12go trading / 12GO Biking

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5246
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Method schreef:Bij Fox verkopen ze geen vorken die al op 20cm zijn afgezaagd he, ik zeg niks over dat het rommel is oid :)
Jawel hoor. Die leveren ze gewoon aan de fabrikanten op de maat zoals betreffende fietsfabrikanten ze aangeleverd willen krijgen (zoals al eerder aangegeven). Op het einde van het jaar komen nieuwe modellen, en hebben de fabrikanten vaak "overjarige" onderdelen over, zonder "commerciele" verpakking. Daar kunnen ze zelf niets meer mee en komen dan voor lage prijzen op de markt.

Ik vind de site wel een verbetering. Sommige aanbiedingen zijn wel zeer laag, echter het "reguliere" assortiment vind ik behoorlijk aan de prijs.

Ciao,

Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4130
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Jan the Man schreef:Jawel hoor. Die leveren ze gewoon aan de fabrikanten op de maat zoals betreffende fietsfabrikanten ze aangeleverd willen krijgen (zoals al eerder aangegeven). Op het einde van het jaar komen nieuwe modellen, en hebben de fabrikanten vaak "overjarige" onderdelen over, zonder "commerciele" verpakking.
Sterker nog, fabrikanten kopen meer in dan nodig, om aan de juiste kortingen te komen, en alles wat niet nodig is gaat de grijze markt op!
BikerBas2
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1610
Lid geworden op: zo 4 januari 2009, 22:55
Mijn mountainbike: Trek 9.8 Procaliber of Merida Big Nine XT black

Mmm,
Volgens mij verkoopt 12go Fox-vorken van het model 2010 (met grijze stickers). Dus dan gaat die vlieger niet op.
Maar misschien zie ik dat niet goed.
Bas
Bakkerrrr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: do 18 juni 2009, 20:35
Mijn mountainbike: BMC Fourstroke 02

Ik zag bij 12go een Sid team 2009 voor 339 euries te koop staan. Goedkoper heb ik hem nog niet kunnen vinden nieuw op het internet, of kan het nóg goedkoper?
Het wordt al met al een dure hobby zo...
Kacheltje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 340
Lid geworden op: za 10 oktober 2009, 22:31
Mijn mountainbike: heeft 2 wielen!

BikerBas2 schreef:Mmm,
Volgens mij verkoopt 12go Fox-vorken van het model 2010 (met grijze stickers). Dus dan gaat die vlieger niet op.
Maar misschien zie ik dat niet goed.
Bas
Volgens mij heb biker-bas er niet zoveel vertrouwen in? Waarschijnlijk gwn iemand die een ander vorkje in ze bike wilde (RLC ofzo) en dat ze die ander gewoon verkopen.

Als dat niet gedaan werd zal je bij geen enkele fietsenboer een onderdeel gelijk bij koop kunnen aanpassen, lijkt me niet handig.
Scott Scale Elite 29 / Full XT / DT Swiss / FOX RL / Magura
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4130
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

BikerBas2 schreef:Mmm,
Volgens mij verkoopt 12go Fox-vorken van het model 2010 (met grijze stickers). Dus dan gaat die vlieger niet op.
Maar misschien zie ik dat niet goed.
Bas
Die vorken zijn dus ergens in maart geproduceerd en bij de fabrikant beland. Kunnen ze makkelijk nu in de winkel iggen. Het zijn geen restpartijen dit.
BikerBas2
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1610
Lid geworden op: zo 4 januari 2009, 22:55
Mijn mountainbike: Trek 9.8 Procaliber of Merida Big Nine XT black

