12go trading / 12GO Biking

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
mfhanske
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 2 oktober 2006, 15:46
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp Carbon & Scott Scale 40
Contacteer:

Hallo,

Nou dan gaan we maar hier verder, vorige was een slotje.

Heeft er iemand ervaring met 12gotrading te Waddinxveen.
Specifiek op het feit dat er bij bepaalde 2010 mtb modellen geen kortingen worden weergegeven maar dat je wordt door verwezen naar de winkel voor de eventuele korting, zie onderstaande.
Zijn er forumleden die ongeveer kunnen aangeven om wat voor bedragen het ongeveer gaat op een portefeuille van 2500-3000 euries.
Als het rond de 100 a 200 euries gaat is het niet interessant voor mij omdat het 300km (retour) rijden is en het natuurlijk ook een kwestie is van gunnen. Heb natuurlijk meer gevoel bij de plaatselijke LBS in ons dorp.
Bvd Hans
Afbeelding
My Bikes:
Specialized
Scott

Drommelsch Drommelsch en nog eens Drommelsch het zijn die clown en die acrobaat.
Gloster
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1284
Lid geworden op: do 25 juni 2009, 17:03
Mijn mountainbike: Trek Superfly FS 7 2015
Contacteer:

Mijn ervaring heb ik al in het andere topic geschreven.
Het is niet iets van 2010 dat de prijzen van de huidige modellen er niet op staan.
Dat is al jaren het geval. Alleen de prijzen van de overjarige modellen staan op de site.

En ja, mijn Trek Fuel ex komt er ook vandaan.
Wat is het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid?
Ik weet het niet en het kan me ook niet schelen!
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

ik denk dat het het proberen wel waard is in jou prijsklasse als ze een fiets in jou maat hebben. mijn ervaring is dat ze niet zo moeilijk zijn als het over kortingen gaat.
life starts @ 150bpm...
j.kruidbos
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 579
Lid geworden op: zo 5 oktober 2008, 14:02
Mijn mountainbike: trek superfly elite al/trek madone
Contacteer:

ik heb net een setje avid elixers besteld.. heel vaag.. kon niet met ideal betalen.. alleen als je het kwam afhalen.. :~ ?
dus toen heb ik t maar overgemaakt..
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ben er vandaag geweest om mijn Manitou vork op te halen. Druk, heel druk. Winkel maakt weinig indruk, het is gewoon een schuur van een boerderij. De prijzen zijn wel goed, daarom kom je er natuurlijk. Het was trouwens de eerste keer dat ik er iets gekocht heb.

Ik woon er trouwens maar 20km vandaan.
Laatst gewijzigd door KleinPalomino op zo 24 januari 2010, 01:07, 1 keer totaal gewijzigd.
downhill dek
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 2 oktober 2009, 23:05

De prijzen zijn er een stukje lager omdat ze vanuit die schuur werken. Nadeel is vooral voor die gasten, die hebben de de afgelopen maanden zonder kachel gezeten ;)
timbo16
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 957
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 14:23
Mijn mountainbike: Crosser voor offroad
Contacteer:

Ze zijn ook begonnen geloof ik als studie project.
Maar als ze door die schuur nette prijzen kunnen hanteren dan zou ik zeggen who cares.
Ik had avid remmen besteld en daar nadien een vraag over werd netjes behandeld.
Flanders cx
Cube Litening super HPC race, sram red
Kacheltje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 340
Lid geworden op: za 10 oktober 2009, 22:31
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen!

http://www.12gotrading.nl/dump" onclick="window.open(this.href);return false;

ff mooi Nike shirtje shirtje voor mij en het vrouwtje besteld, schade E17.50

Zit ook nog aan dat astana jack te denken, iemand die dat toevallig al heeft? ervaringen enz?
Scott Scale Elite 29 / Full XT / DT Swiss / FOX RL / Magura
bobike
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: za 10 juni 2006, 09:49

goede tip die dump pagina, setje lx is ook geen weggegooid geld voor een reserve setje shifters :-q
Gary Fisher Big Sur

Gary Fisher Cake 1
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

Zat ook naar die LX shifters te kijken inderdaad. Jammer dat er 7,50 verzendkosten bij komt...
Kacheltje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 340
Lid geworden op: za 10 oktober 2009, 22:31
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen!

maaf schreef:Zat ook naar die LX shifters te kijken inderdaad. Jammer dat er 7,50 verzendkosten bij komt...
Ff 60 recovery bars erbij nemen :lol: zit je aan de 50 en dan is het gratis :tong

Dat crank zou dat compitabel zijn met een target met shimano 2200? Zie namelijk niet staan of bracket erbij zit :~
Scott Scale Elite 29 / Full XT / DT Swiss / FOX RL / Magura
Peetooorrrr
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 974
Lid geworden op: di 18 september 2007, 00:35
Mijn mountainbike: stumpjumer 29er custom
Contacteer:

Kacheltje schreef:
Ff 60 recovery bars erbij nemen :lol: zit je aan de 50 en dan is het gratis :tong
Dat zou ik ten zeerste afraden :winkie: Die dingen zijn echt niet weg te krijgen. In het BBC 2009 topic zijn hier wel wat meningen over te vinden. Succes!
Ekkie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 17 februari 2008, 21:41
Mijn mountainbike: Gary Fisher Big Sur '08, Trek Madone 5.2 pro 2009 (Racebike)
Contacteer:

Gewoon samen met een paar fietsmaten bestellen, zit je zo aan de EUR 50,00 :-q . Gisteren ook ff een paar Nike shirts besteld, geen geld en super kwaliteit!
Tires spitting gravel,
I commit my weekly crime.
Wildcat
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 236
Lid geworden op: wo 9 april 2008, 16:58
Mijn mountainbike: Scott Scale 40

Ik ben er gisteren voor het eerst geweest. Heb een paar Avid G3 centerlock schijven gekocht (185/160). Het is inderdaad een boederijschuur, het eerste wat mij opviel.. het is daar KOUD binnen!! Verder prima prijzen beetje onoverzichtelijk alleen. Hoorde wel dat ze gingen verhuizen (in de buurt). Verder prima winkel en heb wel wat mooie spullen gezien!! En klopt de prijzen zijn goed.
Peetooorrrr
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 974
Lid geworden op: di 18 september 2007, 00:35
Mijn mountainbike: stumpjumer 29er custom
Contacteer:

Ik ben hier vanmiddag geweest. Leuke winkel, lekker hectisch.
En wat maakt Merida ongelooflijk mooie frames zeg. Op een of andere manier had ik het nooit zo op deze vlammenframe's, maar in het echt ziet het er gelikt uit.

Neem idd maar een dikke jas mee, het vroor er vandaag :winkie:
Plaats reactie