bikeparts4u.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Vanmiddag mijn bestelling ook binnen gekregen (opgehaald bij het GLS afhaalpunt).
Jammer dat je daarvoor naar een andere plaats moet rijden.
Verder goede communicatie en goede producten (anders had ik ze natuurlijk ook niet besteld).
Tommoz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 367
Lid geworden op: do 29 oktober 2009, 12:49
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3 2012. Cannondale F29 Carbon 3 2014

Bij deze een hele positieve ervaring met Bikeparts4u.nl

Ik wilde graag de Onza Canis Skinwall banden, eerst geinformeerd of deze nog op voorraad waren, steeds netjes en binnen 30minuten antwoord.

Afgelopen week te horen gekregen dat ze einde van deze week (waarschijnlijk) binnen zouden komen. Zojuisteen email ontvangen dat het bij GLS is aangeboden.
There's only... Lefty en Appeltaart
Scale60
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: zo 17 mei 2009, 16:18
Mijn mountainbike: On*One 456EVO2 :)

Hele positieve ervaring met Bikeparts4u.nl
Artikel niet direct leverbaar met goede communicatie, uiteindelijk 1 week eerders dan verwacht stuurpen mogen ontvangen :-q :-q :-q
Gewoon top!!!!
Gebruikersavatar
Opperhoofd
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1813
Lid geworden op: vr 11 april 2003, 17:47
Mijn mountainbike: hangt op zolder aan de muur

Voor mij ook alleen maar positief.
Bij de laatste bestelling had ik een artikel dat bestond uit 2 CO2 patronen met een adapter besteld. Deze bleek niet op voorraad te zijn, sterker nog, niet leverbaar. Ik werd dezelfde middag nog gebeld met de suggestie voor een vervangend artikel van dezeflde prijs. Deze was met 1 CO2 patroon. Ik kreeg er een patroon bij. Een paar uur later was de order aangepast en verzonden.
Prima opgelost!
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Afgelopen zondag een mail gestuurd dat ik een XX1 shifter wil bestellen (volgens mij de goedkoopste op het web, zelfs scherper dan BC) maar dan wel de zwart/zwart versie. Op de site staat alleen de zwart/rood versie. Maandagochtend vroeg een mail terug dat de site is aangepast en de bestelling kan worden geplaatst. Zoals gewoonlijk dus weer supersnel en goed contact.

Aanrader!
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

En vandaag al opgehaald, dat is wel heel snel!
Il Stino
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: za 6 juni 2015, 18:45

Ik koop al enkele jaren regelmatig bij bikeparts4u. Goede prijzen, betrouwbaar, snel, goede service en communicatie. Een aanrader, ook als er gesleuteld moet worden.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Een nieuw kettingblad en een ketting besteld.
Goede prijs en snel verstuurd via GLS dat duurt dus wel een dagje langer dan via postnl.
Artikelen in goede staat ontvangen en ik ben tevreden over de hele bestelling.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Weer goed geholpen! BB voor een Duitse prijs. Gelukkig kan ik het bij hem ophalen. Dus ook nog eens géén verzendkosten! :-q

Hij levert ook K-EDGE....nog wel. Ik begrijp dat de NL-importeur er mee stopt. Toen de houder voor de ROX maar rechtstreeks in de USA besteld.
Plaats reactie