Superstar Components

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
illuminatastigmata
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1171
Lid geworden op: wo 23 november 2005, 15:05

5 juni besteld,gisteren binnen......!!!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!!
gekkokees
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1216
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 17:06
Mijn mountainbike: KHS FXT Rage,kona kula primo, Santa Cruz Heckler

SpeedyZ schreef:Wel weer jammer dat ze de wielsets niet willen leveren
Volgens mij is dat een kwestie van ff mailen...zo te lezen geld dat nl ook voor de crancks.

Maar weet iemand wat dit betekent:

Chris king tries hard with 76 points but its not the full cream 120 point Superleggera hub.


Of is iemand al bekend met deze naven???

:o
feel the fear,do it anyway!
Swannie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 298
Lid geworden op: do 18 januari 2007, 14:21
Contacteer:

ik had maandag zo'n ceramisch bottombracket besteld voor m'n xt traspstelleken, vandaag reeds aangekomen. Niet via ebay besteld, maar gewoon via de shop.
Vond alleen het gewicht lichtjes tegenvallen, namelijk 96 gram, maar als het idd soepeler draait dan het originele van shitmano dan zijn we tevreden :-D
Morg370
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: di 20 november 2007, 20:54
Mijn mountainbike: Marin Team Issue 2009, Marin Pine Mountain 2007, Marin Eldridge Grade 1990
Contacteer:

Ik zelf schreef:Volgens mij hebben ze het heel druk. Op 24 mei 8 setjes bestelt, 27 mei verstuurd en deze avond pas binnen. In de levering zaten echter 3 verkeerde setjes!!
Nu had ik toevallig gisteren gemaild waar de bestelling bleef. Vanmiddag een reactie dat hij de bestelling opnieuw zou versturen. Ben benieuwd hoeveel van de 8 er nu goed zijn.
Nu ging het dus perfect. 9 juni bericht van hen gehad en vandaag al binnen. Heel netjes dus en ook precies wat besteld is.
Jelger
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 4 februari 2008, 13:57
Mijn mountainbike: Rockrider XC 500

Was zelf even aan het kijken naar de brake-pads en toen viel het me weer op!

Prijzen Ebay:
1 setje: £ 4,99 (£ 2,50 verzenden) = £ 7,49
2 setjes: £ 9,98,- (£ 5,- verzenden) = £ 14,98
4 pack: £ 19,50 (£ 3,- verzenden) = £ 22,50

Prijzen Webshop:
1 setje: £ 6,49 (£ 2,50 verzenden) = £ 8,99,-
2 setjes: £ 12,98 (£ 2,50 verzenden) = £ 15,48
4 pack: £ 19,95 (£ 2,50 verzenden) = £ 22,45

Verschillen zijn niet zo groot maar als we toch op zoek zijn naar goedkoop waarom dan niet op die paar centen letten :tong .

Losse pakjes of 2 setjes blokken bestel je dus via ebay, 4 packs via de website. Bij ebay kan je trouwens met paypal betalen.

Wat betreft die dubbele verzendkosten voor 2 setjes via Ebay zal ik even navragen, anders scheelt het weer meer.
illuminatastigmata
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1171
Lid geworden op: wo 23 november 2005, 15:05

Als ik me niet vergis verloopt de betaling via de site ook via PayPal....
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!!
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2468
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Helemaal waar, heb net ook een 4pack besteld, en met paypal vbetaald. Ze schrijeven dat je zelf geen account nodig hebt, maar toen ik afdrukte kreeg ik automatisch mijneigen Paypal account in het scherm.

Ik ben benieuwd.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
jacob-evers
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2281
Lid geworden op: ma 17 september 2007, 14:01

ik wil daar ook wat bestellen maar volgens mij ben je verplicht paypal te gebruiken, via de shop in ieder geval.
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

jacob-evers schreef:ik wil daar ook wat bestellen maar volgens mij ben je verplicht paypal te gebruiken, via de shop in ieder geval.
Niks mis mee toch? Werkt prima en is een gratis dienst.
jacob-evers
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2281
Lid geworden op: ma 17 september 2007, 14:01

Biking Rebel schreef:
jacob-evers schreef:ik wil daar ook wat bestellen maar volgens mij ben je verplicht paypal te gebruiken, via de shop in ieder geval.
Niks mis mee toch? Werkt prima en is een gratis dienst.
Maar ik heb geen creditcard, alleen een gewone pinpas. Ik moet aangeven of ik visa of mastercard heb maar ik heb geen van beiden. Ik heb ze even een e-mail gestuurd of het ook via overboekingl kan. Via ebay kan het wel via overboeking.
Scaryhead
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1120
Lid geworden op: za 18 november 2006, 23:50
Mijn mountainbike: On One Inbred 29er
Contacteer:

PayPal NL kun je tegenwoordig ook gebruiken met alleen je giro of bankrekening. :-q
gekkokees
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1216
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 17:06
Mijn mountainbike: KHS FXT Rage,kona kula primo, Santa Cruz Heckler

pfhh, ik heb jaren geleden een paypalaccount geopend om in de steets te bestellen.
Enorme toestanden over en mee gehad. er was toen iig geen informatie in het nederlands te krijgen.

Uiteindelijk is het gelukt maar ik heb het nooit meer gedaan.

Als iemand nou eens kan zeggen hoe het dan wel werkt, zonder creditcard, zou wel handig zijn. Ben blijkbaar niet de enige onnozele hier :o

Of zou dit dan een ander topic op n andere plek moeten worden?
feel the fear,do it anyway!
Jelger
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 4 februari 2008, 13:57
Mijn mountainbike: Rockrider XC 500

Je gaat gewoon naar www.paypal.nl

Je klikt gewoon op aanmelden en volgt de aanwijzingen. Er staat nergens dat je een creditcard nodig hebt. Je vult gewoon je gegevens in en dan kan je later via je profiel een rekeningnummer toevoegen denk ik.

Ik gebruik bij paypal zowel een credit card als giro rekening. In de tijd dat ik me registreerde had je nog een credit card nodig maar dan is nu niet meer zo.
Redfish
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1623
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 12:42
Mijn mountainbike: Scandium, XTR Disc, Reba Team Air, American Classic, Ritchey WCS, SLR TT, Thomson Elite
Contacteer:

Kijk wel uit met dat paypal via je bankrekening. Het is zo makkelijk dat je voor je het weet weer op NU kopen geklikt hebt, en dan is het geld alweer weg ;)
Je hebt twee soorten bikers: bikers op de trails en bikers op de bank
jacob-evers
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2281
Lid geworden op: ma 17 september 2007, 14:01

Redfish schreef:Kijk wel uit met dat paypal via je bankrekening. Het is zo makkelijk dat je voor je het weet weer op NU kopen geklikt hebt, en dan is het geld alweer weg ;)
Dat valt toch wel mee, je zult toch eerst je gegevens moeten invullen voordat het geld daadwerkelijk wordt afgeschreven. Maar ik geef toe, hoe makkelijker het gaat, hoe makkelijker je geld uitgeeft. :-{

En nu maar weer on-topic denk ik :wink:
Plaats reactie