futurumshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Je geeft duidelijk aan dat je de schoenen gebruikt hebt.
Dan ben je ook nog zo dom om ze met schoenplaatjes terug te brengen.
Dus ze zijn 2de hands, en dat Futurum dat niet meer terug neemt is vrij logisch.
Je had ze eerst moeten passen binnenhuis, dat staat ook volgens mij in de voorwaarden.
Verder heb ik alleen maar goede ervaringen met Futurum.
Laats voor de race een nieuwe computer gekocht .
Het ontvangen heeft wel iets langer geduurd dan normaal maar daar heb ik 2 excuus mails over gehad .
Als compensatie een paar Coolmax sokken gratis op gestuurd gekregen.
Dus wel goede service naar mijn iedee.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

cisco schreef:Je geeft duidelijk aan dat je de schoenen gebruikt hebt.
Dan ben je ook nog zo dom om ze met schoenplaatjes terug te brengen.
Dus ze zijn 2de hands, en dat Futurum dat niet meer terug neemt is vrij logisch.
Je had ze eerst moeten passen binnenhuis, dat staat ook volgens mij in de voorwaarden.
Verder heb ik alleen maar goede ervaringen met Futurum.
Laats voor de race een nieuwe computer gekocht .
Het ontvangen heeft wel iets langer geduurd dan normaal maar daar heb ik 2 excuus mails over gehad .
Als compensatie een paar Coolmax sokken gratis op gestuurd gekregen.
Dus wel goede service naar mijn iedee.
Ben ik het mee eens, eerst passen en dan de plaatjes eronder. En vooral niet terugbrengen met de plaatjes er nog onder, staat een beetje lullig. Ik heb idd ook alleen maar goeie ervaringen met Futurum, heb zelfs net weer een Buff sjaaltje besteld :-D Heb ooit is een helm bij ze besteld die achteraf niet paste, na uitvoerig bekijken van de helm hebben ze die toch teruggenomen en het geld teruggeven.
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

meermalen iets besteld en ook tevreden.

zou niet blij zijn als ik iets zou bestellen dat zichtbaar gebruikt is.............
Focus79
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: di 7 oktober 2008, 08:55

Geinig hoe een `slechte ervaring met`-topic, uitdraait op een pro-futurumshop topic :-D
nico van wunsel
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: za 16 augustus 2008, 09:51

ik ben er niet tevreden over

bestelde er een shimano wielset
betaalde deze met visa (99 euro)

geld gaat af rekening
krijg daarop een mail van hen met de melding : produkt is uitverkocht kan pas terug in juli geleverd worden

ik vraag wat is uw alternatief? : zij weer: mavic crossride 159 euro
verschil in prijs vond ik te groot, maar ze gaven geen korting
ik vraag hen om deze promo dan ook te verwijderen van hun site omdat ze deze wielen toch niet kunnen krijgen
maar nee ze blijven mensen zo beetnemen (vind dit beetnemen)

nu vraag ik mijn centjes terug
dit kan maar:
heb er wel een hele maand op moeten wachten

kwa service vind ik dit maar zeeer pover hoor
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

In 1 ding moet ik Nico gelijk in geven.
De site moet soms beter ge-update worden.
Dat was dus ook het geval met mijn computer voor de race.
Niet op voorraad hebben van het product, maar het wel op de site vermelden als voorraad .
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
svkaster
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: do 12 maart 2009, 14:08
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Alloy 1 2013
Contacteer:

Futurumshop is zo ongeveer mijn huis leverancier voor spullen voor de fiets en voor het hardlopen. Ze pretenderen de laagste prijs te hebben, dat is niet altijd het geval, maar als je hun email met de site waar het goedkoper is dan krijg je het bij hun ook voor dezelfde prijs :-q

Verder leveren hun bijna altijd de volgende dag, en ze sturen de zending via TNT zodat je de post kunt tracen. verder vindt ik de verhalen hierboven erg vreemd. Ik had laatst een wielset Mavic crossmax ST Disk besteld en deze was niet binnen een week leverbaar, en ze hebben daar mij meerdere malen voor gebeld met excuses, en hebben er een aardigheidje bij gedaan toen hij na twee weken werd uitgeleverd. :winkie:
m.v.g

Stefan
hopla
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 18 maart 2009, 16:33

Wellicht kan de topicstarter ook weer eens reageren?

