen. Vrij direct een mail terug en de producten zijn aangemeld voor verzending. Hadden wat vertraging opgelopen door de verhuizing. Nou vind ik 1 dag wel te verwaarlozen. Voordelige prijzen en snelle communicatie, even afwachten of het morgen binnen komt. Maar voor nu een positief gevoel bij het bedrijf.
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Waar gaat hij trouwens naar toe verhuizen?
Plaats reactie