Rose.de / Roseversand

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
BeunhaasNL

Heb een tijdje terug een cassette besteld, was binnen een week thuis, topservice.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Mijn eerste ervaring met Rose, maar zeker een goeie.
Heb Woensdagavond voor 141 euro spullen besteld, met alles op voorraad.
Donderdagmiddag is het al verzonden via DHL, en Zaterdag begin de middag kwam DHL het pakket al afleveren.
Zeer snel dus! En ook goed ingepakt!
Ik ga hier zeker meer shoppen.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Hallo Jan Willem!
Onze online wintersale begint eigenlijk pas op vrijdag maar voor u, bezitter van de Rose card, begint de uitverkoop vandaag, twee dagen voor de officiële start. Sla uw slag en profiteer van onze aanbiedingen!

We wensen u veel winkelplezier.

Hartelijke groeten,
Het Rose Versand Team

Uw aankoop vanaf € 150,- wordt gratis verzonden!*

Ons logistiek centrum:
- een enorm assortiment op ruim 20.000 m² logistiek oppervlak
- klaar voor verzending binnen slechts één dag na bestelling
- professioneel en goed verpakt
- verzekerde verzending

* bij verzending binnen de EU/Zwitserland. Geldig t/m 10-03-2013. In stap 5 van het bestelproces worden de verzendkosten afgetrokken

Wij maken ruimte voor nieuwe spullen!

In de categorie aanbiedingen krijgt u minimaal 50% korting op de originele prijzen. Tot en met 10 maart 2013 krijgt u technische accessoires, fietstassen, merkkleding en nog veel meer** voor een unieke, lage prijs.

*u dient te zijn ingelogd in uw account om de korting te kunnen zien
** met uitzondering van fietsen
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Weet iemand hoe het met retourzendingen is geregeld bij Rose. Is dat nog steeds kosteloos? Ik kan het op de website nergens (meer) vinden.
:-)
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: za 29 oktober 2011, 09:30
Mijn mountainbike: VanNicholas Zion 29 (2012) Cube Reaction Pro

http://www.rose.nl/inhoud/hulp/algemene ... ecksendung
Hier staat: "In ieder geval vindt de retourzending op onze kosten en ons risico plaats. Dit recht op teruggave geldt voor alle zendingen behalve individuele fabricage." :D
rippie v70
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 20:55
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR 29

Na eerst 2 positieve ervaringen nu een negatieve.

Vanmorgen 3 xt cassettes in mijn winkelwagen gedaan á 33.50 volgens de site, wilde ik hem een half uurtje later afrekenen. blijkt de prijs te zijn verhoogt naar 57.96...... Dat scheel nogal.

Navraag via mail bij Rose gaf als antwoord dat de actie was afgelopen en de originele prijs weer gold...

Kan natuurlijk,maar ik vond het niet erg netjes
Better safe than sorry
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Wederom een positieve ervaring met Rose te melden...
Ik had in hun magazijn uitverkoop in januari een gebruikte Crossmax ST wielset gekocht. De eerste ritten geen centje pijn, maar een maand geleden ineens een ratelend geluid en voelbare trilling bij freewheelen boven een dikke 15km/h.

Omdat een vriend van me iets dergelijks al eens had meegemaakt bij zijn Crossmax en het daar in de freewheel-lagering bleek te zitten dacht ik daar nu ook aan. Dit heb ik Rose dan ook gemaild.
En dan komen de pluspunten naar voren:
1- binnen twee uur een reactie op mijn mail.
2- gratis retour sturen naar Duitsland, alleen een etiketje uitprinten en de doos afgeven bij PostNL.
3- zonder enig gezeur alle lagers in de naaf vernieuwd, wiel grondig gereinigd en textieltape om de spaken gedaan waar deze elkaar kruisen om getingel te voorkomen (bekend verschijnsel bij Crossmaxen, kan verder geen kwaad).
Gisteren de eerste rit met het wiel gereden en het loopt weer prima.

Op zich zou het normaal moeten zijn dat problemen zo afgehandeld worden, maar dat is het niet altijd. Ook niet bij een lbs (terwijl dat een plus tegenover internetshops zou moeten zijn, snel en goed problemen oplossen).

Naar mijn idee hebben ze de zaakjes goed voor elkaar daar in Bocholt ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Gisteravond laat nog even bestelling onderdelen geplaatst. In alle smaken wel wat; variërend van kettingen, noodreparatiesetje, pompje, remblokjes, cassette, tandwielen en handschoenen tot fietstandaard.
Kwartiertje later een bevestiging waarin ik deze regel zag staan (die stond er volgens mij eerder niet):
Vanwege de snelheid waarmee wij orders verpakken en verzenden is het niet mogelijk om na ontvangst van deze ontvangstbevestiging wijzigingen in de order aan te brengen.
Mijn eerste gedachte was 'dat wordt er daar niet beter op'
Vanmorgen om 9 uur al een verzendbevestiging :-q . Lijkt Overtoom wel...
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Nog even terugkomend op mijn post hierboven: leek het in de eerste rit erop dat het probleem opgelost was, later bleek dat toch niet zo te zijn. Uiteraard opnieuw contact opgenomen met Rose en gezegd dat ik het sterke vermoeden had dat het freewheel de oorzaak was (en dat ook gemotiveerd).

Wederom kosteloos kunnen opsturen en gisteren werd het wiel bezorgd: met een nieuwe freewheelbody deze keer :)

Al met al blijf ik erg tevreden over de afhandeling. Geen moeilijk gedoe, gewoon netjes opgelost.
Enige nadeel is de tijd die je wiel weg is, maar dat is voor mij geen probleem (ik heb drie bikes en nog twee sets wielen die niks liggen te doen, dus altijd reservespul genoeg ;-))
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
F. Kuipers
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: di 23 augustus 2011, 12:33
Mijn mountainbike: Cube Reaction GTC SLT 29"
Contacteer:

Vraagje is Rose BIKETOWN morgen (2de pinksterdag) ook open?
Ik kan het niet specifiek op de site vinden.

Heb het al gevonden ... ze zitten dicht...
"It never gets easier, you just get faster"
JosDeleij
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 163
Lid geworden op: do 3 mei 2012, 13:41
Mijn mountainbike: Xtrail Save 5.0 29er

Zaterdag Botton Bracket besteld, vandaag keurig pakketje afgeleverd!
kestus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: wo 5 mei 2004, 21:01
Mijn mountainbike: Votec

Is het niet bijna weer de tijd voor de zomeruitverkoop?
Iemand een idee wanneer dit is?
J_de_mtber
All rounder
All rounder
Berichten: 119
Lid geworden op: do 7 maart 2013, 19:51

Afgelopen maandag heb ik hier wat nieuwe onderdelen besteld, maar deze zijn nog niet verzonden(tenmiste ik heb nog geen verzendbevestiging). De producten waren allemaal nog op voorraad en ik heb geen opmerkingen geplaatst waardoor het proces langer zou duren.

Ik denk dat ik er binnenkort maar een mailtje naartoe doe. In de winkel zelf word je altijd netjes geholpen(mits je een beetje duits spreekt :tong ) dus ik denk dat het wel goed komt.
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Ik had ook vrijdag besteld en kreeg gisteren bericht dat de levering onderweg is.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Zaterdag/zondag nacht besteld (ivm actie gratis verzenden) en morgen worden de spullen bezorgt. De Klickfix phonebag plus was nog niet voorradig bij bestelling.
Verder oa Sigma BC 2209 mhr besteld die ook in aanbieding is bij futurumshop en dan in Duitsland nog een paar euro goedkoper is
Plaats reactie