Hopmans Aanbiedingen

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
wihameke
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 31 juli 2011, 21:18
Mijn mountainbike: Canyon AL 29 9.9

Ben vandaag dan maar eens langsgegaan en het is idd een grote winkel waar je gerust je smaak zal vinden en er meer belgen zijn aan het rondsnuffelen dan nederlanders.

Setjes van landbouwkrediet waren er enkel nog in maatjes XXL tot XXL 6 en mijn maat is dan weer een Medium :-(

Toen ik vroeg of ze nog normale maten in stock hadden gingen ze eens kijken/horen of ze nog kleinere maten hadden maar tevergeefs, alle kleine maten waren op.

Vraag me eigenlijk af of ze die setjes in maat S en M ooit hebben gehad in de winkel...

Heb me dan maar een nieuwe helm aangeschaft om me te troosten.

De kerstacties gelden inderdaad nu al.
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

wihameke schreef:Vraag me eigenlijk af of ze die setjes in maat S en M ooit hebben gehad in de winkel...
Hallo, het is inmiddels al (het einde van) de 11e maand van het jaar hoor :roll:
Je wil niet weten hoe druk het er vaak is, zeker de eerste weken van het seizoen (of met de kerstacties :wink: ).
wihameke
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 31 juli 2011, 21:18
Mijn mountainbike: Canyon AL 29 9.9

Dan kunnen ze beter wat minder XXL6 maten bestellen voor 2012 en wat meer S/M/L modellekes.


Maar geen nood, dan wacht ik maar op de 2012 modellen en heb ik ineens het nieuwe setje voor een paar euro's extra.
Tjeeke
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: wo 13 oktober 2010, 10:58

Ik denk dat ik binnenkort ook aar weer eens ga kijken...
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Net langs gelopen, en van andere namen zat S en M gezien, speciaal even op gelet... nu weer pomp rijker :)
Superbärt
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 5 oktober 2004, 23:41

Inderdaad worden er van alle teams voldoende S en M ingekocht, en niet alleen veel XXL, echter is het elk jaar weer afwachten wat er blijft hangen. Landbouwkrediet is ook niet een team waar we mee gaan gokken om maar flink teveel van in te kopen ;)
Zoals vermeld; de aanbiedingen gelden nu al, en voor de meeste zaken is het; op = op. Wacht dus niet te lang.
I'm just here to regulate funkyness.
Als ik val dan sta ik op, en als ik sta dan val ik op.
"How does Danny Hart sit down with balls that big!?"
wihameke
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 31 juli 2011, 21:18
Mijn mountainbike: Canyon AL 29 9.9

Het is weer het moment om de winkel eens binnen te springen...

Vandaag 2 Assos broeken FI.MILLE_S5 (kort + 4 cm) gekocht aan -50 %.... heb niet lang getwijfeld om er ineens 2 mee te nemen ;-) Eerste maal dat ik een Assos broek aanhad en dan voel je toch het verschil met andere merken.

Nieuwe mtb schoenen gekocht met ook een mooie korting + een setje spd 520 pedalen er bij voor 1 euro...

Over twee weken gaan we nog eens maar dan in de week als het mogelijk is en het wat rustiger is.... Het was vandaag precies gratis zelfs aan de kassa moest je aanschuiven.
svkaster
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: do 12 maart 2009, 14:08
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Alloy 1 2013
Contacteer:

wihameke schreef:Het is weer het moment om de winkel eens binnen te springen...

Vandaag 2 Assos broeken FI.MILLE_S5 (kort + 4 cm) gekocht aan -50 %.... heb niet lang getwijfeld om er ineens 2 mee te nemen ;-) Eerste maal dat ik een Assos broek aanhad en dan voel je toch het verschil met andere merken.

Nieuwe mtb schoenen gekocht met ook een mooie korting + een setje spd 520 pedalen er bij voor 1 euro...

Over twee weken gaan we nog eens maar dan in de week als het mogelijk is en het wat rustiger is.... Het was vandaag precies gratis zelfs aan de kassa moest je aanschuiven.

Ben er ook deze week geweest. Was niet zoveel in de aanbieding als andere jaren met kerst.
Heb wat broeken gekocht tegen normale prijs en cassettes die waren wel goedkoper. :-q
m.v.g

Stefan
JRS
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 22 juni 2011, 14:55
Mijn mountainbike: Salsa Spearfish & Surly Icecream Truck

wihameke schreef:Het is weer het moment om de winkel eens binnen te springen...

Vandaag 2 Assos broeken FI.MILLE_S5 (kort + 4 cm) gekocht aan -50 %.... heb niet lang getwijfeld om er ineens 2 mee te nemen ;-) Eerste maal dat ik een Assos broek aanhad en dan voel je toch het verschil met andere merken.

Nieuwe mtb schoenen gekocht met ook een mooie korting + een setje spd 520 pedalen er bij voor 1 euro...

Over twee weken gaan we nog eens maar dan in de week als het mogelijk is en het wat rustiger is.... Het was vandaag precies gratis zelfs aan de kassa moest je aanschuiven.
Was er nog een flinke voorraad van Assos tegen dit soort prijzen? Wil eventueel dan maandag even naar Bergen op Zoom rijden.
wihameke
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 31 juli 2011, 21:18
Mijn mountainbike: Canyon AL 29 9.9

in het rekje aan de kassa hangen de pasmodellen en als je dan zegt welke maat je wilt gaan ze de doos halen dus ik zou niet weten hoeveel ze er op vooraad hebben... wel gezien dat die doosjes vlot over de toonbank gingen ;-)
JRS
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 22 juni 2011, 14:55
Mijn mountainbike: Salsa Spearfish & Surly Icecream Truck

Oké, thans. Ga morgenvroeg maar eens kijken. Als ze inderdaad voor de helft van de prijs zijn is het een ritje wel waard.
wihameke
All rounder
All rounder
Berichten: 100
Lid geworden op: zo 31 juli 2011, 21:18
Mijn mountainbike: Canyon AL 29 9.9

Even bellen voor je vertrekt en je weet het zeker.
JRS
All rounder
All rounder
Berichten: 128
Lid geworden op: wo 22 juni 2011, 14:55
Mijn mountainbike: Salsa Spearfish & Surly Icecream Truck

Ff langsgeweest vanmorgen. Inderdaad Assos broeken voor de helft. Wel alleen geel en wit voor die prijs.
svkaster
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: do 12 maart 2009, 14:08
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Alloy 1 2013
Contacteer:

JRS schreef:Ff langsgeweest vanmorgen. Inderdaad Assos broeken voor de helft. Wel alleen geel en wit voor die prijs.
Ook mooi :-q :lol:
Geef mij maar Castelli :-q
m.v.g

Stefan
Jhaast
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 595
Lid geworden op: wo 22 augustus 2012, 21:32
Mijn mountainbike: Scott scale 40 | Cube Reaction GTC SL 2014

Vorige week vrijdag ook naar Hopmans geweest. Wat was het toen druk zeg, ook deden ze goede zaken want in de anderhalf uur dat ik er was zag ik 3 fietsen verkocht worden.

Een vacansolei shirt en nieuwe buiten en binnen band gekocht.
Plaats reactie