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Futurum. Onlangs het WK shirt van Balan besteld en het bleek een maatje te klein na het passen. Dus teruggestuurd met de vermelding dat ik een maatje groter wilde. Had toen wel een mailtje verwacht met de opmerking wat de "extra" verzendkosten zouden zijn, maar die kwam niet. M.a.w. het is dus kostenloos geruild. Super service vind ik dat.
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

hopla schreef:Wellicht kan de topicstarter ook weer eens reageren?
Topicstarter heeft nu 10 paar sokken aan, nu passen de schoenen prima :-q :-D
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

svkaster schreef:Futurumshop is zo ongeveer mijn huis leverancier voor spullen voor de fiets en voor het hardlopen. Ze pretenderen de laagste prijs te hebben, dat is niet altijd het geval, maar als je hun email met de site waar het goedkoper is dan krijg je het bij hun ook voor dezelfde prijs :-q
Hebben ze dat ook ergens staan? Of bedoel je alleen de artikelen waarbij aangegeven staat 'laagste prijs garantie'?
svkaster
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: do 12 maart 2009, 14:08
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Alloy 1 2013
Contacteer:

Officeel is het dacht ik alleen voor artikelen waar "de laagste prijs" bijstaat. Maar ik stuur ze ook een mail bij artikelen waar dit niet bij staat. De reden dat ik het dan niet bij die anderega halen is dat ik het een prettig bedrijf vindt met goede service. Tevens geven hun altijd 2 jaar garantie op fietscomputers en andere aparaten. :-q
m.v.g

Stefan
AARDMENS
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 732
Lid geworden op: wo 14 september 2005, 21:08
Mijn mountainbike: bugatti blue Pronghorn alu ht volledig XT

Bestelling gedaan van verschillende producten, pakketje ontvangen. Is het pakketje niet compleet. Dus op internet kijken naar de de bestelling, staat er order afgerond en verzonden. Op de pakbon staat wel dat de rest wordt na gezonden.
Vind het vreemd dat ze er dan bij zetten dat de order is afgerond, ipv dat er nog wat in back-order staat. Hun voorraad vermelding is dus ook niet up-to-date te noemen.
Dus vanavond maar ff een mailtje gestuurd waarom der order is afgerond, terwijl er nog iets in back-order staat.
Afronden is er dan toch nog niet bij?
Hillclimber
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 475
Lid geworden op: zo 6 februari 2005, 14:11
Mijn mountainbike: SCOTT Scale Ltd.7,2kg, SCOTT Spark Team 9,15kg & ISAAC Sonic Ltd. 6,4kg
Contacteer:

Het is jammer dat een shop als deze op deze manier negatief in het daglicht gesteld wordt.
De topicstarter heeft plaatjes onder de schoenen gemonteerd en gebruikt. Ze verkeren dus niet meer in nieuwstaat. Dat hij geïrriteerd is snap ik maar zoals hierboven al eerder aangaven komt het neer op eigen schuld dikke bult.

Mijn ervaringen met Futurumshop zijn 100% oke. Zelfs na het 2 maanden gebruiken van een Polar gratis een batterij opsturen omdat deze al leeg was. Topservice!
Ik doe het 2x per dag en de rest naar behoefte
svkaster
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: do 12 maart 2009, 14:08
Mijn mountainbike: Cannondale F29 Alloy 1 2013
Contacteer:

Das grappig, die matterei van mij was al na twee dagen leeg, ze hebben wel direct een nieuwe gestuurd :-q

Ik ben tot nu toe nog altijd 100% tevreden geweest over hun :winkie:
m.v.g

Stefan
Ritchy
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 212
Lid geworden op: wo 31 januari 2007, 15:29
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO

Ik heb zelf ook alleen maar goede ervaringen met Futurumshop. Ik ben wel voorzichtig met het bestellen van kleding, ik vind niets zo irritant als spullen terug moeten sturen omdat ze niet passen. Desnoods eerst maar ff, als het mogelijk is, passen bij een winkel.
Pedal damn it!
Plaats reactie