bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

maaf2 schreef:Wat zijn we toch verwend tegenwoordig
:-q
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Als het gaat om een spoedgevalletje, dan kun je gewoon bij NL webshops bestellen.
Mantel bijvoorbeeld; 's avonds voor 22:00u besteld, de volgende dag op de deurmat.
Betaal je wel een andere prijs maar het is maar net wat je op een bepaald moment het belangrijkst vindt.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Gisterenavond avond een flinke order geplaatst, alles was direct leverbaar, ben benieuwd of het nog voor het weekend geleverd wordt (DPD)
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Donderdag de 26e een order geplaatst.
Vandaag de verzendmail ontvangen. Een volle week later dus.
Het heeft gelukkig allemaal geen haast en had hier al een beetje rekening mee gehouden ivm de feestdagen.
Voor spoedgevalletjes kun je er beter niet op gokken.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Prulleman schreef:Gisterenavond avond een flinke order geplaatst, alles was direct leverbaar, ben benieuwd of het nog voor het weekend geleverd wordt (DPD)
Dus woensdagavond bestellen en vrijdag leveren vanuit Duitsland.
Ik zou het knap vinden.

Verder ben ik erg tevreden over Bike-discount.
Had alle lagers nodig voor m'n Cube AMS en het is totaal niet duidelijk wat je dan allemaal nodig hebt. Een mail gestuurd en alle onderdelen keurig in aanklikbare links in een reply op dezelfde dag gekregen. Er miste 1 onderdeeltje in de lijst maar dit had ik zelf zo aangevuld.
Erg goede service.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Elvander schreef:
Prulleman schreef:Gisterenavond avond een flinke order geplaatst, alles was direct leverbaar, ben benieuwd of het nog voor het weekend geleverd wordt (DPD)
Dus woensdagavond bestellen en vrijdag leveren vanuit Duitsland.
Ik zou het knap vinden.

...
Dat was inderdaad een beetje optimistisch :roll: (maar in theorie prima mogelijk, alleen niet bij b-d.de)
zaterdag status packed
zondag DPD aangemeld
waarschijnlijk vandaag ergens overgedragen aan DPD
verwacht wo of vrijdag levering, donderdag zal wel niet :)
rokl
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2300
Lid geworden op: zo 1 mei 2011, 16:28

Mijn ervaring is dat DPD het ergste is wat je kan overkomen. Voor mij reden genoeg om bij een webshop die met DPD samenwerkt niets te bestellen.
Mijn bikes: Merida Big.Nine 3000-D Lite (2013-2021); Grand Canyon CF SL 8.9 (2016-); Scott Spark 910 (2020-)
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Nou.. ondertussen lijkt DPD nog niks te hebben ontvangen, dus nu laat de shop het toch wel een beetje afweten, of zou DPD daar maar 1x per week orders ophalen
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Wat spullen op 4 mei besteld. Order packed op 5 mei.
Verzendmethode DHL gekozen.
Spullen zijn op transport. (Statusupdate track en trace 6 mei)
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Goed plan voor de volgende x :bier:
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

Inmiddels 5x iets besteld. Altijd binnen 3 werkdagen binnen gehad. Ook met dpd. :-q
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Vorige week wat besteld. Optie DHL gekozen. Binnen 3 dagen binnen.
Yeah Steel
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 4 januari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: Epic SWORKS 2023, Santa Cruz Hightower LT

Ik vind het een top webshop. Nog nooit problemen mee gehad afgezien van het feit dat het soms wat dagen later is dan de dag erop. Retouren worden ook netjes behandeld...
MTBArnhem
Gebruikersavatar
Pasqual
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 09:32
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPA 29
Contacteer:

Pffff ik had beter mijn eigen comment nog eens moeten lezen voor mijn laatste bestelling welke ik eind vorige week heb gedaan. Stom gekozen voor DPD en nu hebben ze er echt een zooitje van gemaakt en bij Bike-Discount lijkt ook een radio stilte te zijn.

