www.bakkerracingproducts.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
RomanyRalph
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 3 mei 2009, 09:08
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Brain,Sram XX

Update van bovenstaand verhaal:

Na wederom een email zijn kant uit met de vermelding van deze prachtige omschrijving op het MTB forum + een vermelding dat hij komende week een aangetekende brief kon ontvangen, gebeurde er wat!

Ik kreeg ineens een email van PostNL dat er een pakket was aangemaakt en mijn kant op werd gestuurd. Paar dagen later : Een nieuwe set Eggbeaters 2 en mijn oude set Eggbeaters die voor reparatie zijn kant waren opgestuurd! (mis wel een pedaal as van de laatste set, maar ik was toch al blij!)

Ik ben er klaar mee , ben blij dat het zo is afgehandeld. De enige bakker waar ik nog wat koop is hier op de hoek :wink:
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8734
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Tijd geleden een Castelli aero race fietsbroek gekcht.
Afgelopen week achterwiel laten spaken
Binnenkort een partij SIS sportvoeding en ik ben er weer klaar voor :lol:

Altijd tegen een scherpe prijs en prima geregeld.
Jammer dat hij geen "Hope" heeft.
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Krijg jij voor iedere positieve reactie 10% korting?
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8734
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

japie carbon schreef:Krijg jij voor iedere positieve reactie 10% korting?
Nee, helaas.... :D
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Broek besteld en 2 dagen later in huis. En ook niet een groter pakket dan nodig dus het paste in de brievenbus. Hoef je er ook niet voor thuis te zijn. Helemaal tevreden.
"This species has amused itself to death"
Thermo-Rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Scale Carbon

Leuke winkel waar de passie voor de sport overal in terug is te zien.

Ik had helaas een verkeerde as voor mijn Stans ti naaf gekocht, ondanks het juiste artikelnummer, exploded view, maatvoering etc. Bleken hier in de eerste jaren zeer verschillende series van geproduceerd te zijn. Lucien heeft met z'n NoTubes kist net zo lang gepuzzeld tot het paste.

Zeer aangename kennismaking helemaal top!
Gebruikersavatar
The Stig
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 22:35
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 Eagle NX 12, Zanatta Z82 Potenza
Contacteer:

Eind augustus heb ik een broek Castelli waarvan de stof na 4 maal fietsen al helemaal slecht werd. Enfin, eerst eens een mail gestuurd waar geen reactie kwam. Toen heb ik Erwin gebeld en hij wilde graag wat foto's van de slechte plekken. Deze heb ik gestuurd en daar kwam ook geen reactie op, ik heb nog een aantal reminders gestuurd maar ook geen reactie. Als laatste poging heb ik vorige week nog een keer gebeld en ze zouden de foto's bekijken en het me snel laten weten. Nu twee weken later heb ik nog steeds niks gehoord en ik heb de moed opgegeven. Als een product snel kapot gaat ligt dan niet aan de winkel die het verkoopt maar aan de producent. Echter de verkopende partij kan wel goede service bieden, dit heb ik bij Bakker racing niet ervaren. Volgende keer bestel ik mn spullen weer gewoon in duitsland daar weten ze nog wel wat service is.
Een bel moet je verdienen
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

De gebrekkige communicatie gaat ze de kop kosten, geloof me. Ik vind dat eigenlijk ronduit asociaal. Waarom?

Daarom: 14 oktober een broek en shirt besteld. Shirt te klein, scheur in broek. Bellen, retour zenden en afwachten dus. Tot zover prima.
7-11 maar eens mailen. Geen antwoord. 12-11 weer mailen. Nope. 16-11 wederom een mail gestuurd. Totaal geen reactie.
Week later gebeld, ze hadden geen idee van een retourpakketje. Gesprek kwam paniekerig en onprofessioneel op me over. Ik gaf door dat ik een ander shirt wilde, en een goede broek.
Inmiddels alweer 2x gemaild waar alles blijft. Geen reactie. Ook gisteren nog gebeld. Voicemail. Geen reply. Helemaal niets!
Echt de allerlaatste keer dat ik daar wat heb besteld. En als ik mijn spullen niet krijg weet binnen een maand half MTB Nederland 't. Dan heb je een slechte aan me.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Giant-E schreef:De gebrekkige communicatie gaat ze de kop kosten, geloof me. Ik vind dat eigenlijk ronduit asociaal. Waarom?

