www.bakkerracingproducts.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
sweppes
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 224
Lid geworden op: wo 23 september 2009, 20:25
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bronson C & chameleon

Nou 24 jan 2 setjes glazen voor een oakley jawbone besteld. Voor 15uur besteld volgende dag in huis, dus niet.
Gemaild. Krijg je niks op terug. Daarna gebeld. 1setje is op voorradig wordt vandaag verzonden heb je morgen in huis, weer niks.
Weer gebeld. Foutje de glazen waren polarized, maar omdat je hebt moeten wachten sturen we je de polarized glazen voor de prijs van de gewone op, en de andere die niet op voorraad zijn na. De polarized heb je morgen.
2 dagen later nog steeds geen glazen. Weer gebeld. Ik heb ze verstuurd er was iets mis met onze mail, waardoor de track en tracé codes niet verstuurd zijn. Ik mail je zo je code. Mail ontvangen met code. Verzending wordt voorbereid door de verzender. Hij stuurt ze vandaag pas gewoon op.
Hoewel het netjes is dat ik polarized glazen krijg voor de prijs van gewone. Worden afspraken niet nagekomen en op mails wordt niet gereageerd. Geen mail dat spullen niet op voorraad zijn. Voor mij een reden hier nooit meer te bestellen.
kevmori
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 764
Lid geworden op: di 14 februari 2006, 11:35
Mijn mountainbike: Cannondale Carbon Flash 3

Hier ook niet echt een goede ervaring. Bestelling gedaan en ontvangen. Deze weer retour gezonden. Daarna niets meer vernomen en ook geen geld terug ontvangen. Op mails komt ook geen reactie.
Feikens
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: za 14 maart 2015, 20:40

Al eens een Oakley besteld, ging ook prima!
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Heb er wel eens sportvoeding van Sponser besteld. Volgens de site een bus van een kilo, in de praktijk een zak van 800gr. Na reclameren opgelost door het opsturen van wat extra's in de vorm van gelletjes en repen, maar toch.....
dveerd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: di 18 september 2012, 11:09

Al een paar keer besteld hier, eerste keer ging ook niet goed bij mij (helm retour gestuurd en duurde lang voor dat ik het op mijn rekening had, na een paar keer bellen opgelost)

Ook duurde het bij een andere bestelling 4 dagen voordat ik het binnenkreeg.

Dinsdag na 5 uur een nieuwe fietsbroek besteld, gister binnen gekregen.

Je moet een beetje geluk hebben denk ik, maar de prijzen zijn heel erg goed. Wil je zekerheid dan betaal je iets meer ergens anders.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8734
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Vandaag weer prima geholpen.
Mooi materiaal voor een mooie prijs. Lekkere sfeer en toppie advies uit de werkplaats.
Helemaal blij!
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
bonkie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1515
Lid geworden op: wo 3 september 2008, 20:06
Mijn mountainbike: 29er

ook weer super geholpen door bakkertje.
maandag oakley jawbreaker besteld,werd op zijn vrije dag nog verstuurd.
zodat ik woensdag de gelukkige eigenaar ben geworden van een mooi exemplaar :-q

op naar de volgende bestelling :winkie:
mouse1277
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 7 oktober 2007, 12:17

Vrijdagochtend band besteld waarbij vermeld stond dat ie op voorraad was.
Kado voor vaderdag dus precies op tijd want "voor 3 uur besteld, de volgende dag in huis".
's Avonds geen verzendbevestiging dus er maar meteen zaterdag een mail achteraan gestuurd.
Helaas tot nu toe (maandagavond) geen enkele reaktie (en ook geen band :-().
Helaas tevoren hier niet gekeken naar de ervaringen!
Waarschijnlijk meteen de laatste keer.......
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

mouse1277 schreef:Vrijdagochtend band besteld waarbij vermeld stond dat ie op voorraad was.
Kado voor vaderdag dus precies op tijd want "voor 3 uur besteld, de volgende dag in huis".
's Avonds geen verzendbevestiging dus er maar meteen zaterdag een mail achteraan gestuurd.
Helaas tot nu toe (maandagavond) geen enkele reaktie (en ook geen band :-().
Helaas tevoren hier niet gekeken naar de ervaringen!
Waarschijnlijk meteen de laatste keer.......
Oh vaderdag 2016 haal je misschien wel...
mouse1277
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 7 oktober 2007, 12:17

