Ervaringen met Featherbikes.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
BMW325TI
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: za 22 december 2012, 22:09

Zelfde ervaring, was eerste en laatste bestelling bij hun....
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

Wat opmerkelijk. Ik bestel alles bij Featherbikes, zelfs mijn titanium honzo, en wordt altijd prima geleverd. Ff een mailtje sturen naar Matthijs en je weet meteen of het op voorraad is en wat de levertijd is. Daarnaast vaak leuke aanbiedingen en altijd scherp op Sram.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Mijn eerste bestelling daar geplaatst, eens kijken hoe het gaat verlopen. :-D
Wel gek dat er mensen zijn als er een keer iets mis gaat ook direct de zaak links laten liggen.
Bestel al 20 jaar overal mijn onderdelen en ook bij diverse grote webshops gaat er wat mis.
Immers waar mensen werken mag er ook fouten gemaakt worden toch.....?
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
Gerard Butter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: do 4 oktober 2007, 22:12
Mijn mountainbike: Merida Misson Elite / Scott Spark Expert
Contacteer:

cisco schreef:Mijn eerste bestelling daar geplaatst, eens kijken hoe het gaat verlopen. :-D
Wel gek dat er mensen zijn als er een keer iets mis gaat ook direct de zaak links laten liggen.
Bestel al 20 jaar overal mijn onderdelen en ook bij diverse grote webshops gaat er wat mis.
Immers waar mensen werken mag er ook fouten gemaakt worden toch.....?
Idd, gaat overal wel eens wat mis. Featherbikes heeft mij wel eens een verkeerde derrie gestuurd, maar heeft dat goed opgelost. Van mij krijgen ze een 8 uit de schaal 1-10.

Groeten
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

BMW325TI schreef:Zelfde ervaring, was eerste en laatste bestelling bij hun....
Vreemd! Nooit geen problemen gehad met Featherbikes, Matthijs Kronen (Eigenaar) komt altijd zijn afspraken goed na.
Net nog precies op de afgesproken dag vanaf mijn vakantie adres besteld vanuit Spanje een Fatbike binneband en SPD pedalen van Shimano binnen gekregen :-q
scottpaul
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 274
Lid geworden op: do 14 november 2013, 12:08
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Pro

Me too, ook altijd correct geleverd door Featherbikes, geen problemen dus hier! :-q
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Top geregeld, snel geleverd
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Ik heb tot nu toe ook altijd goede ervaringen. Niet alles is ook direct de volgende dag binnen, maar het staat er dan vaak ook bij dat het 1-3 werkdagen kan duren (dus houd je daar rekening mee). Verder prima prijzen.
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

Weer een 1 x 11 groeprsteje besteld verwacht het maandag in huis.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
IkChris
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 15 mei 2015, 13:49

Nog aan het wachten op een bestelling van 5 september. (Wel vreemd dat je mailtje zou moeten maken?)
RuudRuud
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 994
Lid geworden op: di 10 september 2013, 05:20

Reageren altijd snel en correct. Lossen problemen snel en goed op en leveren snel en vaak erg goedkoop.

Staan hoog in mijn lijstje standaard-shops!
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Heb al diverse onderdelen bij Featherbikes aangeschaft en nooit problemen gehad. Laatst een achterderrie verkeerd besteld, die afgeprijsd was, en voor dezelfde prijs voor de juiste omgeruild. Paar weken geleden nog een buitenband besteld en ook wederom correct geleverd voor een superprijs!!! :-q :-q
Mr X-wing
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 11 november 2004, 22:32
Mijn mountainbike: Stumpjumper Marathon 29

Snelle levering, echter verkeerde onderdeel geleverd. Waar ik meer problemen mee heb is dat men en niet telefonisch bereikbaar is en op mail niet reageert. Beetje jammer.
Specialized Stumpjumper Marathon 2015
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Nu een mindere ervaring... Op 9 Oktober, 2 producten besteld... op 13 Oktober nog niks gehoord, dus even een mailtje gestuurd... snel antwoord gekregen (14 Oktober) en wat blijkt, 1 van de producten niet op voorraad. Kan gebeuren... zou een week later geleverd worden. Inderdaad, de week later (20 Oktober) de track & trace code, en 1 dag later het pakketje in de bus.
Na openen blijkt 1 product niet in de doos te zitten...dus maar weer een mail gestuurd, dat ik dat alsnog zo snel mogelijk wilde ontvangen. Na een paar dagen (24 Oktober) antwoord, dat het product niet meer leverbaar is en ik mijn gegevens moet doorgeven zodat de betaling gecrediteerd kan worden.

Sommige zaken lopen niet lekker daar... uiteindelijk wordt het wel opgelost...maar duurt wel te lang, en er moeten mailtjes voor gestuurd worden. Jammer...
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Deze site is niet bereikbaar

Het DNS-adres van de server van http://www.featherbikes.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan niet worden gevonden.
Zoek op Google naar featherbikes nl
ERR_NAME_NOT_RESOLVED

Ligt dit aan mij?
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
Plaats reactie