R2-bike.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
christiaan25
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 11:36
Contacteer:

Net een reactie op mijn e-mail gehad. De band die ik besteld had, bleek niet voorradig te zijn. Op de site stond 1-3 dagen levertijd en een groen blokje, dacht dus dat dit wel zo was... Morgen komt de band bij r2 binnen (eerder kon niet vanwege, de feestdagen) en heb ik de bestelling met een beetje geluk eind van de week in huis.
BartSwaans
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 19 augustus 2009, 17:30
Mijn mountainbike: merida cyclocross 2012. cannondale scalpel 2011.

ow oke gelukkig!
dan wacht ik nog even geduldig op mijn bestelling :)
christiaan25
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 11:36
Contacteer:

De bestelling gister mogen ontvangen, deze was prima verpakt. Bleek dat ik een onderdeel verkeerd heb besteld... Kan ik meteen de retourprocedure testen :-D . Vanochtend een e-mail gestuurd en binnen 2 uur een reactie terug, top dus :-q .

@Bartswaans
Jij je bestelling al ontvangen?
BartSwaans
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 19 augustus 2009, 17:30
Mijn mountainbike: merida cyclocross 2012. cannondale scalpel 2011.

@christiaan25
nee nog niet. heb gebeld met ze, en bleek dat ze een onderdeel niet op voorraad hadden.
nog even afwachten dus.
Peerdepiet
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 263
Lid geworden op: zo 24 januari 2010, 23:50
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 999RSL / Rocky Mountain Vertex 999RSL

Uiteindelijk ben ik ook best tevreden van R² bikes.
Na mn geplaatste bestelling wel anderhalve week moeten wachten om dan te horen dat er iets niet in voorraad was.
Dat onderdeel geannuleerd, en 2 dagen erna had ik de rest van de bestelling. :-q
christiaan25
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 11:36
Contacteer:

christiaan25 schreef:De bestelling gister mogen ontvangen, deze was prima verpakt. Bleek dat ik een onderdeel verkeerd heb besteld... Kan ik meteen de retourprocedure testen :-D . Vanochtend een e-mail gestuurd en binnen 2 uur een reactie terug, top dus :-q .

@Bartswaans
Jij je bestelling al ontvangen?
Voor het omruilen van een product afgesproken met r2 om dit in een envelop te versturen om zo de verzendkosten te drukken. Tot mijn verbazing kreeg ik gister een pakketje met daarin het juiste product en het verzoek of ik nog even €10,- verzendkosten naar ze wou overmaken :evil: .

Aangezien we hadden afgesproken om dit in een envelop te doen, ben ik niet van plan dit te gaan betalen. Het gaat ook nog eens om een product met een waarde van €10,50.... Ben benieuwd naar de reactie.
henk164
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 547
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 16:50

http://r2-bike.com/AKTION-NINER-Rahmen" onclick="window.open(this.href);return false;

ze hebben niner blow-out zitten leuke aanbiedingen bij
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1147
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Mijn mountainbike: One-On Lurcher
Contacteer:

Gisteravond voor het eerst een bestelling gedaan r2-bike. Kreeg zojuist een mailtje dat het pakket onderweg is. Super!
Vighor
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 558
Lid geworden op: za 18 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Muru Witjira fatbike, Nicolai Argon Fat, Turner King Khan

christiaan25 schreef:
christiaan25 schreef:De bestelling gister mogen ontvangen, deze was prima verpakt. Bleek dat ik een onderdeel verkeerd heb besteld... Kan ik meteen de retourprocedure testen :-D . Vanochtend een e-mail gestuurd en binnen 2 uur een reactie terug, top dus :-q .

@Bartswaans
Jij je bestelling al ontvangen?
Voor het omruilen van een product afgesproken met r2 om dit in een envelop te versturen om zo de verzendkosten te drukken. Tot mijn verbazing kreeg ik gister een pakketje met daarin het juiste product en het verzoek of ik nog even €10,- verzendkosten naar ze wou overmaken :evil: .

Aangezien we hadden afgesproken om dit in een envelop te doen, ben ik niet van plan dit te gaan betalen. Het gaat ook nog eens om een product met een waarde van €10,50.... Ben benieuwd naar de reactie.
Had een Absolute Black tandwiel besteld met 2-5 dagen levertijd .. bleek na bestelling een week extra te duren, een week na bestelling kreeg ik alle andere artikel geleverd. Toen bleek het ttandwiel nog langere levertijd te hebben en ook kon ik toen via bikeboutique een ander xx1 style tandwiel krijgen. Heb via mail het artikel in een aantal andere artikelen om kunnen zetten (deze waren dan ook nog een euro duurder, maar hebben ze zonder morren of extra leverkosten gedaan) ;)
Pakketjes waren binnen 3 dagen bij mij afgeleverd, alleen bike24.de kan dat vanuit duitsland sneller (donderdag verzonden en vrijdag bij mij binnen).
johanvd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: za 16 november 2013, 19:01

super, site is ook zeer illustratief, goede info
Gebruikersavatar
Frying
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 27 november 2012, 13:55

Hmm heb hier nu al 10 dgn m'n bestelling open staan en geen idee van status. Heb gemaild met vraag om status update maar krijg geen reactie. Heb 1x eerder besteld en toen ging goed. Nu gaat het om een aardig orderbedrag dus ik knijp hem wel een beetje :s Daarnaast heb ik de onderdelen (allen aangegeven als zijnde "op voorraad") best hard nodig maar het lijkt nog wel even te gaan duren.. :/
Gebruikersavatar
WouterterRiet
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 221
Lid geworden op: ma 4 juni 2012, 19:43
Mijn mountainbike: Trekker met breeje banduh

Donderdagavond besteld en zaterdagochtend al in huis.

Mooi goedkoop en supersnel geleverd.
Wel 10,- euro verzendkosten maar ondanks dat toch nog stukken goedkoper uit.
Gebruikersavatar
Frying
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 200
Lid geworden op: di 27 november 2012, 13:55

Ik heb hier inmiddels meerdere keren besteld. Meestal binnen 3~5 dgn binnen en altijd compleet. Vind vooral de website prettig: veel onderdelen, goede info, makkelijk zoekbaar en veel filtermogelijkheden.
byorka
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8734
Lid geworden op: ma 26 juli 2004, 20:29
Mijn mountainbike: Ne ne Niner

Geweldige webshop.
Hebben helemaal mijn stuff met gewichten erbij, tegen scherpe prijzen.
Vlotte communicatie per mail en in 7 dagen thuis geleverd.

Super!
Ik ploeterde en rook de overwinning!

Later bleek het alleen maar gebakken lucht te zijn.
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Woensdagavond 9/09/15 een setje wielen besteld en nog wat kleinere spullen en vanmiddag 11/09 verzonden. Das al zeker niet slecht.
Wel jammer van de extra kosten als je betaalt met Paypal of creditcard, dat is toch niet meer van deze tijd vind ik, zeker niet als het over grotere bedragen gaat.

Wielsetje zijn American Classic naven + CX-Ray + Ryde 25mm velgen. Ik ben eens benieuwd.
Plaats reactie