Shimano SLX ome Ali

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Pieter O
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: vr 12 juni 2020, 11:44
Mijn mountainbike: Bird Aeris AM9

Ik ga binnenkort een frame opbouwen (Bird Aeris 9, waar later nog een show onderwerpje voor wordt gestart) en daar wil ik graag aandrijving voor hebben. De loopfiets optie heb ik aan de kant geschoven.

Nu zat ik aan Shimano SLX te denken qua niveau. Lekker rationeel, niks fansy. Ik rijd ook al een Skoda Octavia.
Al zoekende zag ik bij ome Ali complete SLX 1x12 sets voor 250 E en met remmen 367 E. (exclusief tamelijk hoge verzendkosten)
Ik heb niks kunnen vinden wat deze kwaliteit/prijs verhouding overstijgt. Ook als je Sram meeneemt (niet goedkoop bij Ali)
Weet iemand een nog betere deal?

En nu de gebruikelijke Ali vraag: Heeft iemand ervaring met deze deals en betrof het ook echt Shimano SLX?
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29963
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ik zou Shimano altijd bij een Duitse webshop kopen, ondanks dat ik vaak iets bij Ali koop.
Dan heb je ook een goede prijs en in geval van garantie is D toch iets dichterbij dan CN.
En bij de Ali prijzen moet je wel je land (evt compleet adres) goed invullen voordat je naar de prijs kijkt. Ali rekent de prijs van het importeren dan voor je uit, zodat er later geen invoerrechten, heffingen en btw bij komen. (Prepaid)

Zomaar wat voorbeelden, incl verz. niet duurder dan Ali
https://www.bike-discount.de/en/shimano ... 0-51-clamp

https://www.bike-discount.de/en/shimano ... -brake-set
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Pieter O
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: vr 12 juni 2020, 11:44
Mijn mountainbike: Bird Aeris AM9

Prima prijzen idd. Dan zou ik iig liever in DL kopen idd.
Bedankt voor de tip!
Plaats reactie