bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
wesleythomas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: wo 23 september 2009, 18:01
Mijn mountainbike: Landgraaf

Merijn. schreef:
Merijn. schreef:Zendingen uit het buitenland worden volgens mij door DHL standaard niet bij buren afgegeven. Zelf zondagavond laat (13e) bestelling geplaatst, 15e verzendinformatie ontvangen en staat sinds gisteren op 'aangemeld' bij DHL. Ik verwacht eigenlijk later vandaag de update dat hij in NL is aangekomen en morgen wordt bezorgd. (hopelijk)
Update:
In dit geval was een praatje met de bezorger misschien idd handig geweest... :-{ (overigens ken ik de meeste die bij ons aan de deur komen inmiddels ook wel aardig.. :oops: )
Volgens T&T van DHL is het pakketje zaterdag om 11:58 bij ons thuis afgeleverd en is er zelfs voor getekend, maar aangezien ik hem eigenlijk vrijdag had verwacht, was er nu door andere verplichtingen de hele dag niemand thuis.
Hoe dan ook: alle directe buren gevraagd, maar niemand heeft een pakketje in ontvangst genomen. DHL gebeld en die houden vast aan dat het is afgeleverd, met het advies om dan maar via de webshop een onderzoek te laten starten.

Binnen 10 minuten na het telefoontje met Bike Discount al formulier in de mail en zij starten een onderzoek op met DHL. Uitkomst wordt 1 van deze drie:
- pakketje komt alsnog boven water
- bestelling wordt opnieuw verzonden
- krijg m'n geld terug.

Even afwachten hoe rap dat onderzoek gaat, maar tot zover dikke prima voor de service van Bike Discount. :-q
Is je pakketje nog gevonden?
Wir wollen leben!
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

wesleythomas schreef:
Merijn. schreef: ...
Is je pakketje nog gevonden?
Toevallig wel..
Had ik vanochtend net Bike-Discount zover dat ze de order een 2e keer opsturen, kreeg ik vanmiddag berichtje van m'n vriendin dat er iemand aan de deur was geweest om het pakket af te geven. Wat blijkt:
Het was in de straat achter ons afgegeven, die man heeft het een kleine 3 weken in huis gehad en bedacht nu dat hij misschien toch eens moest kijken of wij thuis waren... Ondertussen had hij het pakket wel open gemaakt, waarschijnlijk contact gehad met DHL, maar ik denk dat DHL het niet weer op wilde halen (dat deel was hij niet zo duidelijk over), dus toen is hij toch maar die 100 meter gaan lopen om het bij ons af te geven. :roll:

Gelukkig vanmiddag telefonisch het 2e pakketje nog kunnen cancellen, anders had ik daar weer mee gezeten...

Samengevat:
Plusje voor de service van B-D.
Onvoldoende voor DHL en minnetje voor de achterbuurman...
MK72
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 1 september 2017, 00:56
Mijn mountainbike: Gitane Rocks 3.0

Met dank aan dit topic heb ik ook maar wat besteld bij Bike-Discount.

Vorige week een Rock Shox 30 Gold RL voorvork en een remmensetje Shimano Deore BR-M6000 besteld. Na een klein weekje alles in huis met vanaf het begin tot het eind keurige informatie over de voortgang. Meeste tijd zat in het wachten op de Paypal betaling.

In ieder geval is mijn ervaring zeer positief bij deze bestelling,... daarnaast heeft mijn Gitane bike een flinke verbetering ondergaan en dat is het belangrijkste tenslotte. :-D
Laatst gewijzigd door MK72 op di 12 september 2017, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Vrijdag banden bij ze besteld NoNo 2.35 Addix en maandag in huis.
Lekker snel en met afstand de goedkoopste.
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Ze zijn wel vlot de laatste tijd bij Bike-discount , woensdag avond besteld en vrijdag morgen al in huis :-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
ducatif1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 20 november 2011, 12:42
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced Pro-2 29 model 2021
Contacteer:

Yep..snelle levering: hier zondagavond besteld.. en vandaag (woensdag) al binnen
rikkieking
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: do 1 augustus 2013, 11:55

gisteren om 13:00 besteld, vandaag om 10:30 al binnen...geleverd door DPD, betaald met Paypal
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Zo snel heb ik nog nooit een pakketje vanuit Duitsland binnen gekregen.
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Niet? DPD is echt snel.
Afgelopen week 2 vorken gekocht via Ebay vanuit Duitsland, en beide waren de dag na verzending al binnen :-q
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Super shop, mooie prijzen en snelle levertijden.
Dinsdagavond bestelling gedaan en vrijdag geleverd :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Weet iemand hoe die price-inquiry werkt bij Bike-Discount? Je kunt de boel invullen en op slaan, maar vervolgens gebeurt er niet zoveel. Ik ben gewend dan een mail te krijgen met een prijs en een code die je kunt invoeren bij bestellen. Werkt dat hier ook zo?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
remco1b
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 301
Lid geworden op: di 19 augustus 2014, 09:22
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel

Bij bike-discount moet je bestellen en dan gelijk een aanvraag doen. Betaling moet dan op basis van bank overschrijving. Wanneer hun akkoord zijn krijg je een nieuwe rekening en wanneer je deze betaalt word alles verzonden.
Wanneer je beter wordt doet het niet minder pijn. Je gaat alleen harder.
Cannondale Scalpel
http://www.strava.com/athletes/1001097
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Aha, ik snap m! Thanks! Wel een wat afwijkende manier...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Ik had het betaald met de creditcard een gedeelte wat ik als prijs verlaging stond gereserveerd, de bestelling werd wel direct opgestuurd en de reserveringbwerd er na een x tijd afgehaald.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Zal er vandaag nog eens naar kijken. Ben nog op zoek naar setje elleboogbeschermers.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Plaats reactie