bike24

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Corke
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: do 19 februari 2009, 16:59
Mijn mountainbike: SingleBe Onyx

Zaterdag besteld, maandag bestelling via mail nog gewijzigd. Binnen een uur reaktie terug. Vandaag melding dat het is verstuurd. Tot op heden goede ervaring.
leks
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: wo 26 juni 2013, 11:36

Heb nu een refund gekregen, producten zijn ook niet meer op voorraad. Irritant aangezien ik had aangegeven bereid te zijn een nieuwe bestelling te plaatsen op het moment, toen er dus nog wel voorraad was. Kreeg toen reply, stuur maar terug dan kijken wij het na en regelen het, niet helemaal dus...

Valt ook op dat als je bepaalde medewerkers direct mailt er meestal geen reply komt op je specifieke vragen, maar bij een enkeling wel en dan ook snel, zal kijken of er bij diegene nog iets valt te regelen.
Gerrie Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 739
Lid geworden op: do 13 augustus 2009, 13:37
Mijn mountainbike: handgemaakt

Heb ook weer een bestelling geplaatst, hadden toch wel weer enkele goede aanbiedingen.

Maar nu ook al weer een week aan het mailen over wat wel en niet leverbaar is.

Eerste mail kwam een dag na de bestelling, dat was an sich ok, van een short wat ik besteld had bleek er nog maar 1 leverbaar. Dus de bestelling aan laten passen. Gisteren kreeg ik een volgende mail, 4 dagen later, dat er nog een probleem was met een shirt. Bleek toch ook niet leverbaar.
Raar want alle artikelen stonden op de site als direct leverbaar.

Dit is geen webshop waar je iets besteld, dat je snel nodig hebt.
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

Overzichtelijke website met een groot aanbod en soms zeer interessante prijzen. Ik heb er al een aantal keer probleemloos wat besteld.

Alleen de bestellingen verzenden heeft soms wel wat voeten in de aarde merk ik. de Laatste keer zondag besteld en woensdag pas op de post, dat vind ik nogal lang voor onderdelen die (zogezegd) op voorraad waren.
Gelukkig werd de bestelling wel nog net op vrijdag geleverd.
Gebruikersavatar
Cyberwhoop
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 583
Lid geworden op: zo 5 juni 2011, 21:59
Mijn mountainbike: PYGA Hyrax, Whyte S-150W, Dartmoor & Surly
Contacteer:

Gary Visser schreef:Overzichtelijke website met een groot aanbod en soms zeer interessante prijzen. Ik heb er al een aantal keer probleemloos wat besteld.

Alleen de bestellingen verzenden heeft soms wel wat voeten in de aarde merk ik. de Laatste keer zondag besteld en woensdag pas op de post, dat vind ik nogal lang voor onderdelen die (zogezegd) op voorraad waren.
Gelukkig werd de bestelling wel nog net op vrijdag geleverd.
Mijn ervaring is ook dat wat vroeger daar echt op voorraad was bij Bike24 nu een paar dagen langer nodig heeft. In het verleden 2011/2012 kwamen de spullen soms de volgende dag al (Oost NL) maar nu vaak 5+ werkdagen (centraal NL).
Job1
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1098
Lid geworden op: vr 4 januari 2008, 15:51

Dinsdag een bestelling geplaatst welke woensdag is verzonden en vandaag stond DPD al voor de deur! : Suprised : :D
FEK
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 21:09
Mijn mountainbike: Carraro Setteguadi Team CR

Goede shop maar bepaalde producten zijn elders goedkoper te vinden, ook bij de Nederlandse webshops.
vld-mtbbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 6 maart 2011, 23:54

Klopt het dat ik via m'n eigen account een bestelling niet kan terug vinden? ik kan alleen mijn gegevens en wachtwoord wijzigen en mijn wish list bekijken maar niet mijn bestellingen.
Gebruikersavatar
VeeDee
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2273
Lid geworden op: di 9 november 2004, 11:00

vld-mtbbiker schreef:Klopt het dat ik via m'n eigen account een bestelling niet kan terug vinden? ik kan alleen mijn gegevens en wachtwoord wijzigen en mijn wish list bekijken maar niet mijn bestellingen.
Klopt.
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
sadolin
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 12 januari 2012, 22:30

koenhuntjens schreef:Kent iemand deze winkel? bike24 Het ziet er betrouwbaar uit maar is het ook zo?
Prima winkel
Hoezo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 19 januari 2011, 16:23

Al een paar keer besteld.... soms goede koopjes te doen. Levering gaat meestal vlot. Maar je kan er de klok niet opzetten.
1 keer product op voorraad en dan 7 dagen wachten , andere keer binnen 3 dagen in huis. Ook een klein nadeel is dat je idd je order niet direct kan opvolgen bij hun intern. Je krijgt wel normaal een trakingnr. Al bij al goede webwinkel, maar zoals bij alles rondkijken is de boodschap
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Gerrie Visser schreef:Bleek toch ook niet leverbaar.
Raar want alle artikelen stonden op de site als direct leverbaar.

Dit is geen webshop waar je iets besteld, dat je snel nodig hebt.

Afgelopen vrijdag voor het eerst een bestelling geplaatst. Easton Haven stuur en voorbouw. Stond op voorraad, direct leverbaar. Kijk ik nu dan staat er 3-5 werkdagen levertijd..niet meer 'op voorraad' in de winkel dus.... Hopelijk heb ik dan de laatste te pakken.... Ik wacht vandaag en morgen even af voor een verzendbewijsje anders ga ik woensdag even bellen of ik snel iets mag verwachten. Er is (gelukkig) geen haast mee trouwens. De prijs is wel aantrekkelijk trouwens. Van de zaken die de nieuwe Haven spullen al op voorraad hebben is dit geloof ik de goedkoopste. CRC komt zo 25 euro hoger uit.
Laatst gewijzigd door KleinPalomino op wo 10 december 2014, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jeroentune
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 943
Lid geworden op: di 16 april 2013, 21:41
Mijn mountainbike: Sassenheim

Bij mij ook de ervaring dat het allemaal wat langer duurt .. ze hebben wel HEEL veel specefieke onderdelen voor lage prijzen .. ik heb mijn balhoofd daar vandaan in verschillende delen .. ging prima. !
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Het bedrag voor de bestelling is trouwens ook nog niet in rekening gebracht maar staat momenteel 'gereserveerd'. Dat is wel zo netjes natuurlijk. Iets wat CRC ook doet als een onderdeel op zich laat wachten. BC int gewoon het geld vanaf je creditcard, maakt niet uit hoe lang je moet wachten.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Kreeg daarstraks een mailtje dat ze een kopie van mijn creditcard willen. Om fraude te voorkomen. Uiteraard met alleen mijn naam zichtbaar. Toch maar even gebeld om te horen of dit mailtje daadwerkelijk van Bike24 is. En dat is zo. Bij een eerste bestelling lopen ze dit even na.

Daarnaast meteen naar de status op de website gevraagd. Voor mij liggen de parts apart en voor de volgende besteller zit er een levertijd op.

Edit: woensdag 10 dec: gebeld of mijn e-mail is aangekomen. Dat wordt bevestigd en de spullen gaan vandaag de deur uit. Zojuist ook de verzendbevestiging ontvangen.
Plaats reactie