Rose.de / Roseversand

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
backcornerbiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: za 30 maart 2013, 21:04

Mijn favoriete winkel, vaak spullen besteld welke altijd netjes geleverd zijn. In de winkel kom ik ook regelmatig, hier wordt je ook altijd prettig geholpen.
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

LET OP!!

Nu aanbieding camelbak bidon podium

http://www.rose.nl/artikel/camelbak-pod ... plate=true" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb de mijne al binnen :-q
Xfries
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 531
Lid geworden op: za 8 december 2012, 15:03
Mijn mountainbike: Merida E one sixty Canyon Neuron 9.9 AL Stealth

Echt voordelig en goede snelle bezorging. Moest een bracketsleutel,bracket tool en bracket bb 70 hebben. totaal 34 euro incl. verzenden, bij bv Futurumshop ben k bijna het dubbele kwijt, wel gratis verzenden maja, dat kan dan ook wel uit.. :winkie:
Ronner
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 8 oktober 2006, 21:02

.
Laatst gewijzigd door Ronner op do 6 augustus 2020, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lange Harry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 231
Lid geworden op: ma 14 september 2009, 20:16
Mijn mountainbike: Is: Canyon Nerve AL 29 8.9 (2014), Was: Xtrail Mud 7.0 XT 3x10 (2011)

Wij zijn ook benieuwd of het de moeite is om daarvoor naar Rose te rijden..
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Ik ben geweest, gelijk om 10:00 uur vanochtend en toen was het al druk. Is het de moeite, beetje afhankelijk wat je zoekt. Zoek je een andere fiets, had je vanochtend vroeg er moeten zijn. Stonden er weer behoorlijk wat voor een leuke prijs. Maar er gingen er ook behoorlijk wat al de deur uit. Verder heel veel kleding, maar ja, moet wel je smaak zijn of je maat natuurlijk. Had zelf nog gehoopt op een passende fiets, maar helaas het model viel te klein uit en een passende integraal helm was er ook niet in mijn maat.
Maar ja wel weer een aantal voorvorken voor een leuke prijs, maar ook die gingen redelijk snel de deur uit en zo nog heel wat onderdelen...
angekimberly
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 627
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 18:37

Er was meer keuze dan de afgelopen jaren en het was weer in een hal. Zat leuk spul tussen , en ja het moet je net passen........
XTC999
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 894
Lid geworden op: zo 16 april 2006, 13:29
Mijn mountainbike: is bijna altied smerig
Contacteer:

Morgen en zaterdag nog 10% extra korting.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Zojuist een leuk wielsetje gescoord bij Rose voor een leuke prijs. Er zijn een flink aantal 26" sets in de uitverkoop!

Klik!
Steppenwolf
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: do 2 december 2010, 17:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic S-Works World Cup 650B 2012, Specialized Comp Carbon 29er 2014
Contacteer:

Net camelbak charge gekocht toch een stuk voordeliger dan in NL
Epic S-Works FSR Carbon 2012 World Cup (26 --> 27,5 inch)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-3BTTLRKG.jpg

Stumpjumper Comp HT Carbon 2014 (29er)
http://www.mijnalbum.nl/Foto360-OYP6UY8R.jpg

Use BRAINS get SPECIALIZED
Rubberburner
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 723
Lid geworden op: za 28 juli 2012, 20:36
Mijn mountainbike: Cube

Haal er alles vandaan voor m'n mtb .Goedkoper dan in NL en service is top.Ook als je iets wilt wat niet op de site staat wordt 't geregeld .
http://www.strava.com/athletes/6069768" onclick="window.open(this.href);return false;
rendier01
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 17 maart 2014, 22:53
Mijn mountainbike: Sensa Sella 26''

Afgelopen weekend geweest.Mooie ruime en overzichtelijke winkel.Binnenkort nog maar eens een bezoek brengen!!
catena
All rounder
All rounder
Berichten: 139
Lid geworden op: wo 21 mei 2008, 11:42
Mijn mountainbike: KTM Aera Pro

Bij Rose een nieuwe wielset gekocht. De wielen werden afgeleverd met alle 4 de velgranden beschadigd.
10 euro ter compensatie teruggekregen, kan niet zeggen dat ik er echt een prettig gevoel aan overhoud.

Afbeelding
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

catena schreef:Bij Rose een nieuwe wielset gekocht. De wielen werden afgeleverd met alle 4 de velgranden beschadigd.
10 euro ter compensatie teruggekregen, kan niet zeggen dat ik er echt een prettig gevoel aan overhoud.

Afbeelding
Lijkt mij een geval terugsturen en nieuwe geleverd krijgen
Gebruikersavatar
Tacoos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 10 juni 2013, 21:09
Mijn mountainbike: Trek Rumblefish Elite

Even hier klagen maar:
Vorige week donderdag ochtend eea bij Rose versand besteld, waaronder een trapas lager.
Rose de verzender laten kiezen en dat is DHL geworden en nu ligt mijn pakketje al sinds afgelopen vrijdag bij DHL in Keulen.
Gisteren heb ik daarover een klacht ingediend bij Rose: nog niets van gehoord.
En tegelijk heb ik geklaagd bij DHL: vlgs de helpdesk dame is alles in Keulen opgestapeld vanwege een duitse feestdag en wordt alles sequentieel verstuurd. Ik moest me maar geen zorgen maken.
Ik vermoed echter dat er wat mis is gegaan, want ik kan me niet voorstellen dat er 5 dagen niks gebeurt bij zo'n transporteur (vlgs de track and trace), ook al is er een feestdag. Zeg dan gewoon dat je eenn probleem hebt!!!
Ondertussen kan ik dus niet fietsen :cry:
Plaats reactie