Hibike.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Ik had min of meer dezelfde situatie, even gebeld en kreeg meteen het aanbod de bestelling in twee delen te verzenden, zonder bijkomende kosten. Naar mijn Duitse adres, dat wel.
Vorsprung durch Pedantik.
Mike123
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 940
Lid geworden op: ma 7 oktober 2013, 23:13

Alien schreef: za 10 november 2018, 19:04 Ik had min of meer dezelfde situatie, even gebeld en kreeg meteen het aanbod de bestelling in twee delen te verzenden, zonder bijkomende kosten. Naar mijn Duitse adres, dat wel.
Bij mij kwam al snel weer een bericht dat ik gewoon dan 2x verzendkosten moest betalen. Punt. Nederlands adres.
Dan wacht ik wel.
Glekke
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 14 juli 2019, 16:15

Wil te kleine schoenen retourneren.Je moet dus een 1 aanvinken voor het artikel en de reden aanduiden in het retourportaal.Dan moet je ook aanvinken een 5,... euro om retour buitenland.En hoe zit da dan me die 10 euro retourkosten ?
Gebruikersavatar
Konabud
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 september 2019, 00:45
Mijn mountainbike: Kona Honzo '20

Dinsdagochtend een paar Five Ten Freerider dlx besteld, eind van de ochtend (donderdag) bezorgd. Snel geregeld en mijn eerste paar zit als gegoten.
Gebruikersavatar
Konabud
All rounder
All rounder
Berichten: 107
Lid geworden op: ma 23 september 2019, 00:45
Mijn mountainbike: Kona Honzo '20

Vandaag voor drie tientjes de Joe blow Mountain besteld. Benieuwd wanneer ie komt.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik zit al 14 dagen te wachten tot ik mijn geld terug krijg. :~
Philippos
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: za 8 augustus 2020, 10:39

Een beetje wisselende ervaring.

Artikel op voorraad over 3 weken. Prima. Afgerekend, mail ontvangen waarop stond dat het 10 weken zou duren. Niet helemaal waar ik op zat te wachten.

Mail gestuurd. Een dag later reactie. Dezelfde dag reactie gestuurd dat ik de koop wil ontbinden. Dezelfde dag reactie terug met akkoord en de volgende dag het geld terug.

Nou hoefde ik niet iets terug te sturen wat eerst gecontroleerd moest worden, maar ik heb erger meegemaakt.

Negatief was dat het niet duidelijk is hoe het precies met de voorraden zit.

Op een losse vraag over een levertijd van een ander artikel heb ik nooit antwoord ontvangen.

Beetje wisselende ervaringen dus
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Ik denk dat je onduidelijkheden omtrent levertijden momenteel de detailhandel moeilijk kunt aanrekenen.
Vorsprung durch Pedantik.
Gebruikersavatar
Smithy
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 11 december 2017, 16:07
Mijn mountainbike: Smithy Serotone, Salsa Spearfish, Ragley Piglet, On-one Inbred, Genesis High latitude

Hoe zijn de ervaringen op dit moment? Ik heb hier nog nooit iets besteld, maar zie wel wat interessante dingen die op voorraad lijken te zijn...Dat is al heel wat tegenwoordig. Of is het zo'n toko die doodleuk meldt dat ze niks in het schap hebben liggen ná je op de bestelknop hebt gedrukt?
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 574
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Mijn 2e bestelling is onderweg, ze zijn niet heel snel met uitleveren / verzenden maar, So Far So Good :-q
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Iemand recente ervaring met de snelheid van hibike?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 686
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Onlangs wat spullen besteld. Aantal was op voorraad, één item had een week levertijd. Uiteindelijk duurde het bijna drie weken. Wist op voorhand dat het wat langer zou duren dus vond het niet erg.
Nolly
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: za 1 januari 2022, 23:35

Voor mijn trip naar Winterberg een paar spullen besteld. Deze waren allemaal op stock, alsook zouden ze geleverd moeten worden binnen de 2-5 werkdagen. Helaas is dit alles behalve het geval.

15Juni: Bestelling gedaan.
17Juni: Betaling pas goedgekeurd, en pakket verstuurd.
22Juni: GLS geeft nog steeds aan dat Hibike een pakket heeft aangemaakt, maar nog niet overhandigd.
Vervolgens maar een mailtje gestuurd, voor verdere informatie, aangezien ik dat weekend vertrok.
23Juni: Mail van Hibike dat ze een onderzoek gaan opstarten, aangezien het pakket vermoedelijk verloren is. Zij/GLS gingen me op de hoogte houden met de stand van het pakket
28Juni: Nog steeds geen antwoord van hun, of van GLS.
Heb bij deze maar een mailtje gestuurd dat ik niet blij ben met hun aanpak, en dat ze maar een nieuw pakket moeten opsturen
en hun plan trekken met hun verloren pakket, of een refund krijg, zodat ik deze spullen op een ander kan kopen.
*wordt vervolgd.
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

Een eerdere ervaring bij Hibike over levertijd (en dat lees ik hier ook terug) en toen lang gewacht op onderdelen, op 3 augustus toch een longsleeve en short van Leatt besteld. Levertijd 3-7 dagen volgens de site. Ach, ik had er geen haast mee. Ik was al blij dat zij de kleding hadden in de juiste maat en voor een nette prijs.
Duurde een dikke week voordat ik bericht kreeg van verzending en daarna nog bijna een week voor het pakje op de mat lag. Mag dus niet klagen.
Plaats reactie