Ervaringen met Featherbikes.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

Ik krijg ze heel de week al niet te pakken, order twee weken geleden geannuleerd maar nog niks terug gekregen..
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Featherbikes wordt gerund door 1 man (Matthijs Kronen) En het pandje op het industrie terrein van Bergen op Zoom stelt ook niet veel voor met alle respect. Dus veel overhead kosten heeft hij niet lijkt me, maar dat ie uit de lucht is is wel vreemd... Misschien brengt de webshop niet genoeg op momenteel, en heeft ie dus problemen met zijn leveranciers. Op boxen tegen de grote Duitse en Engelse webshops lijkt me nou ook niet echt makkelijk.
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

Featherbikes is gestopt, niks failliet of moeilijkheden met leveranciers.
Soms is het gewoon tijd voor iets anders, een nieuwe uitdaging.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
CarverS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 448
Lid geworden op: vr 15 juli 2011, 21:08
Mijn mountainbike: Canyon XC6 XT + Trek Farley Saso

Gelukkig maar want het contact is altijd netjes geweest, ook een goede garantie afwikkeling.
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

dorretje schreef:Featherbikes is gestopt, niks failliet of moeilijkheden met leveranciers.
Soms is het gewoon tijd voor iets anders, een nieuwe uitdaging.
Vreemd dat hij de tent niet heeft laten overnemen, iets wat je wel vaker ziet.
Maarja! Nieuwe uitdagingen zijn altijd goed :-q
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Had vaak scherpe aanbiedingen...jammer.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
udo van dongen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: zo 13 juli 2014, 14:02
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Comp 2, YT Decoy Shred
Contacteer:

Heel jammer, ben er altijd goed geholpen en ook jammer dat ik nu niet meer weet hoe ik mijn reverb terug moet sturen voor garantie...
Een gek alleen is zo gek nog niet
rossi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 405
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 09:33
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Wel fijn dat ze niets laten weten wanneer je nog in contact met ze staat. Heb er vrijwel alle onderdelen voor mijn laatste fiets besteld. Het is uiteindelijk allemaal goed afgehandeld maar heb 7 weken moeten wachten op mijn wielen, verkeerde Reverb geleverd, verkeerd stuur, verkeerde shifter en verkeerde remschijven. De remschijven mocht ik retour sturen en crediteren maar dat wordt dus niets meer. Maar op MP zetten dan...
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

rossi schreef:Wel fijn dat ze niets laten weten wanneer je nog in contact met ze staat. Heb er vrijwel alle onderdelen voor mijn laatste fiets besteld. Het is uiteindelijk allemaal goed afgehandeld maar heb 7 weken moeten wachten op mijn wielen, verkeerde Reverb geleverd, verkeerd stuur, verkeerde shifter en verkeerde remschijven. De remschijven mocht ik retour sturen en crediteren maar dat wordt dus niets meer. Maar op MP zetten dan...
Inderdaad wel slordig dat Featherbikes effe niks laat horen van hoe en wat.. :roll: Het lijkt wel of die gewoon de stekker er heeft uitgetrokken en tevens de deur..
rossi
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 405
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 09:33
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

SnelleJonge schreef:
rossi schreef:Wel fijn dat ze niets laten weten wanneer je nog in contact met ze staat. Heb er vrijwel alle onderdelen voor mijn laatste fiets besteld. Het is uiteindelijk allemaal goed afgehandeld maar heb 7 weken moeten wachten op mijn wielen, verkeerde Reverb geleverd, verkeerd stuur, verkeerde shifter en verkeerde remschijven. De remschijven mocht ik retour sturen en crediteren maar dat wordt dus niets meer. Maar op MP zetten dan...
Inderdaad wel slordig dat Featherbikes effe niks laat horen van hoe en wat.. :roll: Het lijkt wel of die gewoon de stekker er heeft uitgetrokken en tevens de deur..
Precies. Zoals gezegd is het allemaal netjes afgehandeld m.u.v. de remschijven. Ook was er altijd snel een reactie op vragen. Vind het dan ook vreemd dat het nu opeens afgelopen is zonder bericht. Ik vind dit niets voor Matthijs, voorzover ik hem ken.
TimpieX
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 6 november 2016, 20:55

Ik heb nog een creditnota die niet terugbetaald is geraakt. Probeer Featherbike te contacteren, maar krijg hem niet te pakken. Iemand suggesties hoe ik de eigenaar toch kan contacteren?
TimpieX
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 6 november 2016, 20:55

Ik heb vandaag een mail terug gekregen dat mijn openstaand bedrag gecrediteerd wordt. 't gaat nog in orde komen
PimXC
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: ma 16 april 2012, 11:45
Mijn mountainbike: Merida Big Nine NX

Featherbikes gestopt... Da's jammer. Bestelde er altijd graag banden en kettingen.
Plaats reactie