bike24

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
JE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 608
Lid geworden op: za 20 november 2004, 18:32

Zijn het niet de kosten van de creditkaart? die tellen ze er nu aan het eind ook bij op.
Was ik ook niet gecharmeerd van.
Gebruikersavatar
Gary Visser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 705
Lid geworden op: zo 27 januari 2008, 23:25
Mijn mountainbike: 9er O2 x2

JE schreef:Zijn het niet de kosten van de creditkaart? die tellen ze er nu aan het eind ook bij op.
Was ik ook niet gecharmeerd van.
Waar zie je dat? Ik heb er vorige week nog besteld en niets van extra kosten voor kredietkaart, wel 5,95 voor shipping en handling maar dat lijkt me correct.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Het was gewoon het verschil in BTW. Ik zag eerst de prijs incl Duitse BTW, maar na inloggen incl NL BTW
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Moet zeggen dat bike-components wel sneller is als de spullen op voorraad zijn (kijk ik altijd naar).
Do-morgen bestelling ingevoerd (alles in stock) bij b24, direct bevestigingsmail en tot op heden ooorverdovend stil. Niet fijn.
Bicycle, bicycle, bicycle
Scaryhead
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1120
Lid geworden op: za 18 november 2006, 23:50
Mijn mountainbike: On One Inbred 29er
Contacteer:

Zondag bestelling gedaan. Dinsdag op de post gegaan, en gisteren (vrijdag) ontvangen. Gaat dus best snel.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Zijn er meer mensen met een slechte geld-retour ervaring zoals op de vorige pagina?
Ik zit te twijfelen over schoenen, maar als ze niet passen wil ik wel dat het snel en netjes wordt afgehandeld.
Bicycle, bicycle, bicycle
osluis
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: do 3 juni 2010, 21:49

_Erik_ schreef:
bouwpakket schreef:Beetje raar: ik vind een zadel via internet voor een mooie prijs. Tijdens het bestelproces verandert de prijs (een klein beetje) :~
Komt niet echt vertrouwd over. Ik heb het zadel uiteindelijk wel besteld, want het scheelde niet veel. Wel even nagevraagd, wat blijkt: als Nederlander betaal je Nederlandse BTW. Als Duitser betaal je Duitse BTW! Gewoon domme aktie van bike24 wat mij betreft. Ik bestel nota bene in DUITSLAND een product en wil met alle plezier Duitse BTW betalen. Omdat ik Nederlander ben betaal ik (als consument) meer!

Dit is tegenwoordig bij de meeste webwinkels zo. Het heeft te maken met Europese regelgeving.
Meer informatie hierover http://www.checklistwebwinkel.nl/nieuws ... -binnen-eu Het is het dat de winkel je graag wil afzetten, maar dat ze te veel omzet uit Nederland behalen.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

Lang leve de EU!
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Vighor
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 558
Lid geworden op: za 18 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Muru Witjira fatbike, Nicolai Argon Fat, Turner King Khan

Afgelopen donderdag om 13:05 bestelling gedaan met alles spullen op voorraad, betaling met Visa.
Om 15:44 mail dat het verstuurd is.
Vrijdag in de loop van de dag afgeleverd bij me thuis :)

Sneller kan niet echt :D
FEK
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 21:09
Mijn mountainbike: Carraro Setteguadi Team CR

Ik ben op zich tevreden over de ervaringen met deze shop alleen Paypal zou wel handig zijn voor de mensen zonder CC.
downhilldirtbike
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 619
Lid geworden op: di 17 maart 2009, 20:47
Mijn mountainbike: El Mariachi

Vorige week donderdag heb ik geld overgemaakt.
Heb nog steeds niks van ze gehoord.
Ook nog geen reactie op mijn vraag of ze het geld hebben ontvangen.
Zo ken ik deze site niet.

edit: net een mail gehad dat de spullen onderweg zijn
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

daniel1975 schreef:Zijn er meer mensen met een slechte geld-retour ervaring zoals op de vorige pagina?
Ik zit te twijfelen over schoenen, maar als ze niet passen wil ik wel dat het snel en netjes wordt afgehandeld.

Ik heb juist hele goede (geld)-retour ervaring met bike24.

Ik had twee fietsshirts besteld welke mij helaas beiden te groot waren. na een mailtje aan bike24 kreeg ik een mail terug met een barcode voor postnl om het pakketje kosteloos terug te sturen, en binnen een week was het geld terug gestort op m'n creditcard.
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1306
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

Vanavond een hele waslijst aan spullen besteld bij Bike24. Hetzelfde lijstje bij Bike-components scheelde eur 5, een slordige 1% op het totaal. Geen verzendkosten gaf de doorslag. in totaal dus toch nog 2% korting tov b-c ;)
Alles was op voorraad... ben benieuwd
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
henk164
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 547
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 16:50

ben wel even klaar met deze shop in het verleden nooit problemen , maar de laatste drie bestellingen elke keer iets fout en of defect geleverd

het wordt wel elke keer goed opgelost maar ze mogen wel even wat beter controleren wat er de deur uitgaat
leks
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 202
Lid geworden op: wo 26 juni 2013, 11:36

Bestel hier infrequent wellus, lang geleden voor de racefiets, nu enkel nog mtb. Goede herinneringen maar zelfde ervaring als hierboven nu. Allerlei spul gekocht waaronder 2 kledinstukken, jersey en kniebescherming.

Van de jersey het verkeerde type ontvangen (goedkopere versie) en de kniebescherming een maat kleiner als besteld, moest ik nog foto's opsturen om te bevestigen wat ik had vermeld... nu op de post retour
Plaats reactie