futurumshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Voor mij de meest klantvriendelijke winkel in NL.
In al de jaren dat ik er bestel gingen ze meerdere keren meerdere stappen verder om zaken tot een perfect resultaat te volbrengen.
Zit zelf in een moeilijke fase en dan dit op mijn deurmat beurt me echt op.
Geeft me weer energie en geloof in mooie kant der mensheid.
Dit soort sieraden in het leven maken het beter.
Dank futurum.
Tot de volgende bestelling.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

svaiy schreef:Erg tevreden over deze shop. Geen verzendkosten en vrijwel altijd binnen 24u in huis.
Ik ben op zich ook tevreden over deze webwinkel, maar dat 'geen verzendkosten' daar adverteren ze wel mee, maar dat gaat toch niet helemaal op hoor...die kosten zitten toch echt in de prijs van de artikelen doorberekend. Niet dat ze superduur zijn, maar ze zijn ook niet altijd de goedkoopste; hun kosten voor verzending moeten natuurlijk wel ergens vandaan komen.

En @Hansdegebruiker: als ik al je post hier zo lees, moet jij gewoon met een reclamewagen van Futurum inclusief een megafoon door het land gaan rijden...niemand zo enthousiast als jij volgens mij! :D
Erik76
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 30
Lid geworden op: vr 17 april 2015, 21:01

Elke keer dat ik hier iets heb besteld, meteen de volgende dag geleverd. dit is een eventueel prijsverschil mij wel waard.

Onlangs latex binnenbanden besteld waarvan 1 lek tijdens monteren. Even gebeld en zonder te vragen, meteen een nieuwe ontvangen.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ook wederom weer prima geleverd. Zondagavond laat besteld en dinsdag in huis. :-q
Gerwinator
All rounder
All rounder
Berichten: 109
Lid geworden op: do 8 maart 2012, 22:06
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Snelle levertijd en prima service. Geen moeilijk gedoe in geval van omruilen, wordt altijd netjes afgehandeld.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Knalaanbieding: Vaude Minaki (winter)shorts voor 69 euro! :-q Had er al eentje en nu nog eentje erbij! Kosten bij de meeste shops toch tegen de 100 euro
kontroll
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: do 5 november 2015, 20:03
Mijn mountainbike: Grand Canyon AL SL 6.9 (2016)

Teasi Pro (pulse pack) besteld.

Op donderdagnamiddag besteld, vrijdagnamiddag al geleverd (BE), zaterdag al mee gaan fietsen :winkie:
Uitstekend dus!

De bijgeleverde stroomadapter bleek helaas stuk (opladen via USB lukte wel)
Kan FuturumShop uiteraard niks aan doen, zit in de gesloten verpakking.
Even een mailtje naar FuturumShop, en ze sturen zonder problemen een nieuwe stroomadapter op.

Prima service, smaakt naar meer :-q
Gebruikersavatar
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 09:24
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

3 weken besteld, verwachte levertijd al 2 keer uitgesteld.........
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Waarom wil je 3 weken bestellen? :tong
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2016
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

KleinPalomino schreef:Knalaanbieding: Vaude Minaki (winter)shorts voor 69 euro! :-q Had er al eentje en nu nog eentje erbij! Kosten bij de meeste shops toch tegen de 100 euro
Nu enkel nog in XL :D

Wel 2 evoc biketravel bags in no-time binnen tegen prettige prijs!
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik heb er al twee gelukkig. :tong Erg fijne en warme korte winterbroek! :-q voor Vaude!
Gebruikersavatar
Morsbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 8 augustus 2012, 09:24
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.7

KleinPalomino schreef:Waarom wil je 3 weken bestellen? :tong
:lol: omdat 4 uitverkocht was .. :bier:
Vaak bu-j te bange!

Mijn bike
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Futurumshop is niet altijd de goedkoopste voor onderdelen maar met kleding steken ze er voor mij qua service er met kop en schouders boven alle webshops uit. Hoor van iedereen die er wat koopt ook alleen maar positieve ervaringen.

Laatste twee ervaringen:
Begin april drie paar schoenen besteld. Paar dat ik graag wou waren oranje en was de laatste maat dus met leuke korting.
Omdat maat lastig in te schatten is ook maar van 1 ander merk twee verschillende maten schoenen besteld.
Bij thuiskomst blijkt dat Futurum een vrouwenschoen heeft gestuurd omdat deze verkeerd was gelabeld.
Kreeg zonder ook maar een euro over te hebben gemaakt juiste paar schoenen opgestuurd. Helaas bleek dat deze ook niet goed paste dus heb alles maar retour gestuurd.

Vorig jaar mei paar GripGrab handschoenen gekocht bij Futurum. Fiets in alle jaargetijden met verschillende handschoenen en meerdere setjes.
Afgelopen week blijkt dat de stof bij mijn duim van de shark lange vinger handschoen begint los te laten.
Heb de handschoenen hoogstens 3-4 maanden gebruikt. Gisterenavond een mail gestuurd met foto's erbij en vanmiddag reactie terug dat er nieuw paar onderweg is.

Dit noem ik nog eens service!
Gebruikersavatar
Remy_ams100
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1538
Lid geworden op: di 14 december 2010, 13:01
Mijn mountainbike: Cube AMS 100 (2010 / B&G) & een Cube SL Cross (2010) cross-hybride
Contacteer:

Wederom een goeie keus gemaakt om bij Futurum op de "Bestelknop" te rammen ...
Omdat m'n LBS weinig keuze had qua helm, toch maar de stap genomen om een helm "in de blind" te kopen. Hierbij de keuze op Futurum laten vallen, wegens de positieve verhalen over het eventueel omruilen van een helm mocht deze niet naar zin zijn.

Wat ook erg lekker is: "Vandaag besteld, morgen in huis" ... TOP ! :-q
Inmiddels de helm binnen, en gelukkig ... hij zit alsof hij gegoten is ! (Mavic Crossmax Pro, in het niet zo gek opvallend geel met zwart :winkie: ). Terugsturen is gelukkig niet van orde in mijn geval, sterker .. je zal met geweld de helm van mn hoofd af moeten slaan als je hem perse wil hebben .. :winkie:

Tevens een Spiuk Spicy (Bril met Fotochromatische lenzen << Fotogrommanogwat-meekleurende glazen in ieder geval :winkie: ) , in het geel en zwart mee laten komen ...

Al met al .. tot nu toe niet geheel ontevreden met de gang van zaken bij Futurum ! (En ik geloof ook niet dat mocht er wat misgaan in de garantieperiode, Futurum moeilijk gaat doen ...)
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ook hier wederom kudos voor Futurum. Leuke Fox kledingset voor mijn zoon op de kop getikt en zelfs voor een scherpere prijs dan de Duitse of Engelse shop - Ranger shorts voor 52 euro bij andere shops 60 euro! En dan ook nog gratis thuis op de volgende werkdag. Topper weer! :-q
Plaats reactie