R2-bike.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
holzfeller
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2100
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 00:23

zo, dikke + voor deze shop,

Prima op de hoogte gehouden tijdens het hele proces,
geheel heeft het 9 werkdagen geduurd vw het niet op voorraad zijn van een
aantal spullen.
paketje is twee dagen onderweg geweest, t+t werkte uitstekend, en is
zojuist door de tnt aangetekend afgeleverd.

Perfect :-q
TIMNA90
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: di 8 november 2011, 08:49
Mijn mountainbike: Rockymoutain element, merida big nine team.

R2-bikes site al 3dagen niet bereikbaar
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

Klopt inderdaad...
Krijg deze melding:
Datenbankverbindungsparameter stimmen nicht! Verbindung zur Datenbank kann nicht aufgebaut werden. Too many connections

edit zondag 29/4, 9.24u:
Site werkt weer...
Lekker vies is niet bah...
Gebruikersavatar
Channel_Z_NL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 320
Lid geworden op: za 10 april 2010, 14:43
Mijn mountainbike: Wilier Cento Uno XC 2012

Afgelopen maandag even wat Shimano spul besteld ( Ja ze hebben nu ook XTR en XT groepen in huis ) voor op en in het nieuwe frame...
En vandaag weer mogen ontvangen, tja die prijzen en de service daar kun je gewoonweg niet omheen :-q :-q
100 en 1 XC
Let op: Upgraden kost geld
RamonP
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: do 25 september 2008, 11:47

Maandagavond (04-06) een aantal kleine spulletjes besteld. Vandaag (07-06) alles ontvangen.
Ben na enkele bestellingen nog altijd zeer tevreden over deze webshop. Mooie spullen, nette prijzen en goede/snelle levering!

Ook leuk is het zakje Haribo dat ze altijd bij de bestelling doen :P 8)
ATX990
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: do 30 juni 2005, 20:50
Mijn mountainbike: Loves to ride!

Zondag besteld, Vandaag in huis, dat noem ik nog eens topservice! Dikke + voor deze shop.
Love the ride! Rocky Mountain | EATS.place
ruben69
All rounder
All rounder
Berichten: 104
Lid geworden op: do 15 september 2011, 19:05
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel Ultimate 2011

Na lang dubben toch maar een reactie plaatsen over R2 bike. En nee ik ben niet tevreden. Half maart oa mijn gripshifters besteld die eind april binnen zouden komen. Ik heb iedere keer zelf moeten vragen of men een indicatie kon geven wanneer deze geleverd zouden worden, niks pro actief. Niet te horen gekregen of de rest van de bestelling alvast geleverd moest worden. Toen de gripshifters bij R2 bike binnengekomen waren zelf moeten mailen waar mijn bestelling bleef, kreeg twee dagen later een mail met excuses maar ze hadden mijn cannondale stem van 100mm niet op voorraad. Na mailcontact werd er vorige week woensdag aangegeven dat ze dan de stem van 90mm zouden meesturen. Vorige week vrijdag was mijn bestelling nog niet verzonden en na een rappel mail van mijn kant zijn de spullen deze maandag pas verzonden. Ook de multitool die ik kon aanvinken als kado omdat mijn bestelling boven een bepaald bedrag zat was niet aanwezig bij het pakket.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Weer een goede ervaring met R2. Niet overal het goedkoopst in maar als je iets snel nodig hebt wel een voordeel dat ze bijna alles op voorraad hebben.

Zondag wat exotisch spul besteld en woensdag binnen. Toppertje.
Pedal damn it!!
DGR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 175
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 22:36
Mijn mountainbike: Pilot Titanium 29'er, Rohloff + Lefty
Contacteer:

Hier ook een zeer prettige ervaring :-q
Setje velgen gekocht, welke bij aankomst wat transportschade hadden... Heb Robert een mailtje met foto gestuurd waarop ik direct een vriendelijk mailtje terug kreeg. Omdat het de laatste set betrof (welke daarom ook afgeprijsd was) kon hij geen vervangende set leveren, maar ik mocht het setje kostenloos weer terugsturen. Binnen twee weken was het geld weer teruggeboekt.

Al met al dus geen velgen gekocht, maar wel een dik compliment voor de service bij R2bike! :-D
christiaan25
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 11:36
Contacteer:

Hier een wat mindere ervaring. Ik heb 26-12 een bestelling geplaatst en meteen betaald met pay-pal. De status staan nog steeds op betaald en op mijn mailtje, die ik woensdag heb gestuurd, is nog geen reactie terug gekomen. Deze was wel in het Engels, maar neem aan dat ze dit bij r2 ook begrijpen... Volgende week maar eens bellen, hopelijk komen de spullen nog.
BartSwaans
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: wo 19 augustus 2009, 17:30
Mijn mountainbike: merida cyclocross 2012. cannondale scalpel 2011.

@christiaan25 hier hetzelfde met bestelling op 28-12.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

BartSwaans schreef:@christiaan25 hier hetzelfde met bestelling op 28-12.
Mijn bestelling van 28-12 is vrijdag 4 januari geleverd.
De feestdagen werkten bepaald niet voorspoedig voor de levering, maar ik vind het prima gegaan hoor.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
christiaan25
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 11:36
Contacteer:

Ben ook bang dat het aan de feestdagen ligt, maar reageren op een mailtje moet toch wel kunnen lijkt mij. Heb er verder geen probleem mee dat het wat later is, maar wil wel graag een bevestiging dat het geleverd wordt.

Ik hoop niet dat er iets niet op voorraad blijkt te zijn, want dan gaat het waarschijnlijk nog veel langer duren :-? .
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Hou er rekening mee dat als je een paar dagen stil ligt dat je dan wat schade in te halen hebt.
Dan is het een kwestie van prioriteiten stellen.

Kijk, een website sluit in principe niet (behalve sites met religieuze inslag op zaterdag/zondag), maar je bent fysiek niet aanwezig. De bestelling komen dan vaak binnen (mensen zijn vrij) en mensen gaan dan ook mails sturen.
Dan KAN het soms even duren voor je alles op orde hebt.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
christiaan25
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: vr 7 oktober 2011, 11:36
Contacteer:

Dat begrijp, ik wacht ook geduldig af. Als ik alle ervaringen met R2-bike lees heb ik ook alle hoop dat het goed komt. Al ga ik ze van de week wel even bellen voor een update mbt de bestelling.

Wel apart dat jou bestelling al wel geleverd is, terwijl deze later geplaatst is. Volgens de site was alles op voorraad wat ik besteld heb. :~
Plaats reactie