Aspire Velotech

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tommirritant
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: do 21 februari 2008, 11:31
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.6

Hey allemaal ik liep laatstetegen deze site aan Aspire Velotech Heeft iemand al ervaring met dit bedrijf of is het meer een sprong in het diepe?



Greetz Tommirritant
Just ride it.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Zoek maar eens wat rond op het forum...dit bedrijf is één van de redenen dat er heel wat fietsjes zijn opgetuigd met Thomson en Chris King parts. Ik heb er zelf nooit besteld maar weet uit betrouwbare bron dat het ok is bij Aspire ;)
Gebruikersavatar
Tommirritant
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: do 21 februari 2008, 11:31
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.6

Ah sorrry :-{ blind voor beginners ofzoiets ;)
Just ride it.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

Ik heb hier al meerdere malen wat besteld.
Ben zeer positief te spreken over de webshop.
Hiet kan je ook vrij goedkoop de Ultimate standaards kopen :-q heb ik ook gedaan.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
Tommirritant
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: do 21 februari 2008, 11:31
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.6

Ah bedankt voor je reactie Cisco
Just ride it.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Daar we het topic toch even open houden, nog even dit:

Met de huidige dollarkoers (1,25 t.o.v. de Euro op moment van schrijven) betaal je toch al snel 15 euro meer voor je Chris King balhoofdstelletje... (t.o.v. een aantal maanden geleden)

Is nog steeds een koopje t.o.v. de adv.verk.prijs in Nederland, maar het verschil met de prijsvechters in UK, Duitsland en Frankrijk wordt steeds kleiner.

Dus check eerst even of je wel goedkoper uit bent als je het onder de huidige omstandigheden in de USA koopt ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Gebruikersavatar
Tommirritant
All rounder
All rounder
Berichten: 114
Lid geworden op: do 21 februari 2008, 11:31
Mijn mountainbike: Trek Procaliber 9.6

Ah nog een goede tip :) maar inderdaad wel het narekenen waard...
Just ride it.
macB
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 806
Lid geworden op: do 7 april 2005, 20:45

Heb zelf meerdere keren bij Aspire besteld, ze zijn erg snel (meestal binnen de week) en bijkomend voordeel op bv de headset is dat je geen verzendkosten meer hoeft te betalen.
Shit happens
SeR
All rounder
All rounder
Berichten: 110
Lid geworden op: vr 8 april 2005, 18:43
Mijn mountainbike: Nicolai Helius AC
Contacteer:

Ja, ze werken erg snel en correct en geen gezeik met de douane -koop er al jaren-. Vorige week een headset, plus headset sealkitje en headsetpersadapterset besteld. Kreeg de verzendkosten van de kitjes netjes terugbetaald (wel zelf even aangeven bij het afronden van de bestelling) omdat de headset vrij is van verzendkosten en kreeg de order ook nog eens binnen ! dagen binnen. Ik vind het echt 1 van de betere internetshops en qua prijs nog steeds de moeite waard.
One track mind
Plaats reactie