bike-discount.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8036
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Mijn frustratie is het ook niet meer waard. Er zijn gelukkig ook webshops en plaatselijke fietsenmakers die wel Service willen leveren.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Weinig geode berichten hier. Ik heb ondanks mijn eerdere akkefietje, wat trouwens na veel vijven en zessen wel is opgelost, gisteren weer een bestelling geplaatst. Wel irritant dat ik 'Dynamic' smeermiddelen niet in Nederland kan vinden. Dus dan maar de grens over. Meteen een broek meebesteld die in de uitverkoop was en Bliss minimalist elbow pads. Erg beniewd hoe die gaan bevallen.

Edit, en keurig bezorgd vandaag (donderdag). Jammer dat ik gisteren ook dezelfde shorts bij Probikeshop.net voor 20 euro minder zag...ach ja, you win some, you lose some.
koendio
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 672
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 16:48
Mijn mountainbike: Canyon Grizl CF SL 7/ specialized Diverge
Contacteer:

zondagmiddag besteld, pakketje vanochtend keurig afgeleverd...
wel (standaard) optie DPD gekozen. Bij DHL geven ze aan dat het langer kan duren
Het leuke aan klimmen is dat er een afdaling volgt!!! (als je in het dal begint tenminste)
Gebruikersavatar
azazel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: zo 13 mei 2012, 17:34
Mijn mountainbike: Commencal META Power Trail en YT Capra 27,5 CF Pro Race

Cane Creek Balhoofset besteld. Gisteren besteld, vandaag binnen.
Prima webshop wat mij betreft.
The only time that I’m at ease is when I shred the trails between the trees.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

zo :o
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Zondag een Shimano Unzen U10 in de uitverkoop voor 5 tientjes op de kop getikt. Vandaag geleverd. Niets op aan te merken.
Gebruikersavatar
Yvan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 31 mei 2009, 12:59

Jurriaan schreef:Voor garantie afhandeling hoef je niet direct bij bike-discount te zijn.
Communicatie is moeizaam. Nauwelijks tot geen reactie van hun kant.
Inmiddels hebben ze het nog steeds niet geleerd met betrekking tot garantieafhandeling. Giro helm ligt sinds 31 augustus bij Bike-discount. 19 augustus hebben ze reeds contact opgenomen met Giro. Tot op heden nog geen bericht(!) dus weer een mail gestuurd. Ondertussen gelukkig een Giro Synthe aangeschaft.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Maar ligt de fout dan nu bij Giro of bij B.D? Is altijd wel moeilijk in te schatten. Als zij de klacht bij Giro neerleggen en die laten vervolgens weer lang op zich wachten.....
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Maar ligt de fout dan nu bij Giro of bij B.D? Is altijd wel moeilijk in te schatten. Als zij de klacht bij Giro neerleggen en die laten vervolgens weer lang op zich wachten.....
Gebruikersavatar
Yvan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 31 mei 2009, 12:59

Dat is nog even de vraag... BD heeft aangegeven voor ik de helm heb opgestuurd dat zij met 2-3 weken wel bericht zouden krijgen van Giro.
Peterlon
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 13 oktober 2014, 16:41
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur

Gisteren remblokjes besteld, vandaag keurig geleverd! (Maar ik woon in Dld!)

Groet, Peter
Zene
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: za 24 oktober 2015, 23:27

Zag dat ze ook een fysieke winkel hebben, iemand daar al geweest?

Is het zo dat wat ze te koop aanbieden op de site ze ook in de winkel hebben liggen aan zelfde prijs?
Gebruikersavatar
Yvan
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: zo 31 mei 2009, 12:59

Dice Oldskool schreef:Maar ligt de fout dan nu bij Giro of bij B.D? Is altijd wel moeilijk in te schatten. Als zij de klacht bij Giro neerleggen en die laten vervolgens weer lang op zich wachten.....
Update! Geen idee waar de fout ligt, maar ik heb deze week na het 10e mailtje en 3 telefoontjes het volledige aankoopbedrag terug gekregen. Chapeau! Misschien handiger dat er niet zo'n lange tijd en zoveel mails voor nodig waren maar uiteindelijk netjes opgelost.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Zaterdag gekocht, vrijdag met dhl geleverd. Niets mis mee.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
Mischa1970
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 29 september 2014, 18:21
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 300 TFS

Een troy lee designs shirt terug gestuurd, ik zag via track en trace dat het shirt vanmiddag bij hun binnen was en aan het einde van de middag stond het bedrag er al op. Verzendkosten waren voor hun rekening dus wat bij betreft een dikke pluim voor bike-discount.
Plaats reactie