Kacheltje schreef:
BikerBas2 schreef:Mmm,
Volgens mij verkoopt 12go Fox-vorken van het model 2010 (met grijze stickers). Dus dan gaat die vlieger niet op.
Maar misschien zie ik dat niet goed.
Bas
Volgens mij heb biker-bas er niet zoveel vertrouwen in? Waarschijnlijk gwn iemand die een ander vorkje in ze bike wilde (RLC ofzo) en dat ze die ander gewoon verkopen.
?
Ik heb gewoon vertrouwen in de zaak. Ik wil alleen maar aangeven dat het geen 2009 vorken kunnen zijn vanwege de grijze stickers. Alleen maar beter; je krijgt de 2010 versie. Het is dat het een dure tijd is, maar voor 499,- zou ik het wel weten.
misterpd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: di 10 november 2009, 20:24
Mijn mountainbike: Haibike Edition RX

Ik heb zelf mij Haibike Edition RX bij 12gotrading.nl gekocht.

Service is beetje matig, maar opzich wel voldoende.
Geen idee gehad dat ze mij iets probeerde aan te smeren.
Prijzen van de bikes zijn erg scherp geprijsd!

Ik kan deze site vanwege de scherpe prijzen absoluut aanraden!!
Waarom zijn er mensen die altijd waarom zeggen..? Waarom toch.?
Lexxxie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 2 november 2009, 14:02
Mijn mountainbike: Haibike Hai Edition RX
Contacteer:

Een aantal weken geleden ook de Haibike Edition RX (zwart/wit) via 12go trading gekocht. Een aantal dagen na de bestelling had ik de bike binnen, helemaal top. Helaas was dit te mooi om waar te zijn aangezien het ging om de Edition RC i.p.v. de RX.

Na een belletje werd de RC 3 dagen later opgehaald. Na ruim 8 dagen niets meer gehoord te hebben maar weer eens bellen. Bleek dat ze alleen nog de bruin/witte versie op voorraad hadden, de zwart/witte versie kregen ze deze week weer binnen.

Al met al ben ik weken verder en helaas nog geen bike te bekennen. Hopelijk komt deze morgen/overmorgen binnen.

Service is dus niet helemaal top, maar de prijzen zijn zeer scherp.
svkaster
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: do 12 maart 2009, 14:08
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Alloy 1 2013
Contacteer:

Zag net dat bij 12go trading de Avid juicy 7 weer in de aanbieding zijn voor 149,00 euro :-D

Heb deze zelf in feb dit jaar ook bij hen gekocht voor 150 euro.
heb toen mijn jucy 3.5 van mijn Scott vervangen voor deze en ze lopen niet meer aan :-q
Zag ergens anders op het forum dat iemand deze ok besteld had bij hen, maar had ze terug gestuurd omdat ze niet goed waren.

Ik heb er in ieder geval goede ervaringen mee wat ik tot nu toe bij en besteld heb :winkie:
m.v.g

Stefan
SCRene
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: di 29 september 2009, 12:53
Mijn mountainbike: Is nooit klaar.

Hier ook goede ervaring met 12go trading , wel eens wat kleding besteld en netjes op tijd binnen.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

site is zkr vooruit gegaan! heb er me fiets gekocht en koop er regelmatig nog wel is wat. ik ga wel altijd langs! het blijft gewoon een zaak waar je zelf moet weten wat je zoekt zodat ze je nix wijs kunnen maken. heb idd vaker gemerkt dat de hele toko draaid om verkopen..
life starts @ 150bpm...
MennoE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 1 maart 2009, 10:31
Mijn mountainbike: Trek8000
Contacteer:

Hmm Witte Avid Elixers complete set voor 149,- http://www.12gotrading.nl/onderdelen/re ... r_actieset" target="_blank

Ziet er wel lekker uit :roll:
carcept
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: di 15 september 2009, 22:35
Mijn mountainbike: Trek 69er / Beone karma 1.0

Mooie prijs!!!

Zal ik het doen???
Make it your own:
timbo16
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 957
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 14:23
Mijn mountainbike: Crosser voor offroad
Contacteer:

Ik heb ze vandaag besteld de Elixir R, ben benieuwd wanneer ze binnenkomen.
Hopelijk snel. :D
Flanders cx
Cube Litening super HPC race, sram red
Plaats reactie