Fietssportief (Onderdelen en Complete Bikes)

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Keizerman
All rounder
All rounder
Berichten: 81
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 18:48
Mijn mountainbike: Fuji Nevada 29 1.1 (2015) (mijn ouwe bike Bianchi DOSS 6400/Cube LTD Team Black/Trek 6000 uit 2007)
Contacteer:

Had het niet gelezen owwwwk (geen bril op) was nog onder de indruk van de foto van naze1975. hoe krijg je het voor elkaar.

Maar toch bedankt voor jullie antwoord.
Best zonder van fietssportief
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

owwwwk schreef:Ik twijfel ook sterk of de frames bij Focus vandaan komen.
Mij lijkt het wel aannemelijk aangezien Fietssportief met name Pon ook de schuld geeft voor hun faillissement. En 3x raden: Pon heeft enige tijd geleden Derby Cycle overgenomen, die Focus als merk voert. Omdat Pon het contract niet nakomt zoals Fietssportief vermeldt, zou het best wel eens kunnen zijn dat ze geen Focus frames onder de naam Xtrail meer wilden leveren aan Fietssportief, of in één keer een flinke prijsverhoging doorgevoerd heeft voor de frames.
Om dezelfde reden dat Cube het goed doet (goede prijs/kwaliteit verhouding voor een complete fiets) zal in verkoop van complete Xtrail fietsen ook met name de omzet en marge voor Fietssportief hebben gezeten en kwam die niet of onvoldoende uit de verkoop van losse onderdelen.
Natuurlijk is dit speculatie van mijn kant, maar het lijkt mij niet onaannemelijk.
rippie v70
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 20:55
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR 29

Ik zag net op facebook dat vrijdag de veiling bij BVA start. Diverse musing en xtrail bikes en frames. Dus mocht je nog iets nodig hebben...
Better safe than sorry
Plaats reactie