Uiteindelijk wel binnen gekregen maar GEEN enkele communicatie en/of excuses inzake de vertraging.
Mails wordt gewoon niet op gereageerd.
Wellicht scherpe prijzen maar voor mij nooit meer. Betaal ik liever iets meer.....
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Craft ondershirtje besteld voor een scherpe prijs...netjes verpakt en op tijd geleverd :-q
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
crankstel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:31
Mijn mountainbike: Staat op hoge pootjes

Een poos geleden wat besteld hier zelfs iets buiten het assortiment om. Het was een tooltje voor mijn ztr 3.30 t.i. naven. Iets waar ze ergens anders niet aan begonnen (mantel)/(BC) dus daarvoor pluspunten. De communicatie verliep ook soepel.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8734
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Ik heb er pas ook een Rotor Rex 1.2 crankstel gekocht.
Heeft ie gewoon liggen en ook nog eens goed geprijst :-q
Paar Qrings erbij en fietsen weer. Net een snoepwinkel :tong
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
RomanyRalph
All rounder
All rounder
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 3 mei 2009, 09:08
Mijn mountainbike: Specialized epic S-works, Brain,Sram XX

Nou daar gaat hij dan..

Ik post hier nooit wat over zaken waar het weleens misgaat, maar dit word een andere zaak..

De eerste bestelling was een oakley radar. Prima geleverd en redelijk snel. :-q

2e bestelling een tijdje later was een castelli gabba 2 jas, ultima longsleeve en een setje Eggbeaters 3 rood. Had hierbij aangegeven dat ik de pedalen voor het weekend MOEST hebben (voor de bestelling geplaatst was uiteraard) omdat ik zaterdags een toch had.

Dit laatste omdat op mijn vakantie mijn andere eggbeater set kapot was gegaan. Afijn bestelling komt binnen , alles in orde op de kleur van de eggbeaters na. Deze waren in die camo kleuren.. Contact opgenomen, en ik mocht dan wel rijden op die camo kleur en stuurde ik ze na die tocht terug op en verkocht hij ze op marktplaats. De goede, rode versie, zou hij dan na het weekend versturen.

Ik stelde voor om de pedalen in camo ongebruikt terug te sturen (kan hij ze gewoon weer verkopen) en dat hij inplaats voor die nieuwprijs-marktplaats prijs mijn kapotte vakantie eggbeaters te maken. Win-Win dacht ik zo.

Dat vond erwin ook een goed plan, dus dat afgesproken. Eggbeatertjes ongebruikt terug gestuurd inclusief de kapotte eggbeaters van mijn vakantie.

Het weekend met een andere mtb gereden, deze had ik geleend. Na het weekend kreeg ik mijn beloofde rode eggbeaters binnen van erwin en mijn S-works reed weer! :D

Maar toen.. Het duurde zeker een paar weken voor ik wat vernomen had. Sterker nog het contact moest telkens van mijn kant komen.. "Hej erwin, heb je enig idee hoe het met de eggbeaters zit?"
Een heel verhaal en ze waren naar Cosmic opgestuurd enzo, naja prima in ieder geval progressie.
Na een tijdje nam ik weer contact op met bijna dezelfde emails, kreeg ik terug dat de reparatie 40,- kostte.. Ik weer gemaild of hij misschien was vergeten van onze afspraak? Dat was hij, geen probleem hij liet ze maken. Na een tijd ik idem als hierboven, en antwoord was dat ze toch niet gemaakt konden worden maar hij me wel een eggbeater 2 set kon doen als pleister op de wond. Na wat heen en weer gemail over hoe het kon van de eerst beloofde 40euro om te repareren en erna het niet mogelijk was, was ik akkoord met het voorstel. Hierbij had ik nog wel gevraagd om de oude eggebeaters van vakantie weer kapot terug te sturen zodat ik wat extra onderdelen heb. En die email correspondentie is weer van ruim 1 maand geleden...

Heb erna nog gebeld, erwin was bezig, ik gezegd kun je vragen of hij op mijn mail reageerd over "het eggbeater verhaal"? Ik zei nog hij weet vast wel waar ik het over heb.

Afijn.. En zo modderen we maar door.. Voorlopig bakt bakkertje zijn broodjes nog zwart.. :evil:
Gebruikersavatar
dcolstee
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: ma 30 juni 2014, 13:27
Mijn mountainbike: BMC TE01 DI2

vorige week ook een jawbreaker bij erwin besteld..2 dagen later lag ie netjes in de bus..maar ook al wel dingen gehad die niet zo netjes gingen..castelli winterbroek 3 weken levertijd, windvestje 2 weken...tis maar hoe de wind staat bij erwin :)
BMC TE01 DI2
Plaats reactie