Singlespeed.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Afbeelding

De 2013 Mountainbike.nl Warme Douche Award gaat wat mij betreft naar Jelle van Singlespeed.nl

Na een aantal maanden gebruik bleek dat er een constructiefoutje aan een Ninerframe zat.

Contact opgenomen met Jelle, Singlespeed.nl, en....

Geen gemok, gedoe, ellende maar gewoon binnen 24 uur een mailtje dat ik een nieuw frame krijg. Wat ook nog eens binnen 2 weken geleverd gaat worden.

Hulde!
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
mariskavandam
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 9 november 2013, 23:44

*zip*

post verwijderd: graag alleen on topic reacties. Reclame voor andere sites hoort hier niet.

Grt.
Herperduin
Moderator
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

alleen maar goeie ervaringen hier met singlespeed(jelle).nl, vanalles gekocht en altijd goed advies en prima service
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Stumpjumper one
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: ma 25 november 2013, 17:22

+1 :-q
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Ik zocht iets moeilijks en dan weet ik; dan kun je het beste naar singlespeed.nl

En ja hoor Jelle kan een 5 gaats, steek 94, 30 tands, singlespeed, tandblad leveren. :-q
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

Ik had wat klein spul nodig om mijn ss af te maken. Maandagavond (tweede pinksterdag) besteld, dinsdagochtend al een bevestiging van verzending en woensdag in huis :D
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Afgelopen maanden twee keer op korte termijn wat nodig, even gebeld met Jelle en kon meteen langskomen in Amersfoort. Bakkie koffie erbij, praatje en een heleboel mooi spul bekeken, perfecte service. Met plezier ga ik weer terug, dus drie :-q :-q :-q
Demoniac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 514
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 13:12
Mijn mountainbike: Snowdon RP29 MK10

De zoveelste :-q voor Jelle! Ik wilde een Surly 1x1 in het roze, maar die stond alleen in het zwart op de website. Omdat Jelle nauwelijks duurder was dan de Duitse prijsvechters, heb ik hem gemaild of hij die ook kon leveren. Snel antwoord gekregen, 3 dagen na bestellen was het al binnen en geen probleem om het 's avonds op te halen. Toen ik vervolgens in Amersfoort aanbelde, stond Jelle nog even de BB shell en de head tube te vlakken. Als ik dat door de LBS had moeten laten doen, was ik waarschijnlijk meer kwijt geweest dan het prijsverschil tussen Singlespeed.nl en de Duitsers :-P
Bike repair is 95% hex keys and 5% the tool you probably don't have at home.

Snowdon RP29 MK10
Banden kopen?
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Maandag ook wat besteld, en ik vroeg me af waarom ik geen verzendbevestiging gekregen had.. Maar ik zie net dat er alleen op maandag en donderdag verzonden wordt, ook goed! :-q Hopelijk dat het pakketje voor m'n verjaardag (de 13e) wordt bezorgd :tong
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Donderdag inderdaad verzonden, en vandaag al bezorgd. Dikke + voor Jelle en GLS :-q
Wat ik wel apart vond is dat de KMC link er niet gelijk inpaste. De buitenplaten van de ketting zaten in elkaar in de weg als je de link in elkaar wil zetten. Dus even klein beetje van de ketting moeten vijlen.. :wink:
Gebruikersavatar
Rubenio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: za 24 maart 2007, 15:00
Mijn mountainbike: Kona Unit

Dat klinkt niet echt best. Wat voor KMC is 't?
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

KMC Z1X RB ketting met een 8-speed link... Zou goed moeten zijn
Gebruikersavatar
Rubenio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: za 24 maart 2007, 15:00
Mijn mountainbike: Kona Unit

Waar en wat heb je precies weg gevijld?
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Hopelijk snap je het; in het verlengde van de binnenste schakels;
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rubenio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: za 24 maart 2007, 15:00
Mijn mountainbike: Kona Unit

Als die link bij de ketting zat kan ik het me haast niet voorstellen dat vijlen een oplossing is.
Plaats reactie