Daarom: 14 oktober een broek en shirt besteld. Shirt te klein, scheur in broek. Bellen, retour zenden en afwachten dus. Tot zover prima.
7-11 maar eens mailen. Geen antwoord. 12-11 weer mailen. Nope. 16-11 wederom een mail gestuurd. Totaal geen reactie.
Week later gebeld, ze hadden geen idee van een retourpakketje. Gesprek kwam paniekerig en onprofessioneel op me over. Ik gaf door dat ik een ander shirt wilde, en een goede broek.
Inmiddels alweer 2x gemaild waar alles blijft. Geen reactie. Ook gisteren nog gebeld. Voicemail. Geen reply. Helemaal niets!
Echt de allerlaatste keer dat ik daar wat heb besteld. En als ik mijn spullen niet krijg weet binnen een maand half MTB Nederland 't. Dan heb je een slechte aan me.
Uh lees een groot deel van de recensies... Weet half MTB NL het dan al niet???
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

mud mate schreef:
Giant-E schreef:De gebrekkige communicatie gaat ze de kop kosten, geloof me. Ik vind dat eigenlijk ronduit asociaal. Waarom?

Daarom: 14 oktober een broek en shirt besteld. Shirt te klein, scheur in broek. Bellen, retour zenden en afwachten dus. Tot zover prima.
7-11 maar eens mailen. Geen antwoord. 12-11 weer mailen. Nope. 16-11 wederom een mail gestuurd. Totaal geen reactie.
Week later gebeld, ze hadden geen idee van een retourpakketje. Gesprek kwam paniekerig en onprofessioneel op me over. Ik gaf door dat ik een ander shirt wilde, en een goede broek.
Inmiddels alweer 2x gemaild waar alles blijft. Geen reactie. Ook gisteren nog gebeld. Voicemail. Geen reply. Helemaal niets!
Echt de allerlaatste keer dat ik daar wat heb besteld. En als ik mijn spullen niet krijg weet binnen een maand half MTB Nederland 't. Dan heb je een slechte aan me.
Uh lees een groot deel van de recensies... Weet half MTB NL het dan al niet???
Hij bedoelt die andere helft denk ik… :wink:
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Toch handig zo'n forum. :wink: Ben zojuist door Erwin zelf gebeld, die netjes z'n excuses aanbood voor wat er zich de laatste weken (niet) heeft afgespeeld.
Uitleg erbij hoe het kwam, dat eraan gewerkt wordt, en dat ze zeker hadden moeten reageren op al mijn mails. Pakketje kwam vanmiddag dan toch eindelijk binnen.
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Giant-E schreef:Toch handig zo'n forum. :wink: Ben zojuist door Erwin zelf gebeld, die netjes z'n excuses aanbood voor wat er zich de laatste weken (niet) heeft afgespeeld.
Uitleg erbij hoe het kwam, dat eraan gewerkt wordt, en dat ze zeker hadden moeten reageren op al mijn mails. Pakketje kwam vanmiddag dan toch eindelijk binnen.
Goed om te weten dat ie het forum ook leest..... :tong :tong
Gebruikersavatar
The Stig
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 22:35
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 Eagle NX 12, Zanatta Z82 Potenza
Contacteer:

Giant-E schreef:Toch handig zo'n forum. :wink: Ben zojuist door Erwin zelf gebeld, die netjes z'n excuses aanbood voor wat er zich de laatste weken (niet) heeft afgespeeld.
Uitleg erbij hoe het kwam, dat eraan gewerkt wordt, en dat ze zeker hadden moeten reageren op al mijn mails. Pakketje kwam vanmiddag dan toch eindelijk binnen.
Nou dan hou ik mn telefoon maar in de gaten dan zal hij zo ook wel bellen!! :D :D
Een bel moet je verdienen
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

The Stig schreef:
Giant-E schreef:Toch handig zo'n forum. :wink: Ben zojuist door Erwin zelf gebeld, die netjes z'n excuses aanbood voor wat er zich de laatste weken (niet) heeft afgespeeld.
Uitleg erbij hoe het kwam, dat eraan gewerkt wordt, en dat ze zeker hadden moeten reageren op al mijn mails. Pakketje kwam vanmiddag dan toch eindelijk binnen.
Nou dan hou ik mn telefoon maar in de gaten dan zal hij zo ook wel bellen!! :D :D

Maar ja.... Een bel moet je verdienen :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
The Stig
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 22:35
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 Eagle NX 12, Zanatta Z82 Potenza
Contacteer:

mud mate schreef:
The Stig schreef: Nou dan hou ik mn telefoon maar in de gaten dan zal hij zo ook wel bellen!! :D :D

Maar ja.... Een bel moet je verdienen :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Een bel moet je verdienen
Plaats reactie