Singlespeed.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
datang
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 5 mei 2012, 18:19
Mijn mountainbike: Dartmoor Two6player, Transition Scout, On-One 45650B

Nee die zat er ook niet bij. Heb ik er los bijbesteld. Maar goed, hij loopt prima nu dus ik vind het best! :-q
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1067
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Dikke plus voor Just Pedal / Singlespeed.nl / Jelle. Na alle fietsenzaken in de buurt te hebben verafschuwd doet Jelle goed werk voor faire prijs. Inmiddels een paar keer nieuwe spaken in wiel laten zetten, kan ter plekke, of binnen korte termijn klaar zijn.
Daarnaast in onderdelen ook niet de duurste, en meestal sneller in huis dan bestellen bij de oosterburen.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Kettingblad van E13 besteld.
Levering vanaf leverancier werd uitgesteld en uitgesteld. Singlespeed bood uitkomst met een tijdelijk tandblad. Ik kon tot levering van het E13 kettingblad fietsen :-q
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Weer een goeie ervaring met deze webshop... Snel antwoord op mijn email met vragen...Salsa stuurtje en Clement bandjes besteld, en verstuurd op de dag zoals aangegeven. Ook GLS blijkt wederom een betrouwbare pakketdienst te zijn.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Met 'webshop' doe je Jelle tekort hoor. Het is zeker de moeite waard om zijn shop eens te bezoeken. Wel zorgen dat er genoeg geld op je rekening staat en dat er iemand anders weer naar huis kan rijden. Hik.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Amersfoort is voor mij niet naast de deur... en heb via de 'webshop' besteld...zou niet weten waarom ik hem daarmee tekort doe :~

Bestel daar met een reden en dat is dat ze speciale onderdelen hebben die je niet overal krijgt. Verder na meerdere keren gebleken dat Jelle ('de webshop') betrouwbaar is en goede service levert :-q :bier:
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Zondaar
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: do 6 november 2008, 04:13
Mijn mountainbike: Staat naast mijn andere fiets..

Had voor het installeren van mijn carbon vork een 2de baseplate nodig omdat ik de standaard Fox vork ook wil blijven gebruiken. Een extra headset kopen was wat overdadig, toen ik eenmaal het beestje bij de juiste naam had kon het zoeken beginnen. Singlespeed bood uitkomst en verkocht losse Cane Creek crown races.

Nu voelt het altijd wat zuur om praktisch evenveel verzendkosten te betalen als productkosten. Wilde het ding hebben, dus ik had het betaald en anders had ik wel iets extra's besteld, echter bood singlespeed uitkomst. Neem bij kleine goederen even contact op, die kunnen ook per mail besteld worden en vervolgens per briefpost verzonden worden.

Uiteindelijk is de crown met een factuurtje opgestuurd en mocht ik achteraf betalen, ouderwets plezierig, flexibiliteit :)
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Jammer dat er niet gereageerd is op mijn mail via via het contactformulier op zijn site. Bellen naar het 06 nummer ook zonder succes. Niner zadelpen uiteindelijk elders besteld
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Jelle zit in Slovenie op dit moment. EK Singlespeed. Kennelijk geen bereik daar. Is niks voor Jelle namelijk.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Ik zag dat Niner nu ook baggy's heeft. 2e kans dient dient zich aan dus :wink:
Plaats reactie