Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: bike-discount.de
BerichtGeplaatst: wo 6 september 2017, 11:24 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Scott scale 910 2017
Merijn. schreef:
Merijn. schreef:
Zendingen uit het buitenland worden volgens mij door DHL standaard niet bij buren afgegeven. Zelf zondagavond laat (13e) bestelling geplaatst, 15e verzendinformatie ontvangen en staat sinds gisteren op 'aangemeld' bij DHL. Ik verwacht eigenlijk later vandaag de update dat hij in NL is aangekomen en morgen wordt bezorgd. (hopelijk)

Update:
In dit geval was een praatje met de bezorger misschien idd handig geweest... :-{ (overigens ken ik de meeste die bij ons aan de deur komen inmiddels ook wel aardig.. :oops: )
Volgens T&T van DHL is het pakketje zaterdag om 11:58 bij ons thuis afgeleverd en is er zelfs voor getekend, maar aangezien ik hem eigenlijk vrijdag had verwacht, was er nu door andere verplichtingen de hele dag niemand thuis.
Hoe dan ook: alle directe buren gevraagd, maar niemand heeft een pakketje in ontvangst genomen. DHL gebeld en die houden vast aan dat het is afgeleverd, met het advies om dan maar via de webshop een onderzoek te laten starten.

Binnen 10 minuten na het telefoontje met Bike Discount al formulier in de mail en zij starten een onderzoek op met DHL. Uitkomst wordt 1 van deze drie:
- pakketje komt alsnog boven water
- bestelling wordt opnieuw verzonden
- krijg m'n geld terug.

Even afwachten hoe rap dat onderzoek gaat, maar tot zover dikke prima voor de service van Bike Discount. :-q

Is je pakketje nog gevonden?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 6 september 2017, 18:36 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: hangt in de garage
wesleythomas schreef:
Merijn. schreef:
...

Is je pakketje nog gevonden?

Toevallig wel..
Had ik vanochtend net Bike-Discount zover dat ze de order een 2e keer opsturen, kreeg ik vanmiddag berichtje van m'n vriendin dat er iemand aan de deur was geweest om het pakket af te geven. Wat blijkt:
Het was in de straat achter ons afgegeven, die man heeft het een kleine 3 weken in huis gehad en bedacht nu dat hij misschien toch eens moest kijken of wij thuis waren... Ondertussen had hij het pakket wel open gemaakt, waarschijnlijk contact gehad met DHL, maar ik denk dat DHL het niet weer op wilde halen (dat deel was hij niet zo duidelijk over), dus toen is hij toch maar die 100 meter gaan lopen om het bij ons af te geven. :roll:

Gelukkig vanmiddag telefonisch het 2e pakketje nog kunnen cancellen, anders had ik daar weer mee gezeten...

Samengevat:
Plusje voor de service van B-D.
Onvoldoende voor DHL en minnetje voor de achterbuurman...

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 12 september 2017, 17:17 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Gitane Rocks 3.0
Met dank aan dit topic heb ik ook maar wat besteld bij Bike-Discount.

Vorige week een Rock Shox 30 Gold RL voorvork en een remmensetje Shimano Deore BR-M6000 besteld. Na een klein weekje alles in huis met vanaf het begin tot het eind keurige informatie over de voortgang. Meeste tijd zat in het wachten op de Paypal betaling.

In ieder geval is mijn ervaring zeer positief bij deze bestelling,... daarnaast heeft mijn Gitane bike een flinke verbetering ondergaan en dat is het belangrijkste tenslotte. :-D

Laatst bijgewerkt door MK72 op di 12 september 2017, 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 12 september 2017, 17:40 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Mijn mountainbike: Canyon Nerve AL8.9
Vrijdag banden bij ze besteld NoNo 2.35 Addix en maandag in huis.
Lekker snel en met afstand de goedkoopste.

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 21 oktober 2017, 07:45 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: staat stil
Ze zijn wel vlot de laatste tijd bij Bike-discount , woensdag avond besteld en vrijdag morgen al in huis :-q

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 25 oktober 2017, 16:37 
All rounder
All rounder
Mijn mountainbike: Giant Anthem X Advanced 29er-2017 model
Yep..snelle levering: hier zondagavond besteld.. en vandaag (woensdag) al binnen

Profiel   WWW

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14