Hopmans Aanbiedingen

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Beemer schreef:Wel een eind rijden om een koopje te scoren, daar ga je voor naar Hopmans, en dan klagen als je geen service krijgt, ik begrijp hem effe niet meer.

Meneer Hopmans is een onbeschoft varken naar mijn ervaring, snel een verkoop scoren en verder niet zeiken. Koop lekker bij je lokale fietsenmaker, misschien een tientje duurder maar wel vriendelijk en service.
Ik kom al jaren bij Hopmans, zijn soms lekker goedkoop 8) Mijn ervaring is dat die Ouwe eigenaar een arrogante vent is die alleen maar aan zijn gevulde kassa denkt ipv wat service gericht zijn naar de klant toe, zijn zoon is naar mijn inziens wat schappelijker. (lange vent met zwart haar en zware stem. :-D Dus die ouwe moet gewoon lekker stoppen, want ik word meestal al bang als ik naar hem kijk.... :-D Ben overigens benieuwd wanneer Hopmans gaat verhuizen, want ze zouden naar een groter pand gaan op een industrie terein in Bergen op Zoom
Condal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 319
Lid geworden op: wo 27 februari 2013, 00:16

Het is niet zo dat Hopmans heel ver bij me vandaan is (Breda), maar vond het gewoon onhandig. Ik had inderdaad beter moeten voelen en niet blind op zijn verhaal, hoe een helm moet zitten, moeten vertrouwen.
Hoe komt het ook in mij op om daar op te vertrouwen.....;)
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Lopen toch wat aardig wat mensen rond met verstand van zaken, maar vooral achterin, voorin is het anders (kleding etc). En die ouwe, das een aparte. De jonge, kan je perfect mee werken.
bip bip2
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 22 december 2010, 15:21

Iemand al iets gehoord over de exacte data van de kerstkoopjes bij Hopmans? Ik kan nog wel wat Assos spullen gebruiken en meestal valt daar wel wat te scoren...

grt,
bip bip2
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Mwa, dat valt de laatste jaren nooit echt mee. Alleen afwijkende maten en niet courante kleuren.
Bicycle, bicycle, bicycle
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

De kerst aanbiedingen zijn meestal ook niet anders dan de huidige aanbiedingen.
Maaarek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 439
Lid geworden op: ma 21 mei 2012, 18:26

Haha prachtig die opmerkingen over die ouwe knar, die vent is of zwaar autistisch of knettergek.
Ik kwam bij de kassa en gooide er een vrolijke "goeiemiddag" uit. Hij keek me aan zonder iets te zeggen en ging rustig scannen.

Ik broed nog op iets om hem een keer goed in de maling te nemen.

Verder qua aanbod artikelen veel te vinden :)
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Maaarek schreef:Haha prachtig die opmerkingen over die ouwe knar, die vent is of zwaar autistisch of knettergek.
Ik kwam bij de kassa en gooide er een vrolijke "goeiemiddag" uit. Hij keek me aan zonder iets te zeggen en ging rustig scannen.

Ik broed nog op iets om hem een keer goed in de maling te nemen.

Verder qua aanbod artikelen veel te vinden :)
Ik heb die ouwe zowaar is zien lachen, heeft toen deze topics over hem gelezen denk ik :-D Toen die lachte werd ik er ook zelfs bang van...... Ik vind de prijzen ook niet meer wat het geweest is overigens.
Finesse
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: di 20 januari 2015, 20:55

Maaarek schreef:Haha prachtig die opmerkingen over die ouwe knar, die vent is of zwaar autistisch of knettergek.
Ik kwam bij de kassa en gooide er een vrolijke "goeiemiddag" uit. Hij keek me aan zonder iets te zeggen en ging rustig scannen.
Haha.. herkenbaar.. wij zeggen ook altijd overenthousiast goeiedag.. iemand moet toch het goeie voorbeeld geven??
Normaal is hij alleen aardig als de hogere bedragen voorbij komen..
Hoewel.. laatst hadden we iets voor een paar tientjes gekocht, en hij kon zowaar vriendelijk zijn..! :o
Banzai
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 16 november 2008, 20:48

Gewoon lekker via 't web bestellen. Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Prima!
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Afgelopen weekend was het weer aardig sale daar in Bergen op zoom.
Heel veel mooi Castelli spul voor 70 en 50%
Weer lekker geshopt.
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1580
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

Finesse schreef:...Normaal is hij alleen aardig als de hogere bedragen voorbij komen..
Hoewel.. laatst hadden we iets voor een paar tientjes gekocht, en hij kon zowaar vriendelijk zijn..! :o
Geen moeite met de beste man, maar laatst* een weigerende pinpas en kwam contant een paar euro tekort op een bedrag van bijna 300 euro. Maar mooi dat ik 't niet meekreeg.

*) Nou ja, laatst: da's ook alweer dik 2 jaar geleden, tot toen toe was 20 jaar lang een paar keer per jaar naar "Hoppie" vaste prik. Webwinkels have taken over: Hopmans be warned! :wink:
carbon bike, titanium collarbone...
Brt of BoZ
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 431
Lid geworden op: za 15 augustus 2009, 07:49
Mijn mountainbike: Brabantse Wal

Het heeft even geduurd maar je kunt nu online bestellen bij Hopmans.
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Trek 2015 Superfly 9.6
€ 1.799,00 naar € 1.399,00
Nú de laatste modellen van de Trek Superfly 9.6 uit 2015 extra in de aanbieding

Een best wel top fiets. Ik zeg KOOPIE !!
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

SnelleJonge schreef:Trek 2015 Superfly 9.6
€ 1.799,00 naar € 1.399,00
Nú de laatste modellen van de Trek Superfly 9.6 uit 2015 extra in de aanbieding

Een best wel top fiets. Ik zeg KOOPIE !!
Wat jij een top fiets vind hoeft een ander niet te vinden :wink:
Als het nu een Farley of Stache was....... :winkie:
Plaats reactie