Begon bij de DPD alweer dat ze de eerste poging niet eens zijn langs geweest met een rare melding in de T&T. Volgende dag was ik helaas niet thuis en had ik een briefje in de bus. Hier begint het geneuzel. In plaats van naar een pickup point te brengen in de buurt, stond er 1 op aan de andere kant van de IJssel waarvoor je moet omrijden en door de dagelijkse drukte makkelijk een uur onderweg bent om er te komen en terug hetzelfde. Dit terwijl de bezorger wel was begonnen met het schrijven van de naam van pickup point in de buurt maar dit had doorgekrast. Vervolgens gaat het pakketje niet naar pickup point maar terug naar het Depot. Om vervolgens nog erger te maken gaat het vandaar uit niet naar het pickup point maar gewoon gelijk terug naar Bike-Discount.

Contact met DPD gehad maar kunnen me niet helpen en krijg de melding doordat BD geen contact gegevens heeft meegegeven is het maar terug gegaan. Hallo DPD contact gegevens staan gewoon op het pakketje... en had al briefje in de bus. Waarom dan terug sturen...

Inmiddels ook poging om in contact te komen met BD maar nog geen reactie daar... terwijl pakketje vandaag terug is bij BD zonder dat ik het ontvangen heb.

Dit word echt geen DPD meer.... Ze noemen zich de Delivery Experts maar gaat inmiddels meer fout dan dat het goed gaat.

Nu alleen nog even hopen dat BD nog even antwoord en kijken of dit opgelost kan worden. Als ze maar niet opnieuw via DPD versturen... en dit keer maar voor de DHL kiezen.
Gebruikersavatar
Victor1977
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1010
Lid geworden op: za 4 november 2017, 21:12
Mijn mountainbike: Amsterdam

Pasqual schreef:Pffff ik had beter mijn eigen comment nog eens moeten lezen voor mijn laatste bestelling welke ik eind vorige week heb gedaan. Stom gekozen voor DPD en nu hebben ze er echt een zooitje van gemaakt en bij Bike-Discount lijkt ook een radio stilte te zijn.

Begon bij de DPD alweer dat ze de eerste poging niet eens zijn langs geweest met een rare melding in de T&T. Volgende dag was ik helaas niet thuis en had ik een briefje in de bus. Hier begint het geneuzel. In plaats van naar een pickup point te brengen in de buurt, stond er 1 op aan de andere kant van de IJssel waarvoor je moet omrijden en door de dagelijkse drukte makkelijk een uur onderweg bent om er te komen en terug hetzelfde. Dit terwijl de bezorger wel was begonnen met het schrijven van de naam van pickup point in de buurt maar dit had doorgekrast. Vervolgens gaat het pakketje niet naar pickup point maar terug naar het Depot. Om vervolgens nog erger te maken gaat het vandaar uit niet naar het pickup point maar gewoon gelijk terug naar Bike-Discount.

Contact met DPD gehad maar kunnen me niet helpen en krijg de melding doordat BD geen contact gegevens heeft meegegeven is het maar terug gegaan. Hallo DPD contact gegevens staan gewoon op het pakketje... en had al briefje in de bus. Waarom dan terug sturen...

Inmiddels ook poging om in contact te komen met BD maar nog geen reactie daar... terwijl pakketje vandaag terug is bij BD zonder dat ik het ontvangen heb.

Dit word echt geen DPD meer.... Ze noemen zich de Delivery Experts maar gaat inmiddels meer fout dan dat het goed gaat.

Nu alleen nog even hopen dat BD nog even antwoord en kijken of dit opgelost kan worden. Als ze maar niet opnieuw via DPD versturen... en dit keer maar voor de DHL kiezen.
Duidelijk geval van DPD die het voor de zoveelste keer !@#%%
Laatst kreeg ik ook iets van ze en ik stond voor de deur te wachten, zie ik hem langsrijden en even paar meter verderop stoppen. Na 10 seconden reed hij door. Die zelfde dag zag ik bij status dat adres gegevens niet klopten. Hoe dan?!?
Plaats reactie