Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: bike24
BerichtGeplaatst: vr 12 januari 2018, 13:02 
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Deze week voor het eerst bij Bike24 iets besteld. Normaal bestel ik altijd bij BC en haal ik het met de fiets op. Tot nu toe kon BC altijd mee met de prijs van Bike24 maar dit keer niet.

Een complete XT di2 groep met accu, kabels en zelfs remschijven is bij bike24 €300 goedkoper dan bij BC (€450 goedkoper dan Mantel...).
Geen idee hoe ze zulke prijzen kunnen bieden (Dat gaf BC ook aan toen ik vroeg of ze de groep ook voor die prijs konden aanbieden).

Dinsdag besteld en donderdag in huis. Volgens mij had woensdag ook al gekund maar de DPD had het pakket de verkeerde kant opgestuurd. Het was in een plaatsje dicht bij de Nederlandse grens en daarna opeens weer 300km verderop 'Loading Error' :lol:

Volgens mij hebben ze deze groepen ergens uit Nederland opgekocht. Alle onderdelen waren voorzien met een Nederlandse sticker. Ik ben in ieder geval zeer tevreden.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 januari 2018, 14:09 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Hier toevallig deze week ook voor het eerst een bestelling gedaan en ontvangen van Bike24. Ik deel volledig jouw ervaring, scherpe prijs voor het product (CB Highline 160 dropper) en enorm snelle levering.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 12 januari 2018, 15:23 
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Bike24 is onlangs gekocht door WiggleCRC, dus een grote kapitaalinjectie. Wellicht dat ze daardoor de prijzen kunnen drukken. Ik blijf desondanks toch liever bij hibike.nl bestellen, is vaak toch nog goedkoper dan bike24.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 5 februari 2018, 17:14 
Extreme Biker
Extreme Biker
Mijn mountainbike: 9er O2 x2
Los van de sterke prijzen hebben ze een site die zeer gebruiksvriendelijk is én een gevarieerd en groot aanbod, dat is ook wat waard.

Profiel  

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11